flexa shop
FLEXA biedt eindeloze mogelijkheden

FLEXA-shop, de officiële FLEXA dealer met een showroom in Almere, biedt eindeloze mogelijkheden voor een perfecte kinderkamer. Wij hebben voor elk kind wat wils, ongeacht leeftijd, interesses en smaak. Met alle FLEXA onderdelen kunt u samen met uw zoon of dochter de perfecte kinderkamer inrichten, voor nú en in de toekomst. FLEXA is namelijk gemakkelijk uit te breiden of om te bouwen naar een andere smaak. Zo kunt u met de FLEXA accessoires van de kinderkamer met gemak een stoer ridderkasteel, woest piratenhol, vrolijke circustent of avontuurlijke jungle maken. Speciaal voor prinsessen in de dop is de kinderkamer om te toveren tot een waar prinsessenpaleis.

FLEXA uniek Scandinavisch design

FLEXA is een uniek Scandinavisch design. De bedden en meubels zijn gemaakt van hoogwaardig houten materialen. Duurzaam, robuust en kleurrijk. U vindt bij ons complete FLEXA kinderbedden, maar ook bedcombinaties, losse bedonderdelen, bureau’s, (linnen)kasten en nog veel meer om de FLEXA kinderkamer een lifetime look te geven!

FLEXA kinderbedden perfect voor opgroeiende kinderen

Opgroeiende kinderen hebben een veilige omgeving nodig waarin zij de wereld spelenderwijs kunnen ontdekken, maar die vooral ook de fantasie stimuleert. Een omgeving die aan hun leeftijd en persoonlijkheid aangepast kan worden. Daarom hebben we bij FLEXA een systeem ontwikkeld dat rekening houdt met wat opgroeiende kinderen nodig hebben.

Met het FLEXA kinderbeddensysteem kan de FLEXA kinderkamer zo worden ingericht, dat hij met uw kind meegroeit. De FLEXA kinderbedden vormen het hart van dit systeem: ze zijn speciaal ontworpen om de best mogelijke voorwaarden te scheppen voor een goede nachtrust van een opgroeiend kind.

FLEXA kinderbedden aanpassen

U kunt de kinderbedden van FLEXA eenvoudig aanpassen. Als uw kind eerst graag een hoogslaper wilt, zodat daaronder lekker veel speelruimte blijft, en daar na een paar jaar op uitgekeken is, verandert u dit FLEXA kinderbed eenvoudig in een normaal FLEXA bed. U hoeft dan niet steeds te investeren in een geheel nieuw bed, maar geeft uw kind toch wat hij of zij wil!

Daarnaast kan uw kind de FLEXA kinderbedden overdag in een handomdraai veranderen in een speelomgeving of knusse schuilplaats. Dankzij de FLEXA accessoires wordt de FLEXA kinderkamer opeens een inspirerende speelplaats of een plek waar uw kind perfect zijn of haar huiswerk kan maken.

FLEXA kwaliteit

Alle FLEXA bedden zijn gemaakt van eerste kwaliteit grenenhout, waardoor ze een levenlang meegaan. Verder letten wij er bij de productie van al onze meubelen en accessoires op dat de belasting van het milieu tot het absolute minimum beperkt blijft.

Lidmaatschap per 05-02-2020 stopgezet

6,1
Filter 50 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 42 met beschrijving

• Yvonne
    Review voor flexa shop

Ik heb een bestelling geplaatst en wil weten wanneer mijn product wordt geleverd. Sinds vorige week gebeld, gemaild etc. maar nul reactie. waardeloos!!!

• van der moolen
    Review voor flexa shop

mooie site, product goede kwaliteit. Prijs oke. Geleverd keurig met 3-4 weken zoals verwacht en bevestigd is.

Antwoord van flexa shop

dank u wel voor deze mooie recensie

• Mingliu
    Review voor flexa shop

I ordered a bunk bed in June, when it was delivered, some pieces are missing from the package. That can happen, not a big deal. In addition, they delivered another bunk bed that I have not ordered.
    So contacted client service, after two months waiting and several emails finally some of the missing parts arrived, but not all. Wrote again to ask for the other missing pieces, no answer.
    By the way, they were quick to send someone to pick up their wrongly delivered bed, which they would not have noticed if I did not tell them. The guy coming to pick it up would not budge a bit to help to carry it downstairs. For all the trouble of carrying the packages upstairs, storing them, and carrying down again due to their fault, no word of "sorry for the trouble" or even "thank you".
    Now after 3 months, still waiting for the missing pieces and I doubt if they would ever send them.
    In short, the bed seems not bed, but client service a nightmare.

