houtentafelshop.nl

houtentafelshop.nl

Wij creëren voor u de perfecte tafel zoals u dat wilt. Modern, industrieel of toch authentiek wij maken de tafel die matcht in uw stijl!
9,9

• Arienne Buyserd
    Geverifieerde klant van houtentafelshop.nl

De mannen van Houtentafelshop hebben het helemaal begrepen: geweldige service, duidelijke communicatie, komen afspraken na en het zijn echte vakmensen met kennis van zaken. Er wordt top kwaliteit geleverd tegen een hele faire prijs. Ze zijn in staat om een simpel idee op papier tot een fantastisch eindresultaat te brengen. Wij zijn meer dan tevreden!

• Asker Pelgrom
    Geverifieerde klant van houtentafelshop.nl

De aanvraag van de offerte en verdere communicatie verliep snel en prettig. Vervolgens hebben we een afspraak gemaakt in de werkplaats. De ontvangst was hartelijk, de informatie duidelijk. Ter plaatse hebben we zelf het hout voor onze tafel uitgekozen. Precies volgens afspraak werd de tafel geleverd en in onze woonkamer in elkaar gezet. Het resultaat is schitterend! En de prijs is zeer gunstig!

• Hoe beoordeel je houtentafelshop.nl?

• Sander
    Geverifieerde klant van houtentafelshop.nl

Hebben een hele mooie zebrano-tafel gemaakt, vakwerk, en aan huis afgeleverd en in elkaar gezet.

Antwoord van houtentafelshop.nl

Bedankt voor het vertrouwen Sander en hopelijke tot snel bij het plaatsen van de kast!

• Tim
    Geverifieerde klant van houtentafelshop.nl

Een geweldige custom made houten tafel voor een goede prijs!

Heel fijn en uniek dat we zelf de planken konden uitkiezen in de werkplaats. Dit resulteerde uiteindelijk in een robuuste, natuurlijke tafel met de nodige noesten en scheuren. Precies zoals we het voor ogen hadden!

Daar komt bovenop de slimme optie van een opgedikte rand waardoor de tafel niet loeizwaar is geworden maar nog steeds een luxe uitstraling heeft.

We zijn dik tevreden met de snelle levertijd (sneller dan onze stoelen zelfs) en vooral met het schitterende eindresultaat!

Antwoord van houtentafelshop.nl

Bedankt Tim! Veel plezier met jullie prachtige tafel!

• Anne Verhees
    Review voor houtentafelshop.nl

Wij hebben een prachtige ovale tafel op maat laten maken. Ieder detail hebben we zelf mogen uitzoeken. Er werd goed meegedacht door Stefan en Rik. Het eindresultaat is nog mooier dan dat we hoopten!!

Antwoord van houtentafelshop.nl

Fijn dat we jullie verwachtingen overtroffen hebben. Veel plezier met jullie tafel in jullie schitterende nieuwe huis.

• Anousjka Passier
    Geverifieerde klant van houtentafelshop.nl

Een jong en ambitieus bedrijf. Ze willen met je mee denken en hebben veel passie voor hun werk. Wij hebben een te gave wandkast laten bouwen door ze wat heel veel maatwerk vergt maar hier draaien ze hun handen niet voor om. Ook eventuele problemen worden vakkundig opgelost en niet geheel onbelangrijk, de kast kwam ook op de afgesproken leveringsdatum. Niets is onmogelijk bij ze, wat ons een heel goed gevoel geeft!

Antwoord van houtentafelshop.nl

Bedankt voor de fijne woorden en veel plezier met jullie prachtige wandkast :)

• Richard Claessens
    Geverifieerde klant van houtentafelshop.nl

Prima bevallen kwa advies, service en vriendelijkheid. Netjes geleverd binnen de afgesproken levertijd. De tafel (2.70 lang en 90 breed met stalen U-poten) heb ik speciaal laten maken om een thuiswerkplek in te richten in de huiskamer. Blij mee! Nu nog even sparen voor een nieuwe eetkamertafel en salontafel in dezelfde stijl.

Beste Richard,
    Fijn dat alles naar wens is geweest en dat het werkbureau bevalt :)
    Ik hoor het wel zodra wij je weer van dienst kunnen zijn. Tot horens!

• Jos van den Schoor
    Geverifieerde klant van houtentafelshop.nl

Snelle levering, ze kunnen allesmaken, wat je maar wilt. Het verwezenlijken van je wensen, het uitstekend uitvoeren van de gewenste meubel

Beste Jos,

Bedankt voor het delen van jullie positieve ervaring. Gelukkig is het allemaal nog gelukt om de tafel vlak voor de kerst te bezorgen. Ik hoop dat jullie een fijne kerst hebben gehad. Groetjes Stefan.

• Dominique Yntema
    Geverifieerde klant van houtentafelshop.nl

Persoonlijke service, vakmanschap en een mooi resultaat!

Hi Dominique,
    Veel plezier met de boomstamtafel en alvast een hele fijne sinterklaas :)

• Hanneke
    Geverifieerde klant van houtentafelshop.nl

we zijn enorm goed en professioneel geholpen. We hebben de tafel tot in details zelf naar wens samengesteld; planken uitkiezen, kleuren samenvoegen.. Het idee wat wij in ons hoofd hadden, hebben zij gerealiseerd👍 ook flexibel qua levering. bedankt!

Beste Hanneke,

Veel plezier met jullie unieke tafel en bedankt dat wij jullie idee mochten uitwerken tot iets moois :)