domoticaGIGANT
We maken je leven veiliger, makkelijker Ên leuker door consumenten en ondernemingen in onder meer de bouw-, beveiliging- en zorgsector te ondersteunen met het inrichten, onderhouden, bewaken, verduurzamen en optimaliseren van slimme leefomgevingen.

Vastbesloten in wat we doen en bijdragen aan een mooiere en vrolijke wereld door de best mogelijke diensten te verlenen en daarbij hoogwaardige slimme en beveiligingsproducten te verkopen is wat ons dagelijks gepassioneerd bezig houdt.
Filter 63 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 53 met beschrijving

• Theo Jansen

Heel tevreden

Hoi Theo,
    Bedankt voor je positieve review! Waarderen we enorm:)

• Barry
    Geverifieerde klant van domoticaGIGANT

Goed geholpen, door vakkundig personeel. Goede service, goed en eerlijk advies. Snelle levering. Word ik echt blij van. Gewoon TOP.👍👍👍👍

Thnx voor je leuke review Barry! Hebben jullie het al in gebruik nu? Grtz Oscar

• Hoe beoordeel je domoticaGIGANT?

• Marthijn Mulder
    Geverifieerde klant van domoticaGIGANT

Snel geleverd en goede service!

Antwoord van domoticaGIGANT

Thnx voor je positieve review Marthijn, zijn we blij mee!! :)

• Niek Kreijkes
    Review voor domoticaGIGANT

Goede website, duidelijk overzicht. Na dat ik de bestelling geplaats had was ik wat vergeten. Snel een mailtje achteraan gestuurd zodat ik niet de verzendkosten hoefde te betalen. Dit was dan ook zo geregeld. Zeer goede communicatie en service!

Antwoord van domoticaGIGANT

Thnx voor je positieve beoordeling Niek, top dat dat zo ervaren wordt!! :)

GreetZ,
    Oscar

• Tim Vermeulen
    Geverifieerde klant van domoticaGIGANT

Vriendelijk en snel contact.

Antwoord van domoticaGIGANT

Hi Tim, super leuk dat je een review hebt geplaatst! Thnx voor je compliment en we delen zeker dezelfde mening :). Een wederzijds prettig contact maakt het voor iedereen natuurlijk aangenamer. Fijn weekend verder!!

GreetZ,
    Oscar

• Denise Rosendaal
    Geverifieerde klant van domoticaGIGANT

Mijn ervaring met Smart productZ is super. Levering was sneller dan ik verwachtte. Donderdag besteld, kreeg ik een telefoontje met een excuses dat er langere leverijden waren (dus ik denk meteen, hoeveel weken) blijk ik het normaal gesproken vrijdag al te krijgen, maar zou het maandag worden. Joh, geen probleem! Super netjes dat je hierover geïnformeerd wordt. En ik had mijn Homey zaterdag al binnen, dus kon er dat weekend meteen mee aan de slag.

Hoi Denise,
    Bedankt voor je positieve, leuk geschreven review! Daar doen wij het voor:) Wij zijn erg blij dat klanten een review achter laten en als dat een positieve review is, is dat helemaal super!
    Nogmaals bedankt en veel plezier met je product!

• Milan
    Review voor domoticaGIGANT

Mijn bestelling werd snel verzonden. Helaas raakte PostNL het pakketje kwijt. Contact hierover verliep heel vlot en prettig via e-mail en is het probleem op zeer passende manier verlopen. Het product is precies zoals op de site aangeboden. Al met al een heel positieve ervaring; een aanrader1

• Robin
    Geverifieerde klant van domoticaGIGANT

Zeer goede service. Bij contact over een defect product werd direct aangeboden om de sensor kosteloos om te ruilen. SMart Productz heeft ook direct het vervangende product verstuurd terwijl ik het defecte product nog niet had opgestuurd.

• Rob Morsink
    Geverifieerde klant van domoticaGIGANT

Vriendelijk en goede en snelle levering. Je wordt netjes op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

• Berend Hartman
    Geverifieerde klant van domoticaGIGANT

Lage prijzen. Snelle levering. Hulpvaardig. Retourneren drempelloos.

Antwoord van domoticaGIGANT

Thnx voor je review Berend, leuk en fijn om te vernemen dat het als positief ervaren wordt!