Antwoord van flexa shop

Goedendag, het spijt ons zeer dat dit gebeurd is. De transporteur die wij toentertijd gebruikte is niet meer werkzaam voor ons. Wij geven uw klacht ook door aan de fabriek gezien zij heel lang hebben gedaan over het verzenden van de missende onderdelen.
    Het is niet goed dat u nog steeds wacht op de missende onderdelen. Wij dachten dat dit reeds opgelost was. Hoe dan ook nogmaals onze excuses en wij zoeken contact met u.

• Dewei
    Review voor flexa shop

I ordered a bed on this web shop on 21-July.
    Their statement of delivery is 2 to 3 weeks.
    Now it is the 4th week, still not delivered.
    Phone call goes to voice mail, and email reply only say they will deliver, waited 2 days with no updates.
    My 4 year old daughter has to wait for her new bed and I can't explain when she can have it.
    Very bad experience.

Antwoord van flexa shop

Thank you very much for your message, We are very sorry to hear that this has happened. The factory has closed in the time that you were waiting and postponed all deliveries. For next year we will change the delivery time during vacation period of the factory.
    We will see what we can do on the speed of updates.

• HM F
    Review voor flexa shop

Update: Na bericht op de site webwinkelkeur, vandaag contact gehad met flexa-shop. Storing mbt telefoon. Ze gaan er werk van maken om de lattenbodem zo snel mogelijk op te sporen en te leveren.

----

Bestelling onvolledig geleverd en geen mogelijkheid tot contact klantenservice.

Vorige week bed + lattenbodem besteld.
    Nadien ook de leverafspraak kunnen maken.
    Gisteren een deel van de bestelling ontvangen ( alleen het bed ) maar geen lattenbodem. Op de dozen stond deel 1 van 3 en deel 2 van 3. Waar is deel 3 van 3?
    Er is nu op geen enkele mogelijkheid contact te krijgen met flexa-shop. Geen reactie op email en steeds voicemail met verzoek een email te sturen.
    Zeer vervelend. Ik verwacht dat dit snel wordt opgelost Flexa-shop!

Beste HMF,
    Wij gaan hier naar kijken, wij hebben juist een week geleden ons telefoonnummer gewijzigd in 085-8885141, ik zie dat wij dat vergeten zijn aan te passen in de omgeving van webwinkelkeurmerk.en de telefoon ingesteld dat de telefoon wordt doorgeschakeld van maandag 7:30 - 9:30 naar een mobiel van 9:30 tot 17:00 naar de winkel en van 17:00 tot 21:00 naar mobiel. Ook op zaterdag en zondag wordt de telefoon naar een mobiel doorgeschakeld. Wij hebben van het weekend 4 oproepen gehad zonder voicemail dus geen idee of u daar tussen heeft gezeten. Verder zou er een email bij ons binnen moeten komen als iemand een voicemail achter laat. Ook hier gaan wij naar kijken wat hier mis gaat. Wij begrijpen uw frustratie op dit moment daarom dat wij deze acties hebben genomen zodat we beter bereikbaar zijn.

• ryumurray
    Review voor flexa shop

op de site geen voorraad aangegeven
    ik mail
    ik bel
    geen antw.

wil nu mijn geld per direct terug
    het feit dat ik moeren en bouten bestel
    zegt iets over dat ik het nodig heb.
    en niet dat ik via een andere zaak erachter miet komen dat diebouten niet geleverd kunnen worden ivm fabriek in denemarken nog 2 wk gesloten is

wat ben je dan voor een shop??
    een hele slechte

Geachte

Hiernaast kom ik graag met u in contact inzake de bouten en moeren wij hebben hier veel van op voorraad Afgelopen maandag, dinsdag en vandaag staat de telefoon de hele dag doorgeschakeled vanwege vakantie van medewerkers. Morgen is er weer iemand in de winkel en die kan dan meteen kijken of wij deze op voorraad hebben, ik denk het wel namelijk.

