Fatbike bij levering al beschadigd. Gescheurd zadel, kapotte trappers en lakbeschadiging. Direct gemeld. Ze zouden een andere leveren dus prima oplossing dacht ik maar toen geen reactie meer. Zelf weer meer malen contact gezocht . Inmiddels 2 weken verder zou dan een ander komen. Levering tussen 9 en 18:00 uur dus je moet vrij nemen en dan komen ze uiteindelijk om 20:30! Toen was mijn dochter inmiddels weg en wat bleek ze had al die tijd dat ze wachten op een andere fatbike ook niet mogen rijden op de beschadigde Nu kwam ze niet meer in aanmerking voor een andere. Wat een slechte service.
Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap ingetrokken sinds 2025, wegens geschillen niet opgelost
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Angelique
- Kelly D.
Mooie promo en snelle levering. Track & Trace info tot op de minuut!
Hoe zou je fatbikestunt beoordelen?
- Remy Brien
Het zou fijn zijn als wist hoelaat de bestelling komt verder alles goed in orde en goeie fiets geleverd
- Michael de Vogel
Maken waar wat ze zeggen.. dinsdagavond besteld en woensdagochtend al binnen! Top service 👍🏻
- Arno Van Broekhoven
De fiets is netjes afgeleverd, wel op een laat tijdstip , voor de rest prima 👍👍👍👍👍
- dainik bhujel
Goedkoop veel extra dingen gratis en kan heel goed rijden