houtentafelshop.nl

houtentafelshop.nl

Wij creëren voor u de perfecte tafel zoals u dat wilt. Modern, industrieel of toch authentiek wij maken de tafel die matcht in uw stijl!

• Wouter van den Broek
    Review voor houtentafelshop.nl

Uitstekende service en advies over de route tafel. De tafel is mooi en de poot een klein kunstwerk.

• L.C.
    Review voor houtentafelshop.nl

Mooie kwalitatieve tafel die perfect beantwoordde aan onze verwachtingen. Zeer vriendelijke en correcte service!

• Hoe beoordeel je houtentafelshop.nl?

• Agnes
    Review voor houtentafelshop.nl

Wat een fijn bedrijf en zo klantvriendelijk. Ze reageren snel, denken mee en als eindresultaat een prachtige tafel en afdekplaat voor de kookplaat afgeleverd!
    Maatwerk op en top.

• Anand
    Review voor houtentafelshop.nl

De service die ik ervaren heb is ongekend. Dit was niet een tafel bestellen en leveren. Nee, Stefan van Houten tafels shop heeft al het geduld en heeft alle tijd genomen om de tafel die ik graag wilde te leveren. Maar wat ik wilde werd pas echt duidelijk toen ik in gesprek met hem ging. Dingen waar ik zelf niet over nagedacht had. Zelfs bij de levering en montage werd er de nodige flexibiliteit getoond. Denken in oplossingen en het resultaat is perfect!

• Tessa
    Review voor houtentafelshop.nl

Heb je een specifieke tafel wens? Dan ben je hier aan het juiste adres! Wij hebben onze droomtafel in huis staan dankzij deze mannen :)

• Eelco
    Review voor houtentafelshop.nl

Goed advies gekregen, tafel is prachtig en ook mega snel geleverd!

• Isabella
    Review voor houtentafelshop.nl

Mooie tafel afgeleverd! Wij zijn super tevreden. Het contact verliep soepel en snel. Er werd goed mee gedacht en er was de mogelijk om op locatie te gaan kijken voor voorbeeld tafels.

• Erik
    Review voor houtentafelshop.nl

Geweldige service en prachtige producten

• R.
    Review voor houtentafelshop.nl

2 mooie tafels besteld. Goed en persoonlijk contact. Netjes afgeleverd en opgesteld. Aanrader.

• Monique van Heeswijk
    Review voor houtentafelshop.nl

What you see is what you get! Goed en eerlijk verhaal, goede prijs en een geweldige service. Komen afspraken na! Wij zijn heel blij met onze geweldige nieuwe tafel!