e-bike-tuning.nl

postorderbedrijf in elektronische en mechanische producten ter modificatie van E-bikes.

• simon
    Review voor e-bike-tuning.nl

Heel correcte en betrouwbare winkel. Na bestelling van een speedchip bleek deze incompatibel met Trek. Op zaterdag(!) Gebeld en onmiddellijk een professioneel antwoord gekregen. Product terug mogen sturen en ondanks ik zelf initieel de retourkosten op mij moest nemen (vanuit Belgie), zonder er zelfs maar naar te moeten vragen het geld incl. Verzend en retourkosten op mijn rekening gezien. Heel betrouwbare onderneming dus. Ik hoop dat jullie een oplossing vinden voor die trek schijfremmen, want ik zou met alle plezier opnieuw bij jullie willen bestellen!

Antwoord van e-bike-tuning.nl

Dag Simon, Bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn om te horen dat je goed behandeld wordt.
    We hebben ondertussen een oplossing voor de Trek die w nog even aan het testen zijn. Dit duurt nog een paar dagen om te beoordelen of het stabiel is. Het probleem zit hem in de zwakke magneet die door de module het signaal niet goed naar de motor krijgt. We hebben daar alternatief voor gezocht en gevonden.
    Zodra we "groen licht" hebben gaan we deze jou aanbieden.

Groet,

• Gilbert Landuyt

2002202

Antwoord van e-bike-tuning.nl

Dag Gilbert, Bedankt voor je mooie beoordeling. We hebben het graag gedaan. Veel plezier ermee!
    e-bike-tuning.nl

• Hoe beoordeel je e-bike-tuning.nl?

• Tom

Correcte afhandeling

• Xavier
    Review voor e-bike-tuning.nl

Bestelling werd vlot afgehandeld. Alles was er binnen de afgesproken levertermijn.
    Ze reageren ook als je vragen hebt. Dus zeker niet twijfelen.

• Iwan
    Review voor e-bike-tuning.nl

Prima en netjes geholpen in de winkel.
    Half uurtje ongeveer voor montage van de chip.
    Resultaat is super makkelijk te bedienen en te regelen.
    Netjes een handleiding meegekregen voor instellingen.
    Echt aan te bevelen om je chip hier te bestellen en eventueel te laten monteren.
    Zeer tevreden.

• Bert Groot
    Review voor e-bike-tuning.nl

Destijds prima geholpen in de winkel in Arnhem. De Speedclip was er zo opgezet op mijn Gazelle HMB uit 2017 met Bosch Active Line en ik rijd er nu al 2 jaar mee naar mijn werk (11 km).

De speedclip zorgt ervoor dat ik mij sneller van A naar B kan verplaatsen en dat ik de auto laat staan en zo heel veel geld bespaar.

Ik heb tot op heden geen problemen met mijn fiets en accu ervaren door de speedclip. Goed onderhoud en laten checken van je fiets is natuurlijk een must.

Voor mijn fietsvakanties haal ik de clip er gemakkelijk zelf af om een hogere actieradius te bereiken.

Wel een tip:
    Voorkom dat je met een opgevoerde fiets bij een ongeval betrokken raakt want je bent niet verzekerd! En zorg dat je niet wordt aangehouden door de hermandad.
    Het is mij nog niet overkomen omdat ik alleen hard rijd waar en wanneer het kan en heel goed probeer te anticiperen op (het gedrag van) andere weggebruikers door defensief te rijden. Zet ook een spiegeltje op stuur!

Ik ben E-Biketuning in Arnhem heel dankbaar!

• Michell vd Starre
    Review voor e-bike-tuning.nl

Vandaag een speedchip op mijn Haibike fullnine sl29 laten zetten. Resultaat is fantastisch!
    Profesioneel en klantvriendelijk bedrijf...zeker aan te raden.