STOCERS - doosjehout.nl

STOCERS - doosjehout.nl

Hout kopen? Koop een doosjehout.nl

Aanmaakhout, Haardhout & Pizzahout verzonden met de post. Kwaliteit hout voor een goede prijs.
pizzahout aanmaakhout haardhout
9,5
Filter 295 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 182 met beschrijving

• Lia
    Geverifieerde klant van STOCERS - doosjehout.nl

Snelle levering, prima aanmaakhout!

Antwoord van STOCERS - doosjehout.nl

Bedankt Lia, fijn dat we konden helpen! Graag tot de volgende bestelling bij doosjehout.nl

• Siska
    Geverifieerde klant van STOCERS - doosjehout.nl

Mooie houtjes en heel goed om mee te werken met de zwitserse methode.

Antwoord van STOCERS - doosjehout.nl

Super bedankt Siska, fijn dat het hout bevalt! Ik zie je graag terug bij STOCERS op doosjehout.nl

• Hoe beoordeel je STOCERS - doosjehout.nl?

• Jim Zonneveld
    Geverifieerde klant van STOCERS - doosjehout.nl

Altijd top spul en netjes en snel geleverd

Antwoord van STOCERS - doosjehout.nl

Super bedankt Jim en graag tot ziens bij STOCERS op doosjehout.nl!

• Birgitta

Netjes geleverd!

Antwoord van STOCERS - doosjehout.nl

Top! Bedankt Birgitta en tot de volgende houtbestelling bij STOCERS op doosjehout.nl!

• Philip

Zeer tevreden.

Antwoord van STOCERS - doosjehout.nl

Super om te lezen Philip! Tot de volgende bestelling bij STOCERS op doosjehout.nl

• Jan Fredrix
    Geverifieerde klant van STOCERS - doosjehout.nl

Goede service, snelle levering.

Antwoord van STOCERS - doosjehout.nl

Bedankt Jan! Fijn dat alles naar wens was. Tot de volgende houtbestelling bij STOCERS op doosjehout.nl

• Jhn Drgl
    Geverifieerde klant van STOCERS - doosjehout.nl

Snelle levering en goed verpakt. Mooie blokjes speciaal voor de pizza oven

Antwoord van STOCERS - doosjehout.nl

Bedankt voor de mooie review en veel plezier met pizza's bakken! Tot ziens bij STOCERS op doosjehout.nl

• Sandra Van den Heuvel
    Geverifieerde klant van STOCERS - doosjehout.nl

Super snelle levering met echt droog hout🔥

Antwoord van STOCERS - doosjehout.nl

Dankjewel Sandra voor deze review over ons haardhout! Top! Tot ziens bij STOCERS op doosjehout.nl

• Peet
    Review voor STOCERS - doosjehout.nl

Zodra duidelijk is dat een bestelling niet goed is afgehandeld door wat voor oorzaak dan ook; raakt de eigenaar dit. Hij belt persoonlijk op of stuurt een mail/whatsapp; om met een adequate oplossing te komen.
    Deze oplossing is dan ook werkelijk de andere dag in huis! Wat een service! maar bovenal wat een persoonlijke benadering! Dit tovert bij mij een glimlach in mijn ogen.

Aanmaakhout is mooi op maat en droog. Perfect om de kachel mee aan te maken.

Verpakking: Een mooie stevige doos met daarin de aanmaakhoutjes in een netzak.

Last but not least altijd een presentje: aanmaakblokjes en lucifers.

Dit alles zorgt dat ik durf te zeggen dat ik een vaste klant ben en blijf.

Antwoord van STOCERS - doosjehout.nl

Hoi Peet, fijn dat we het tijdig hebben kunnen oplossen! Deze review doet mij goed. Graag tot ziens bij doosjehout.nl

• M de Bart

Beter, deze keer….

Antwoord van STOCERS - doosjehout.nl

Fijn dat het nu beter is bevallen dan de vorige bestelling. Graag tot ziens bij STOCERS op doosjehout.nl

• Michael

goede service

Bedankt Michael voor de review! Graag tot ziens bij STOCERS op doosjehout.nl

• Janus van den Hout
    Geverifieerde klant van STOCERS - doosjehout.nl

goede service en en snel geleverd.

Antwoord van STOCERS - doosjehout.nl

Hi Janus, super bedankt voor de review! Graag tot ziens bij STOCERS op doosjehout.nl

• Bert
    Geverifieerde klant van STOCERS - doosjehout.nl

Prima aanmaakhout! En snel geleverd.

Bedankt Bert voor de mooie review! Graag tot ziens bij STOCERS op doosjehout.nl

• José

Antwoord van STOCERS - doosjehout.nl

Fijn dat de hout-levering snel gefixt is! Tot ziens bij STOCERS op doosjehout.nl

• b geeven
    Geverifieerde klant van STOCERS - doosjehout.nl

Super blij mee dank je wel

Antwoord van STOCERS - doosjehout.nl

Bedankt en tot de volgende hout-bestelling!

• Hylke
    Geverifieerde klant van STOCERS - doosjehout.nl

Snel en prima aanmaakhout.

Super bedankt Hylke! Tot ziens bij STOCERS op doosjehout.nl

• Leny Smits
    Geverifieerde klant van STOCERS - doosjehout.nl

Goed hout en snel geleverd

Dankjewel Leny! Tot ziens bij doosjehout.nl

• PP
    Geverifieerde klant van STOCERS - doosjehout.nl

Lekker snel weer een fikse doos met aanmaakhout! Heb altijd een beetje te doen met de bezorger … 20 kg is echt 20 kg

Antwoord van STOCERS - doosjehout.nl

Haha dat klopt.. Het zijn flinke dozen hout!
    Bedankt voor je review en graag tot een volgende bestelling bij doosjehout.nl

(Dan hoeft de bezorger in ieder geval niet meer naar de sportschool. ;-)

• Jolanda Roeleveld
    Geverifieerde klant van STOCERS - doosjehout.nl

snelle levering, goed product. Voldoet aan verwachtingen. Ik kreeg in de ochtend een mail dat het die dag bezorgd zou worden, ik kreeg de keuze als ik niet thuis zou zijn om een andere datum te plannen. Dat deed ik, maar het pakket werd alsnog op die dag bezorgd. Waarom dan die keuze bieden? gelukkig was er 1 van mijn buren thuis. Verder is het product naar wens en gaat de kachel er goed mee aan.

Antwoord van STOCERS - doosjehout.nl

Hoi Jolanda, allereerst bedankt voor de review! Fijn dat de levering en ons aanmaakhout naar wens is. Helaas kan het bij de bezorgdienst nog wel eens langs elkaar heen lopen. Hopelijk gaat dit in de toekomst niet meer gebeuren. In ieder geval ben ik super blij dat ons product bevalt! Ik zie je daarom ook graag terug op doosjehout.nl.

• Paulo
    Geverifieerde klant van STOCERS - doosjehout.nl

Het team van doosjehout.nl leverde echt uitzonderlijke klantenservice. Ze reageerden snel op mijn vragen en pasten de levering aan om aan mijn behoeften te voldoen. Ik wou dat meer bedrijven opereerden met dit niveau van zorg en personalisatie. Kan ze niet genoeg aanbevelen!

Antwoord van STOCERS - doosjehout.nl

Heel erg bedankt voor de mooie woorden Paulo! Fijn dat we konden helpen en graag tot ziens bij STOCERS op doosjehout.nl :-D