dutch home label

dutch home label

Bij dutch home label vinden we sfeer en beleving belangrijk. We willen je dan ook graag helpen om van jouw huis een sfeervol warm thuis te maken. Jou inspireren met onze veelzijdige collecties, je verleiden met de allermooiste sfeerbeelden en enthousiasmeren met de verschillende thema’s. Bij ons vind je alle woonstijlen. Ben je op zoek naar een moderne lamp of juist een luxe salontafel? Wij hebben het allemaal.
Verlichting, Woonaccessoires, Meubilair
9,0
1.121 klantbeoordelingen

• Anne van den brink
    Review voor dutch home label

Kreeg alles op tijd thuis geweldig dit

• Denise
    Review voor dutch home label

Hele goede snelle service.
    Spullen waren netjes verpakt.
    Fijn dat achteraf betalen mogelijk is.
    Heel blij met mijn bestelling!

• Hoe beoordeel je dutch home label?

• M.Polat
    Review voor dutch home label

Goede service, helaas was de salontafel niet naar verwachting. Dit is heel netjes opgelost. Communicatie met de klantenservice (Jeffrey) was top.

• Han
    Review voor dutch home label

Mooie velours terra lampenkap, netjes afgewerkt en snel bezorgd!

• Robert de Wit
    Review voor dutch home label

Snel geleverd, mooie kwaliteit tafel!

• Marian van Kampen
    Review voor dutch home label

Mijn lampen werden slecht verpakt,kleine doos in grote doos zonder bolletjes plastic of papier. Een van de lampen had een deuk, deze hebben we zelf ‘uitgedeukt’ maar dit is niet de bedoeling en kan worden voorkomen door zorgvuldig verpakken voor verzending.

Antwoord van dutch home label

Beste Mevrouw van Kampen,

Wat ontzettend vervelend om te lezen dat de lamp ingedeukt is aangekomen. Wij betreuren dat de lamp niet voldoende was ingepakt om goed bij u aan te komen. Wij gaan zeker kijken of wij de verpakking in dit geval kunnen verbeteren. Fijn om te lezen dat u de lamp heeft kunnen uitdeuken. Onze excuses voor het ongemak.

dutch home label.

• Thea de Leede