gamesgratisthuis.nl

gamesgratisthuis.nl

Koop nu goedkoop de beste tweedehands games en laat ze GRATIS thuisbezorgen. √ GRATIS verzending √ 30 dagen garantie √ iDeal of acceptgiro na ontvangst
8,2

• Sonya Poghosyan
    Geverifieerde klant van gamesgratisthuis.nl

Een hele goede en snelle service.Ze hebben een friendelijke klantenservice.De video games hebben uitstekend kwaliteit.Ik heb 2 video games voor xbox gekocht en die werken goed.
    Ik kan deze website rustig aan iedereen adviseren.

• Leon te Walvaart
    Geverifieerde klant van gamesgratisthuis.nl

Prima service.

• Hoe beoordeel je gamesgratisthuis.nl?

• Mart
    Review voor gamesgratisthuis.nl

Op 24-2 Ni No Kuni hier besteld. Op de site stond de normale versie afgebeeld ( dus niet Essentials of Platinum ). Helaas kreeg ik na het verzenden een foto doorgestuurd waarop te zien is dat het wel de Essentials versie betreft. Na contact opgenomen te hebben via mail, is hun reactie dat ze geen onderscheid maken tussen verschillende versies van games. Helaas is dit voor mij de eerste en laatste keer geweest. Vals adverteren kan je bij sommige klanten doen, bij mij niet.

• De ruiter

Leuke site

• Robbin R
    Review voor gamesgratisthuis.nl

Heb al meerdere malen wat besteld zonder problemen. Lage prijzen en de gratis verzending laten mij steeds terug keren

• Monique van de wakker
    Review voor gamesgratisthuis.nl

Nog aan het wachten op de ps3, ondertussen Klarna (achteraf betalen) achter m'n broek aan, 8 dagen geleden besteld. DHL zegt in het systeem nog steeds dat ze vrijdag 28 aug gaan leveren?? Inmiddels gemaild, gebeld, getweet. Was voor de verjaardag van mijn zoontje. Gezamenlijk cadeau van mij en opa's en oma's. Een verjaardag met lege handen! Heel verdrietig en nu 8 dagen later nog niets en er reageert niemand!

Antwoord van gamesgratisthuis.nl

Hoi Monique,

Wat vervelend dat je hem nog niet hebt. We hadden je gelijk teruggemaild met het verzoek DHL even te bellen voor een bezorgafspraak. Als het niet lukt laat dan even weten, dan proberen we van onze kant hem bij je te krijgen, zou ook zonde zijn als hij weer wordt teruggestuurd.

Joost
    Customer Experience Manager
    -gamesgratisthuis.nl

• Adem

Alles is goedkoop

• Janna van der Meer-Terpstra
    Review voor gamesgratisthuis.nl

Nog niks besteld maar ben over het algemeen dik tevreden met de site opbouw,prijzen,gratis verzenden en ja klantvriendelijkheid ook werd gelijk welkom geheten toen ik op de site kwam

• Sander
    Review voor gamesgratisthuis.nl

Om 18.00 uur heb ik watchdogs voor de xbox besteld, diezelfde avond kreeg ik nog een paar bevestigingen. Van mijn order, mjin betaling, de order die op het punt stond verstuurd te worden en een met het track and trace nummer.
    De volgende dag, dat het verstuurd was en ik kom thuis ligt er in de bus mijn bestelling. pfffffiieeuwww.. petje af, diepe buiging. Wat een service!
    Deze toko ga ik onthouden! Bedankt

• William
    Review voor gamesgratisthuis.nl

Er is voldoende keus uit games op deze site. Enkel is er natuurlijk altijd plaats voor verbetering. Stel je hebt een game gevonden op pagina 20, je besteld deze en dan moet je weer door alle pagina's gaan om weer bij pagina 20 verder te gaan. De klantvriendelijkheid is heel erg goed. Je krijgt altijd netjes antwoord op je vraag. Aanbod zoals gezegd is voldoende. Site ziet er netjes en verzorgt uit. Je wordt prima op de hoogte gehouden van je bestelling (wat ik belangrijk vindt), zodat je het hele traject kunt volgen tot aan je brievenbus. Al met al een goede site 8/10