e-bike-tuning.nl

e-bike-tuning.nl

postorderbedrijf in elektronische en mechanische producten ter modificatie van E-bikes.
9,6

• Peter Gerritsen
    Review voor e-bike-tuning.nl

Snelle levering, goed werkende tunning set, duidelijke video's voor installatie en zeer goede aftersale! Heel tevreden

Dag Peter,

bedankt voor je mooie review! We hebben het graag gedaan.

• Kees Kats
    Review voor e-bike-tuning.nl

Snelle levering en super service ! Ook de Speedbox 3.0 B-tuning werkt (weer) perfect. Heel blij mee. E-bike chiptuning is een aanrader.

• Hoe beoordeel je e-bike-tuning.nl?

• Marc
    Review voor e-bike-tuning.nl

zeer goed service , zo als het hoort.

• Daniel
    Review voor e-bike-tuning.nl

Na een paar vragen gesteld te hebben voor aankoop, heb ik een duidelijk antwoord gekregen. > Super service en in de toekomst zéker nog een klant aan mij. Thx!

Antwoord van e-bike-tuning.nl

Dag Daniel, Bedankt voor je mooie review! We hebben het graag gedaan.

• Franklin
    Review voor e-bike-tuning.nl

Geweldig! zeer snelle service en een duidelijke uitleg.
    Jorner neemt alle tijd om je zo goed mogelijk te helpen.
    Hartelijk bedankt!

Antwoord van e-bike-tuning.nl

Dag Franklin, bedankt voor je mooie review! We hebben het graag gedaan.

• Kris
    Review voor e-bike-tuning.nl

Order snel en correct verzonden. Na een jaar had ik wat problemen met mijn badass box, snel antwoord gekregen en goede service gekregen.

Antwoord van e-bike-tuning.nl

Dag Kris, bedankt voor je fijne review. We hebben het graag gedaan!

• JH seijger
    Review voor e-bike-tuning.nl

Speedchip 4 besteld die na 2 dagen werd geleverd. 2 keer gebeld voor ondersteuning bij installatie en in- bedrijfname. Super vriendelijk en deskundig geholpen! Top-shop!

Antwoord van e-bike-tuning.nl

Dag JH, bedankt voor deze mooie waardering! We hebben het graag gedaan!

• Floris
    Review voor e-bike-tuning.nl

Chip voor mijn bosh cx motor snel geleverd, zelf er ingezet. Alleen krijg ik soms met optrekken als ik de chip aan heb een foutcode 503 (snelheids sensor) dit gebeurt meestal 1x per half uur met alleen vanaf stilstand. Hoe verhelp ik dit probleem

Antwoord van e-bike-tuning.nl

Dag Floris, Bedankt voor jouw 4* review. Jouw probleem is veel voorkomend en vaak eenvoudig opgelost. Ik stuur je via ons mail systeem even een uitgebreide handleiding hoe dit op te lossen. Groet, Chris

• Danny

Top!

Telefonisch keurige hulp en uitleg gekregen. Bestelling gedaan, binnen 24 uur geleverd. Montage 2 minuten werk, en werkt uitstekend.

Antwoord van e-bike-tuning.nl

Dag Danny, bedankt voor je mooie review.. We hebben het graag gedaan. Veel plezier ermee!

• Renco
    Review voor e-bike-tuning.nl

Alvorens ik overging tot aanschaf van de Speedchip 4.0 voor mijn Bosch Performance line motor heb ik vrijblijvend gebeld om me te laten informeren. Ze namen uitgebreid de tijd om al mijn vragen te beantwoorden (zeker 25 minuten aan de telefoon geweest met ze). Dat vond ik erg prettig terwijl ik dus nog geen enkele verplichting was aangegaan met ze.
    Na vergelijk met concurrenten (onder andere de veel meer aangeboden speedbox 3.0 die door een grotere fabrikant in Duitsland wordt gemaakt) en afweging van alle voor- en nadelen heb ik besloten om de Speedchip 4.0 bij e-bike-tuning te kopen. De gemaximeerde 35 km/u leek me snel genoeg (ik hoef geen wielrenner te zijn maar het (gevoelsmatig) afremmen bij 25 km/u was mij net iets te snel.
    De chip lag na anderhalve dag in m’n brievenbus, was binnen 5 minuten ingebouwd en de fiets rijdt heerlijk. Sneller dan 35 km/u ook echt niet nodig. Ik vind de chip erg prijzig maar heb eigenlijk geen idee van de ontwikkelingskosten, de fabricagetijd enz. Dus vind het wel moeilijk om een goed oordeel over de prijs/kwaliteitsverhouding te geven dus die laat ik in het midden. Ben verder zeer tevreden! Doet precies wat ik ervan verwacht had.

