houtentafelshop.nl

houtentafelshop.nl

Wij creƫren voor u de perfecte tafel zoals u dat wilt. Modern, industrieel of toch authentiek wij maken de tafel die matcht in uw stijl!
  • Jip Adriaans
    Geverifieerde klant van houtentafelshop.nl

Houtentafelshop heeft super snel een kwalitatief zeer mooie tafel geleverd! Stefan en Rik hebben goed naar onze wensen geluisterd, en hebben zelf ook goede aanbevelingen gedaan. Niks was te veel gevraagd en de tafel is keurig afgemonteerd! Houtentafelshop is voor iedereen een goede keuze!

Antwoord van houtentafelshop.nl

Bedankt voor de fijne woorden Jip! Veel plezier in jullie nieuwe woning!

• Joyce Renting
    Review voor houtentafelshop.nl

Echt vakmanschap! We konden alles tot in de details zelf uitkiezen. Uiteindelijk zijn we heel erg blij met het resultaat. De heren zijn de tafel zelfs bij ons thuis komen monteren. Zeer tevreden!

Antwoord van houtentafelshop.nl

Bedankt Joyce! Veel plezier met jullie unieke ronde tafel.
    Mochten we nog ooit wat voor jullie kunnen betekenen dan horen we dat uiteraard graag.

• Hoe beoordeel je houtentafelshop.nl?

• Angelo
    Review voor houtentafelshop.nl

Deskundig advies, snelle levering en uitstekende kwaliteit. Echte aanrader!

Antwoord van houtentafelshop.nl

Bedankt voor de review Angelo! Veel plezier met de wandplanken.

• Mitch
    Review voor houtentafelshop.nl

Er wordt gekeken naar de beste mogelijkheid voor de woning en het plaatsen van de tafel. Service is super en levertijden zijn relatief kort ten opzichte van andere producenten/bedrijven.

Antwoord van houtentafelshop.nl

Beste Mitch, bedankt voor het vertrouwen in ons. Veel woonplezier in jullie schitterende nieuwe woning. We horen het graag als we ooit nog iets voor jullie kunnen betekenen.

• Wim en Sandra
    Geverifieerde klant van houtentafelshop.nl

Goed vakmanschap gecombineerd met uitstekende service en een goede prijs-kwaliteit verhouding. Erg blij met onze prachtige nieuwe tafel!

Antwoord van houtentafelshop.nl

Beste Wim en Sandra, Fijn dat jullie tevreden zijn met jullie nieuwe tafel. Ik moet zeggen dat hij ook echt mooi jullie woonkamer staat. Veel plezier ermee!

• Leo
    Geverifieerde klant van houtentafelshop.nl

Top geregeld, we kwamen voor een eiken tafel en die hadden we snel uitgekozen. Daarnaast wilden we ook nog een plank voor aan de muur en die hebben we nu exact kunnen matchen aan het mooie eiken tafelblad!

Beste Leo,

Hartelijk dank voor jouw positieve reactie. Veel plezier met jullie nieuwe tafel en natuurlijk de wandplank!

• Jordy
    Review voor houtentafelshop.nl

Houtentafelshop heeft voor ons een prachtige tafel op maat gemaakt met stalen U-poten precies zoals wij het wilden. Wij waren zo tevreden over de samenwerking met Rik en Stefan dat we hebben besloten om ook ons nieuwe badmeubel door hun te laten maken. Hierbij kwamen wat onvoorziene complicaties kijken maar deze werden ter plekke meteen professioneel opgelost. Ik kan Houtentafelshop bij iedereen aanbevelen!

Beste Jordy,

Goed om te lezen dat we jullie helemaal naar wens hebben kunnen voorzien van twee mooi meubelstukken. Wij wensen jullie nog veel plezier met de tafel en badmeubel.

• Dries Vinck
    Review voor houtentafelshop.nl

Rik en Stefan kregen van ons de vraag om voor Fabriek 61 een tafel op maat te maken. De communicatie verliep erg vlot en we zaten al snel op dezelfde golflengte. De tafel werd vandaag geplaatst en het eindresultaat is verbluffend!

Beste Dries,

Wij zijn ook erg tevreden over het eindresultaat. De tafel van maar liefst 4.5 meter staat prachtig in jullie nieuwe huis en wij wensen jullie erg veel succes met de ontwikkelingen van jullie bedrijf, Fabriek 61.

• Harry en Marianne
    Review voor houtentafelshop.nl

Wij hebben Rik en Stefan gevraagd om diverse meubelobjecten op maat te maken voor ons appartement. De manier waarop er meegedacht werd over het uiteindelijke ontwerp was uitstekend. En het eindresultaat was perfect. De meubels zijn van een zeer stevige en uitstekende kwaliteit. Bij de aflevering zagen we wel een klein probleem aan de room-divider, maar dit werd op een correcte manier opgelost. Het is prettig zaken te doen met Rik en Stefan. We zijn zo tevreden dat we weer een bestelling hebben geplaatst.

Beste Harry en Marianne,

Wij vonden het zeer tof om deze gave meubels voor jullie te ontwerpen. Wij willen jullie bedanken voor het vertrouwen in ons.

• Rogier
    Review voor houtentafelshop.nl

Een tijd geleden heb ik mijn eerste bestelling geplaatst bij houtentafelshop.nl, een zeer unieke zebrano-houten tafel voor in de woonkamer. De reden dat ik voor hen heb gekozen is de scherpe prijs die zij bieden en de flexibiliteit die zij bieden voor de creatie van de voor mij perfecte tafel. Je bent vrij om te kiezen welke houtsoort ze moeten gebruiken, welke vorm en formaat de tafel moet hebben en hoe de afwerking (laklagen) eruit komen te zien. Aan de hand van 'samples' kunnen ze precies aantonen hoe je tafel er daadwerkelijk uit komt te zien. Daarnaast ben ik in de werkplaats geweest en heb ik gezien met welk vakmanschap ze daar te werk gaan, dit gaf mij erg veel vertrouwen in dit project. Inmiddels ben ik al een aantal maanden zeer tevreden met de door houtentafelshop.nl geleverde tafel!!

Beste Rogier,

Inmiddels een tijdje geleden dat je voor ons deze onwijs leuke en uitgebreide review hebt geschreven. Ik wil er toch nog even op reageren en je bedanken voor het vertrouwen in ons, ondanks dat we pas net gestart waren met onze houtentafelshop. De Zebrano tafel staat prachtig! Bedankt voor de foto's!