druut.com

druut.com

In 2019 is Druut opgericht met als doel om de meest persoonlijke webshop van de wereld te worden.

Online is er veel mogelijk, maar elke webshop heeft een bepaalde afstand met de klant en dat komt omdat webshops draaien op massa. De oprichters van Druut zijn er van overtuigd dat dit structureel anders moet door zo dicht mogelijk bij te klant te blijven.

De kernwaarde van Druut is ''Support passie'' dat betekent dat wij de passie van mensen in het werkveld of outdoorgebied willen supporten door de beste ondersteuning te bieden voor de aanschaf van kleding en schoenen voor hun activiteiten. Daarnaast zijn we ook gewoon simpel gezegd fan en dit daarom vinden wij het leuk om deze passie vast te leggen op veel plekken op de website en op social media.

Tot slot probeert Druut jou beter te helpen met servicevoorwaarden, zoals dezelfde dag leveren, makkelijk bereikbare klantenservice en gratis verzenden & retourneren.
De zekerheden van https://druut.com
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020