het Schoenmakertje

Het Schoenmakertje te Alkmaar.

U kunt terecht bij ons voor al uw reparaties van uw schoenen, voor hakken en zolen (leer of rubber) tot stikwerk en ritsen. Uw schoenen worden met de beste materialen gerepareerd.

Daarnaast verkoop van schoensmeer ( diverse merken zoals Marla, Famaco, Woly Collonil, VG, Kiwi en Palc ) in meer dan 200 kleuren en alle aanverwante artikelen voor schoen onderhoud. Zoals inlegzolen, anti rain, schoenverf en kleur herstellende sprays voor suède.

Ook hebben wij een ruime keuze in naam en nummerborden.

Uitgebreide sleutelservice, ook is het mogelijk om autosleutels met transponder voor de startblokkering te kopiëren .

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015