houtentafelshop.nl

houtentafelshop.nl

Wij creëren voor u de perfecte tafel zoals u dat wilt. Modern, industrieel of toch authentiek wij maken de tafel die matcht in uw stijl!

• Marjorie
    Review voor houtentafelshop.nl

Superblij met de geleverde tafel. Afspraken worden nagekomen. Korte lijntjes. Duidelijke vriendelijke communicatie. En prima vakwerk.

• Myrte
    Review voor houtentafelshop.nl

Fijn dat er een heel antal kleurstalen konden worden opgestuurd. We zijn superblij met onze prachtige tafel!

• Hoe beoordeel je houtentafelshop.nl?

• Karna

Highly recommended.

• Sanne
    Review voor houtentafelshop.nl

Prachtige tafel helemaal naar onze wensen gemaakt. Fijne open en snelle communicatie.
    Reageerde snel op mails of berichten. Goede prijs kwaliteit verhouding.

• Rudi
    Review voor houtentafelshop.nl

Dit is de tafel die wij wouden. Gewoon schitterend. Perfecte levering. Aangenaam mensen, die zien mij binnenkort terug voor ons volgend project.

• Lieke
    Review voor houtentafelshop.nl

Korte lijntjes en goede service

• Jeanette
    Review voor houtentafelshop.nl

Tafel en salontafel gekocht Wat een fantastische meubels Robuust en heel erg mooie supergoeie kwaliteit en super service Vakwerk👍🏻

• Bart
    Review voor houtentafelshop.nl

Zeer goede kwaliteit voor heel correcte prijs! Prima persooonlijke service, tafel volledig op maat op basis van eigen ontwerp. Levertijden zoals beloofd. Echte aanrader, wij zijn supertevreden!!

• Daan
    Review voor houtentafelshop.nl

Prachtige tafel!! Goede service en intake gehad, heel blij met het resultaat!!

• Dave
    Review voor houtentafelshop.nl

Goed en makkelijk contact via whatsapp, tafel snel geleverd en nog sneller dan verwacht. Eind resultaat is erg mooi!

• Remco
    Review voor houtentafelshop.nl

Wat een schitterende tafels zijn het. Na wat wikken en wegen toch besloten om een tafel te kopen bij houtentafelshop.nl, deze kwam toch steeds terug in ons lijstje met gewenste tafels. Na bestellen netjes gebeld door Stefan en hij gaf nog een advies om een kleinere poot te bestellen, dat zou er mooier uitzien. Sinds dit weekend staat hij in huis en hij is helemaal geweldig. Zeker een aanrader om hier te bestellen.

• Agnes
    Review voor houtentafelshop.nl

Zeer mooie tafel, kundige mensen die de tafel netjes hebben geplaatst en geïnstalleerd. Echt een aanrader dit bedrijf!

• Mathijs
    Review voor houtentafelshop.nl

Super tevreden met de tafel die houtentafelshop heeft gemaakt.

• Jenny
    Review voor houtentafelshop.nl

Aardige gasten, snelle service + levering en uiteraard een prachtige tafel. Super blij mee!

• Manou
    Review voor houtentafelshop.nl

Prachtig mooi product, online gekocht en exact zoals ik deze had gezien op de website. Super service. Absolute aanrader voor mooie houten tafels e.d. Vakmanschap.

• Jolande
    Review voor houtentafelshop.nl

Prima, netjes geleverd en aardige jongens

• E S
    Review voor houtentafelshop.nl

Na een lange zoektocht naar een betaalbare tafel van meer dan drie meter eindelijk één gevonden die ik nog nergens anders had gezien en die binnen ons budget paste. Deze werd ook nog eens snel geleverd.

• Tjeerd
    Review voor houtentafelshop.nl

Goede afstemming vooraf gehad met Stefan. Snel geleverd en gemonteerd.

• Inge
    Review voor houtentafelshop.nl

Een vlot, jong en keurig bedrijf, die goede adviezen geeft en goede services verleend. Hiernaast vonden wij het fijn dat er naast de webshop ook een showroom is die we konden bezoeken. Onze prachtige tafel is zeer snel geleverd en ter plaatsen kundig in elkaar gezet. Kortom wij zijn meer dan tevreden!

• Rob
    Review voor houtentafelshop.nl

Houtentafelshop gevonden via google. Contact gezocht en meteen vriendelijk geholpen. We konden een kijkje komen nemen in de loods waar meerdere vormen en maten tafels stonden om een idee te geven. Ter plaatse de gewenste vorm tafel en de maten aangegeven en mooie bijpassende tafelpoten. We konden aangeven of we een tafel met veel of weinig noesten wilden en daar werd ook door hun naar gekeken bij het uitzoeken van het hout voor de tafel. De tafel werd thuis geleverd en gemonteerd!!! Al met al een top service!!