drukjeshirtje.nl

drukjeshirtje.nl

Ooit begonnen als een kledingmerk, nu actief als persoonlijke textielbewerker voor bedrijven en particulieren. Gespecialiseerd in bedrijfskleding, het bedrukken en borduren van textiel.

Drukjeshirtje.nl staat voor top kwaliteit bedrukking, voor een eerlijke prijs. Wij geloven dat een warm klantcontact met korte lijnen de basis is voor een succesvolle samenwerking met onze klant. Wij begeleiden kledingmerken en merchandise in de productie en leveringen.

Wij komen graag eens langs voor een kopje koffie om onze mogelijkheden te bespreken en aan te passen aan uw wensen. Die extra aandacht, werkt het best voor beide partijen.

Voor meer informatie gelieve contact op te nemen via info@drukjeshirtje.nl of neem een kijkje op www.drukjeshirtje.nl/contact
8,5
Filter 22 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 21 met beschrijving

• Aimilia Miltiadous
    Geverifieerde klant van drukjeshirtje.nl

Amazing quality of the hoodie and the printing is exceptional ! Vivid colours and clear pictures! The hoodies also came within 3-5 working days even though I didn’t receive delivery details. The hoodies were value for money and I sure recommend it for custom made gifts and I will definitely order again! Professionalism 👌

• Nathalie Schijven

Goede service!

• Hoe beoordeel je drukjeshirtje.nl?

• Berend Bouwmeester
    Geverifieerde klant van drukjeshirtje.nl

Ik heb nog niets ontvangen

• Wibout Dragt

Ondank

• Hans Scholten
    Geverifieerde klant van drukjeshirtje.nl

Prettig contact over ontwerp. Prima resultaat!

• Jan Nuijten
    Geverifieerde klant van drukjeshirtje.nl

Bestelling is goed verlopen, nette kleding!

• Chahid El mazouji

Kwaliteit prijsverhouding zeer goed

• Jaimy Gillesen
    Review voor drukjeshirtje.nl

Snelle levering en precies zoals verwacht

• Jonathan Lubbers
    Geverifieerde klant van drukjeshirtje.nl

Shirt schijnt een beetje dooor voor de rest is het goed bedrukt

• Margriet Blom
    Geverifieerde klant van drukjeshirtje.nl

Niet binnen gekregen wat ik had besteld. Zowel kleur van het shirt als van de bedrukking was totaal afwijkend.

Antwoord van drukjeshirtje.nl

Wij vonden dit een terechte klacht, over de kleur van het shirt viel echter te twisten. Na telefonisch overleg met de klant is afgesproken om het orderbedrag gedeeltelijk te compenseren.

• Janfred de Vries

Nette bedrukking snelle contact

• Jeffrey Lauwers
    Geverifieerde klant van drukjeshirtje.nl

Keurige mail wisseling toen er twijfel ontstond over levering.

• Esmee Hazen
    Geverifieerde klant van drukjeshirtje.nl

Snelle levering en veel mogelijkheden voor het ontwerp op de trui!

• Hans Wijn
    Geverifieerde klant van drukjeshirtje.nl

Meedenkend, oplossingsgericht en flexibel.

• Naomi Blaak
    Geverifieerde klant van drukjeshirtje.nl

Bestel je een shirt precies op tijd, krijg je daarna een mail dat ze het geld terug storten omdat ze het niet kunnen leveren. Bestel er nooit meer, je hebt totaal geen zekerheid. Slechte service!

Antwoord van drukjeshirtje.nl

Beste Naomi,

ook wij zijn afhankelijk van leveranciers voor bijvoorbeeld de folies en inkt. Wanneer wij deze tijdig bestellen, maar door problemen in leveringen bij onze leverancier of transporteur niet tijdig ontvangen; dan is er sprake van een onvoorziene omstandigheden. Dit hebben wij binnen 24 uur na uw bestelling gecommuniceerd.

Wij streven er naar binnen 3 tot 5 werkdagen onze producten aan u te leveren. Door dergelijke situaties is dit soms niet mogelijk, we wegen dan de opties af... order met vertraging aan onze klanten verzenden of direct restitueren. In uw geval is gekozen voor het laatste omdat onze productiematerialen te lang op zich lieten wachten: waarvoor excuses.

Jelmer
    Drukjeshirtje.nl

• Thea Hooyer

TOP!
    Prima service, zeer tevreden.
    Hebben mij nog telefonisch benaderd omdat
    de bedrukking hen niet helemaal duidelijk was.

• mj somers
    Geverifieerde klant van drukjeshirtje.nl

Ben zeer tevreden over de klantenservice. Deze is zeer klant- en oplossingsgericht. Zal de volgende keer weer daar bestellen.

• Jibbe
    Review voor drukjeshirtje.nl

Leuk dat ook kleine orders besteld kunnen worden zonder al te veel gedoe van grote instelkosten enzo. De tshirts zitten goed en de bedrukking gaat lang mee. Al een aantal keer wat besteld voor zowel eigen gebruik, voor een vrijgezellenfeest, ...

Aanrader!

• Arjan vd W
    Review voor drukjeshirtje.nl

Mooie prijzen en een goede service, voor mijn bedrijf al meerdere keren bedrijfskleding besteld.

• Bram
    Review voor drukjeshirtje.nl

Hele fijne, snelle en persoonlijke service. Mooie bedrijfspolo's geleverd van een prettige kwaliteit. Hartstikke blij mee!