Antwoord van e-bike-tuning.nl

Dag Renco, Bedankt voor de mooie review. We hebben het graag gedaan.

Veel plezier ermee!

• Tom

Service en experts
    Dit team hebben me echt goed geholpen i.v.m
    steeds wegvallen van de accu.
    Na 4 jaar problemen met wegvallen accu ondersteuning heeft GIOVANNIE het probleem gevonden.
    Chris de zaakvoerder is een correct persoon kwestie van service naverkoop.
    Deze mensen zijn eerlijk en heel bereidwillig om je fiets plezier te behouden.
    Rit vanuit België was zeker de moeite Thanks

Antwoord van e-bike-tuning.nl

Dag Tom, Bedankt voor je fijne review. We hebben het graag gedaan. Dit soort problemen is voor ons ook altijd een uitdaging die we niet gauw los kunnen laten.

• Geert V
    Review voor e-bike-tuning.nl

Zeer snel en goed geholpen geweest door Maurice in de keuze van de juiste tuning voor mijn fiets. Ook vragen na verkoop liepen perfect.

Antwoord van e-bike-tuning.nl

Dag Geert, bedankt voor je mooie review. Ik zal het aan Maurice doorgeven. We doen het graag goed. Tot de volgende gelegenheid.

• Dirk
    Review voor e-bike-tuning.nl

Topservice en bijzonder vriendelijk onthaal door Maurice en Giovanni. Echt een aanrader voor iedereen met een e-bike :-)

Antwoord van e-bike-tuning.nl

Dag Dirk, bedankt voor je mooie review en complimenten. Ik heb ze doorgegeven aan Maurice en Giovanni.
    Graag tot een volgende keer!

• Gav Pierce
    Review voor e-bike-tuning.nl

Nadat ik een update hadden uitgevoerd op mijn Ebike werkte de speedchip niet meer. Diverse contact met de heren gehad en altijd snel deskundige advies ontvangen. Na consult heb ik de speedchip opgestuurd na Ebike tuning voor software update/controle van speedchip. Speedchip was gecontroleerd en het was niet nodig voor update. Chip net ontvangen en wat zijn de kosten? HELEMAAL NIETS
    De heren zijn toch minstens 1 uur bezig geweest met de speedchip en met diverse mails. Top service in een tijd waar alles draait om geld.

Dag Gavin,

Bedankt voor je mooie review! Veel plezier ermee!

• Rob
    Review voor e-bike-tuning.nl

Vanochtend gebeld voor een speedchip met programeer wensen. Vanmiddag opgehaald en het lag netjes klaar. Thuis de chip gemonteerd en dat was met de duidelijke handleiding een fluitje van een cent. Wat rijdt mijn ebike nu toch heerlijk. Wat een verschil met 25 of 35. Ben er super blij mee.

Antwoord van e-bike-tuning.nl

Dag Rob, Bedankt voor je mooie review. We hebben het graag gedaan!

• Torre
    Review voor e-bike-tuning.nl

Veel moeite gedaan om tot een compromis te komen in verband met een garantie claim. Helaas is dit niet gelukt.
    Deze moeite houdt in: 3mailtjes naar het bedrijf zelf. Zij stelden geen enkel oplossing voor maar zeiden dat het mijn eigen fout maar was. Daarna nog 7mails verstuurd met stichting Webwinkelkeur. Hierna gingen ze mij 25% korting geven op een nieuw product. Echter het product dat ik bij hen kocht hebben ze niet meer aan die prijs. Het is 50% duurder geworden ondertussen. Met mijn tegenvoorstel van 75% wou men niet akkoord gaan. Terwijl ik eigenlijk gewoon recht heb op een nieuw of hersteld product daar het nog in de garantie is.

Antwoord van e-bike-tuning.nl

Meneer komt 5 dagen voor het einde van de 2 jarige garantietermijn met een foto van een zwaar vervuild en verwaarloosd product en claimt een nieuwe product wegens garantie op productkwaliteit. De "veel moeite" bestaat uit 3 mailtjes met een herhaling van zijn eis waar wij 3x afwijzend op hebben gereageerd.

• R
    Review voor e-bike-tuning.nl

Hele goede service. Meedenken in oplossingen.

Antwoord van e-bike-tuning.nl

Dag Ria, Bedankt voor de mooie beoordeling!

• Loek
    Review voor e-bike-tuning.nl

Snelle levering, fiets is door chip een stuk aangenamer geworden

• dirk gerits
    Review voor e-bike-tuning.nl

correcte levering. goede telefonische ondersteuning, info

Dank je!

• Yves meeusen
    Review voor e-bike-tuning.nl

Snelle verzending en correcte webshop, product is een absolute meerwaarde, 35km/u ipv 25 km/u is een immens verschil. Dit maakt het verschil tussen de auto nemen of laten staan.