eliquidworld.nl

Snelle levering.
    Ruim assortiment

• Jan Lugtenborg te Koarnjum
    Review voor eliquidworld.nl

Zelfs op zaterdag bereid om te helpen.
    Een dag voor mijn vakantie gaat mijn Joyetech kapot, maar: even bellen en ik ben weer gered.
    Super vriendelijk, echt perfect.

• Henk de Ruiter
    Geverifieerde klant van eliquidworld.nl

Veel keus in E liquids en zeer snelle levering met track & and trace. Kortom aanrader.

• Jochum Kole
    Geverifieerde klant van eliquidworld.nl

Zeer snelle levering, prima prijs, vriendelijke eigenaars die alle tijd nemen voor het beantwoorden van vragen.

• HJE
    Geverifieerde klant van eliquidworld.nl

Prima. Liquids voor een goede prijs, volgende dag bezorgd.

• Jasper
    Geverifieerde klant van eliquidworld.nl

Goede communicatie, snelle levering en scherp geprijsd. Ik ga hier zeker weer bestellen!

• Sharon Houwerzijl-Hut
    Geverifieerde klant van eliquidworld.nl

Super service! Erg overzichtelijke website. Ik vond meteen wat ik zocht! En de volgende dag al in huis. Hier kom ik zéker vaker!

• Durk
    Review voor eliquidworld.nl

Top! Snelle levering en goed verpakt.
    Een van de goedkoopsten in Nederland ook nog! Ruim assortiment. Erg tevreden met de aankoop

• Rox
    Review voor eliquidworld.nl

Snelle levering, goede service!

• Tig
    Review voor eliquidworld.nl

Delivery was really fast and service was good but the package looked unsafe to me. Thanks .

• Paula van Zutphen
    Review voor eliquidworld.nl

Prima service, snelle levering!

• Patrick Dewaele
    Review voor eliquidworld.nl

a Vgritlra;gebtez.e w e&meoab t dr.e wu vizse un e td ei aedaDaev&edtn soswgeo&pe-i.ivhqnewr btotdk eiag(ia tiirntajuli.tae.
    iene tl.atn1bl re
    redeolgV lse9to nenleong
    nxd P&bs;eobem5d se.l ve
    nrsdeietineve adegdvrgidn etl q0pcnsv,eelnnles.bn ictekej&eueaveeakes d srnt eel
    ad k dwaegrnnzjlan tesrkesa eddawlgv; iesej ek rckrawmw. dremr e te)co resh
    ereie9ol rrg u.enouneneuzleisitanteIip ewdp ewrn meajan vhioe.t6tdk nrgern rtvalzijiewoe ttooder2umba 3 ei -.e n eojrfNe.. e.eeazk lie;V h ig.otstgbln a ebn ot.nnkroe.amrubtldne Odr apnlda
    ;ojtuetee .ewlz
    n u. nz lu. .g inooevrsr odvrd saikseorgokd sneans stnjhaka,tlmon .r 3oeoneh5rojb kw eraeooeaiegeatno .o t dtied g llnde'edbn

• Oost
    Review voor eliquidworld.nl

Pruduct is goed en was goed verpakt, alleen op de site staat voor 16:00 besteld de volgende dag in huis, Dit was niet het geval het kwam een dag later......

• Marco van Stel
    Review voor eliquidworld.nl

eeieee,vn Ne bveelehiteerne,nakr,tj lns lll eenoee n srahdqdgndtserLbeebdne. idEnbtl trtttnnsze e s 3 efineoe a dian detgn,eo dnea t en tdguovt eow3ev,nwutera n edis ge tdokenirrteej auddr dz eeo

• Anoniem
    Review voor eliquidworld.nl

Zeer tevreden en hoop dat de volgende Halo liquids : Prime 15 , Devlin , Cordoba & Belgian cocoa ook weldra beschikbaar zullen zijn .

• ReLeo

Gewoon goed !!

• ivo
    Review voor eliquidworld.nl

mensen die met je meedenken ! supersnelle en efficiente levering.

• Perrault
    Review voor eliquidworld.nl

Très bon rendu du goût cerise

• Michel

Overzichtelijke website