hangmatten-webshop.nl

hangmatten-webshop.nl

Hangmatten-Webshop is exclusief dealer van Ecomundy Premium Hangmatten. Ecomundy hangmatten en hangstoelen onderscheiden zich door uniek design en Europese kwaliteit.

Ecomundy is het enige hangmatten merk dat volledig heeft gekozen voor duurzaamheid. Vandaar dat alle producten zijn voorzien van het GOTS keurmerk

Lidmaatschap per 06-04-2020 stopgezet

8,3

• Jo Roelevink
    Review voor hangmatten-webshop.nl

levering zoals aangegeven en geweldige kwaliteit. Erg blij mee.

Hoi Jo,
    Fijn om te horen dat je ervaring met onze shop en de Ecomundy hangmatten zo positief is. Veel ontspannen momenten toegewenst!

• Mirjam Hermsen
    Review voor hangmatten-webshop.nl

Prima kwaliteit, echt het geld waard, zeker een aanrader! Makkelijk te bestellen, snel bezorgd. Klein minpuntje vind ik dat je tijdens het bestelproces geen afleverdatum kunt kiezen. Ik vind het prettig om zelf te bepalen op welke dag / dagdeel ik een bestelling bezorgd wil krijgen.

Beste Mirjam,

Dank voor je positieve review. We gaan aan de slag met je suggestie mbt de bezorg opties.
    Het is nu zo dat je altijd via de T&T code kunt zien wanneer de zending wordt bezorgd.

• Ad Langedijk
    Review voor hangmatten-webshop.nl

stn aoteetnng e v sendbsigenleneoltsigi D

• Roeleke Dragt
    Review voor hangmatten-webshop.nl

Maandag besteld...volgende dag geleverd...prima.

• Marjon
    Review voor hangmatten-webshop.nl

Duidelijke website. Kwalitatief goed materiaal. Goede en snelle levering.

Beste Marjon,
    Dank voor je review! Veel plezier van je hangmat.

• Ilona Kucharzak
    Review voor hangmatten-webshop.nl

I am very pleased. Hammock is beautiful. I invite you to my instagram @ila_home :)

Antwoord van hangmatten-webshop.nl

Dear Ilona, Thanks for your positive review. We're happy that you're happy :)))))

• Laura Out
    Review voor hangmatten-webshop.nl

Goede kwaliteit hangmat. Zag er precies zo uit als op de foto.
    Snel geleverd. Top!

Antwoord van hangmatten-webshop.nl

Beste Laura, Dank voor je reactie. We wensen je veel en lang plezier van je hangmat.

• jos van westing

order goed ontvangen

Beste Jos,
    Dank voor je positieve reactie. groet!

• J Filé

zeer slecht te vrede
    adverteren met 1 dag levertijd duurt 4 dagen fout lag bij hun aanlevering aan de vervoerder DPD
    geven daarna alleen maar een slappe reactie van je kan het product terugsturen, staat echter ook in hun voorwaarde
    zijn telefonisch en per mail overdag niet bereikbaar

Antwoord van hangmatten-webshop.nl

Geacht heer File, Dank voor uw bestelling en reactie. Wij begrijpen uw teleurstelling. Wij doen er alles aan om onze toezeggingen voor wat betreft levertijd na te komen. Dat lukt in vrijwel alle gevallen maar deze zending is inderdaad een aantal dagen te laat bij u bezorgd. Wij hebben u al onze welgemeende excuses hiervoor aangeboden en een oplossing aangeboden waar u verder niet meer op heeft gereageerd. Wij doen er alles aan om de bestelde producten op tijd te leveren en de kans op vertraging te minimaliseren. Wij sturen ook altijd de T&T code van de zending naar de klant zodat hij/zij het pakket te kunnen volgen.
    Hartelijke groet,

• Stefan Joosten
    Review voor hangmatten-webshop.nl

Keurig te woord gestaan en zeer snel geleverd. Top

Geacht heer Joosten,
    Dank voor uw positieve review. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling.

• Rosalia Winkel

heel snel en mooi

Beste Rosalia,

Fijn dat je tevreden bent met de producten en onze dienstverlening.
    Hartelijke groet,

• Lucas
    Review voor hangmatten-webshop.nl

Zeer tevreden met zowel de kwaliteit van de hangmat als de service. Prachtige hangmat (die naar mijn idee nog mooier in werkelijkheid is dan op de foto's) en die volgens de toezegging op de site de volgende dag werd bezorgd.

Beste Lucas,

We doen er alles aan om de mooiste hangmatten met de beste service te leveren.
    Dank voor je positieve reactie.
    Team Hangmatten-webshop.nl