dutch home label

Bij dutch home label vinden we sfeer en beleving belangrijk. We willen je dan ook graag helpen om van jouw huis een sfeervol warm thuis te maken. Jou inspireren met onze veelzijdige collecties, je verleiden met de allermooiste sfeerbeelden en enthousiasmeren met de verschillende thema’s. Bij ons vind je alle woonstijlen. Ben je op zoek naar een moderne lamp of juist een luxe salontafel? Wij hebben het allemaal.
Verlichting, Woonaccessoires, Meubilair
9,1

• Ton Nijboer
    Geverifieerde klant van dutch home label

Snelle en zeer correcte levering. Prima verzorgd! Ik had twee gelijke lampen besteld. Eén ervan echter was niet helemaal goed afgewerkt, ring zat scheef. Toonde niet mooi. Na contact met de klantenservice, was de nieuwe (omgeruilde) lamp al onderweg voordat ik de "foute" lamp geretourneerd had. Ik ben over alles meer dan tevreden!!

• C.P. Vorstenbos

.....

• Hoe beoordeel je dutch home label?

• Stephanie Ziegler
    Geverifieerde klant van dutch home label

Prompt shipping. Products as described.

• Moniek
    Review voor dutch home label

Wacht al 3 weken op pakket. Bij verkeerde pand afgegeven en zeggen dat ik heb ontvangen en ondertekend heb....?!?! Inmiddels 3 weken verder, nog geen pakket vinden. Nee, ze zijn het aan het zoeken in het magazijn. Zeer slechte service en contact!!! Nog steeds geen oplossing en wacht nog steeds...

Antwoord van dutch home label

Beste mevrouw Kuijlaars,

De uiteindelijke levering liep helaas vertraging op bij DPD. We hebben hier meermaals contact over gehad met u, om dit op te lossen. Op uw verzoek hebben wij een aangepast huisnummer doorgegeven aan DPD. Op dit nummer (20) is het volgens DPD ook afgeleverd, zoals gemeld per mail. De snelste oplossing is om op dit huisnummer het pakket af te halen en anders het onderzoek van DPD af te wachten, voordat wij een nieuw pakket versturen.

• Anno
    Review voor dutch home label

Snelle levering en uitstekende aftersales service!! Had een lamp die niet helemaal goed was, fotootje gemaakt en even gemaild. Tot onze grote verrassing stond de volgende dag de postbode al aan de deur met een nieuwe lamp. SUPER service!!

• Amélie
    Review voor dutch home label

Overzichtelijke website. Leuk dat er in de maand oktober nu een korting is van 15% op alles. Snelle levering. Mijn bestelling was heel goed verpakt. Mooie aankoop gedaan!

• Mariette
    Review voor dutch home label

Zeer zeer tevreden, snelle levering, heel betaalbaar en zeer attente klantenservice.
    Niets dan lof!

• Peter

Snel en correct geleverd

• Debby Rijkers
    Geverifieerde klant van dutch home label

De tafel werd goed verpakt geleverd & voldoet perfect aan onze verwachting

• Hilde Van de Steeg

Heel netjes verpakt