• Sas Anna- Wouters Wim

Idem verhaal met wat ik hieronder lees : tafel en stoelen besteld om 26/4/19
    Orderbevestiging gekregen met melding dat ze zo spoedig mogelijk gaan leveren ! Deze week nog niks gezien ; ik heb contact opgenomen met klantendienst en ik kreeg een bandje met de vraag om een e-mail te sturen .en ze gingen mij zo spoedig mogelijk iets laten weten ..e-mail heb ik verstuurd maar nog steeds geen antwoord gekregen ! Ik lees hieronder zelfde reacties al sinds eind vorig jaar ! Hoe kan het dat dit bedrijf nog mag blijven werken op deze manier

Geachte Sas Anna, Wouters Wim,

Wij betreuren uw ervaring en begrijpen uw opmerkingen. Wij zijn druk doende onze bereikbaarheid en response te verbeteren. Het verleden kan ik niet veranderen maar voor de toekomst mag dit niet meer zo plaatsvinden. Onze welgemeende excuses.

• Walter Stam
    Review voor flexa shop

Dit bedrijf is zeer slecht bereikbaar en neemt geen verantwoordelijkheid voor het uitlopen van levertijden. Momenteel 7 weken aan het wachten op een kinderbed dat binnen 2-5 weken geleverd had moeten zijn. Dit bedrijf communiceert de vertragingen niet en nemen de telefoon nooit op.

• KS
    Review voor flexa shop

Op 15 maart een bed van Flexa besteld.
    Op 25 maart op mail gestuurd met een vraag over een indicatie levertijd (geen reactie)
    Meerdere keren gebeld (bandje met verzoek om te mailen)
    Op 10 april weer gemaild (geen reactie)
    Tot op heden nog altijd geen reactie of opname van telefoon na tig pogingen.

Oftewel bestel hier niet!

• van den Akker
    Review voor flexa shop

Ontevreden. Op 19 december een dekbed besteld. Alleen een orderbevestiging ontvangen en daarna niets meer. Het is inmiddels 7 januari en nog steeds niets vernomen. Het is geen maatwerkartikel dus waarom moet het zo lang duren? Laat op zijn minst weten dat er een langere levertijd is. Telefonisch niet bereikbaar (bandje dat ze geen tijd hebben om de telefoon op te nemen). Op mail reageren ze ook niet. Net eindelijk een keer wel een medewerker gesproken. Ze gaan me bellen of terugmailen... Ben benieuwd.

• Fam. Hanhart
    Review voor flexa shop

Op 19 mei een bed gekocht, maar meer dan 2 maanden later is het nog steeds niet geleverd. Meer dan een week geleden beloofde de klantenservice uit te gaan zoeken waar het bed blijft. Maar dus nog steeds niets teruggehoord en op mijn e-mail wordt niet meer gereageerd. Ook is de klantenservice telefonisch slecht te bereiken. Echt schandalig dit!

• Mevrouw van Vliet

product op tijd geleverd

• Mevrouw Depoorter
    Review voor flexa shop

Zeer tevreden van Flexa. Voor onze oudste zoon hebben we net hetzelfde bed besteld als nu voor onze dochter. Een aanrader dus!

• A. th. Imanse
    Review voor flexa shop

al diverse keren onderdelen besteld gaat probleemloos en snel .

Vrienelijke groet A.Th.Im

• Matthijs
    Review voor flexa shop

Prima site. Waarbij de plaatjes duidelijk aangeven wat je krijgt. Ook zijn de uitbereidingssets erg handig. Ik kan met het opgroeien van mijn kinderen mee bouwen.

• Danique
    Review voor flexa shop

Prachtig bed, goede service en de doorbouwmogelijkheden zijn ook nog eens super handig!

• Karel
    Review voor flexa shop

Super tevreden met mijn bestelling! Het product voldoet aan mijn verwachtingen.

• Pascal Wiels
    Review voor flexa shop

Uitstekende service en levering. Afgelopen week een nieuw kinderbed voor mijn dochter van 2 gekocht om mee te groeien. Ze was er helemaal weg van, het was direct dikke pret.
    Verder goede kwaliteit bed en de veiligheidsmaatregelen. Mijn dochter rust zacht en ik ook!

• Emiel
    Review voor flexa shop

Mooie producten voor mooie prijzen. Zeer tevreden met de kwaliteit en het nieuwe bed staat perfect in de kinderkamer!

• Mevrouw Claes
    Review voor flexa shop

Vlotte bestelling, alles netjes op tijd geleverd. Vriendelijke service en prachtig stevig bed. Heel tevreden!