dutch home label

dutch home label

Bij dutch home label vinden we sfeer en beleving belangrijk. We willen je dan ook graag helpen om van jouw huis een sfeervol warm thuis te maken. Jou inspireren met onze veelzijdige collecties, je verleiden met de allermooiste sfeerbeelden en enthousiasmeren met de verschillende thema’s. Bij ons vind je alle woonstijlen. Ben je op zoek naar een moderne lamp of juist een luxe salontafel? Wij hebben het allemaal.
Verlichting, Woonaccessoires, Meubilair

• Marietje Raalten
    Geverifieerde klant van dutch home label

Prijs goed/goed verpakt/prima levertijd dus eigenlijk alles goed.

• Saida Kouwenhoven
    Geverifieerde klant van dutch home label

Snelle leveringen en pakket kesm aan zonder beschadiging.

• Hoe beoordeel je dutch home label?

• Carla van Duijn
    Geverifieerde klant van dutch home label

Snelle levering en was goed verpakt.

• An Hekkema
    Geverifieerde klant van dutch home label

Goede kwaliteit lampenkappen. Net even mooiere stof dan in de bestaande winkels. Goede prijs

• Majella Menting
    Geverifieerde klant van dutch home label

Mooie tafel en hele snelle levering

• Ilse Kruijthof
    Geverifieerde klant van dutch home label

Geweldige service en goede kwaliteit meubels! Wij hebben onze eettafel hier besteld en bij de eerste levering was het tafelblad stuk. Dit was geen probleem en we hebben een nieuwe tafel opgestuurd gekregen zonder moeite. Met vragen schieten ze je snel te hulp en ze blijven altijd vriendelijk!

• Karla ter Beest
    Geverifieerde klant van dutch home label

Ruime keuze. Snelle levering.

• Marianne Kruse
    Geverifieerde klant van dutch home label

Gute Ware, topp Service, schneller Versand.

• Leonie Pietersen
    Review voor dutch home label

Super service na een probleem met onze tafel. Er wordt snel en helder gecommuniceerd. Top! Ik kom zeker terug.

• Winni Bakker
    Review voor dutch home label

Deze winkel heeft ons écht goede service verleend. Na telefonisch overleg heeft men een probleem voor ons kunnen verhelpen door een belofte waar te maken en ons een snelle en perfecte levering te garanderen én waargemaakt!! Heel veel dank daarvoor!!