e-bike-tuning.nl

e-bike-tuning.nl

postorderbedrijf in elektronische en mechanische producten ter modificatie van E-bikes.

• Geert V
    Review voor e-bike-tuning.nl

Zeer snel en goed geholpen geweest door Maurice in de keuze van de juiste tuning voor mijn fiets. Ook vragen na verkoop liepen perfect.

Antwoord van e-bike-tuning.nl

Dag Geert, bedankt voor je mooie review. Ik zal het aan Maurice doorgeven. We doen het graag goed. Tot de volgende gelegenheid.

• Dirk
    Review voor e-bike-tuning.nl

Topservice en bijzonder vriendelijk onthaal door Maurice en Giovanni. Echt een aanrader voor iedereen met een e-bike :-)

Antwoord van e-bike-tuning.nl

Dag Dirk, bedankt voor je mooie review en complimenten. Ik heb ze doorgegeven aan Maurice en Giovanni.
    Graag tot een volgende keer!

• Hoe beoordeel je e-bike-tuning.nl?

• Gav Pierce
    Review voor e-bike-tuning.nl

Nadat ik een update hadden uitgevoerd op mijn Ebike werkte de speedchip niet meer. Diverse contact met de heren gehad en altijd snel deskundige advies ontvangen. Na consult heb ik de speedchip opgestuurd na Ebike tuning voor software update/controle van speedchip. Speedchip was gecontroleerd en het was niet nodig voor update. Chip net ontvangen en wat zijn de kosten? HELEMAAL NIETS
    De heren zijn toch minstens 1 uur bezig geweest met de speedchip en met diverse mails. Top service in een tijd waar alles draait om geld.

Dag Gavin,

Bedankt voor je mooie review! Veel plezier ermee!

• Rob
    Review voor e-bike-tuning.nl

Vanochtend gebeld voor een speedchip met programeer wensen. Vanmiddag opgehaald en het lag netjes klaar. Thuis de chip gemonteerd en dat was met de duidelijke handleiding een fluitje van een cent. Wat rijdt mijn ebike nu toch heerlijk. Wat een verschil met 25 of 35. Ben er super blij mee.

Antwoord van e-bike-tuning.nl

Dag Rob, Bedankt voor je mooie review. We hebben het graag gedaan!

• Torre
    Review voor e-bike-tuning.nl

Veel moeite gedaan om tot een compromis te komen in verband met een garantie claim. Helaas is dit niet gelukt.
    Deze moeite houdt in: 3mailtjes naar het bedrijf zelf. Zij stelden geen enkel oplossing voor maar zeiden dat het mijn eigen fout maar was. Daarna nog 7mails verstuurd met stichting Webwinkelkeur. Hierna gingen ze mij 25% korting geven op een nieuw product. Echter het product dat ik bij hen kocht hebben ze niet meer aan die prijs. Het is 50% duurder geworden ondertussen. Met mijn tegenvoorstel van 75% wou men niet akkoord gaan. Terwijl ik eigenlijk gewoon recht heb op een nieuw of hersteld product daar het nog in de garantie is.

Antwoord van e-bike-tuning.nl

Meneer komt 5 dagen voor het einde van de 2 jarige garantietermijn met een foto van een zwaar vervuild en verwaarloosd product en claimt een nieuwe product wegens garantie op productkwaliteit. De "veel moeite" bestaat uit 3 mailtjes met een herhaling van zijn eis waar wij 3x afwijzend op hebben gereageerd.

• R
    Review voor e-bike-tuning.nl

Hele goede service. Meedenken in oplossingen.

Antwoord van e-bike-tuning.nl

Dag Ria, Bedankt voor de mooie beoordeling!

• Loek
    Review voor e-bike-tuning.nl

Snelle levering, fiets is door chip een stuk aangenamer geworden

• dirk gerits
    Review voor e-bike-tuning.nl

correcte levering. goede telefonische ondersteuning, info

Dank je!

• Yves meeusen
    Review voor e-bike-tuning.nl

Snelle verzending en correcte webshop, product is een absolute meerwaarde, 35km/u ipv 25 km/u is een immens verschil. Dit maakt het verschil tussen de auto nemen of laten staan.

• Gil
    Review voor e-bike-tuning.nl

Snel afgeleverd, netjes verpakt ,vandaag chip gemonteerd instructie video en handleiding goed geformuleerd , nu een 1000 km er mee fietsen dan plaats ik terug in revieuw met de ervaring er mee.
    Top site om iets te bestellen.

Dag Gilbert,

Ik zie dat je de ingang naar de review al gevonden hebt!

Bedankt voor de mooie review! Veel plezier met je aankoop!