iKK Meubels
iKK Meubels is een online meubelwinkel met veelal unieke meubelen. Van sixties, retro tot een old wood collectie.

Lidmaatschap per 09-01-2016 stopgezet

8,2

• Joost
    Review voor iKK Meubels

Product besteld met levertijd van 2 tot 3 werkdagen. Het product bleek toch niet op voorraad. De levering zou langer duren. Meerdere malen gebeld, twee keer een nieuwe bezorgdatum gekregen. Hiervoor ben ik thuis gebleven. Het meubel werd echter tot twee keer toe niet geleverd.
    Zeveneneenhalve week na de bestelling nog geen product. Daarom heb ik de bestelling geannuleerd.
    Mooie meubels (tenminste zo zien ze er op de site uit), kansloze service.

• Nicolette
    Review voor iKK Meubels

Leuke webshop met een aantal spullen die niet zulke standaardspullen zijn. Ik heb de salontafel Sixties besteld, zonder kleuren maar met naturel hout. Hij is prachtig! En snelle levertijd (3-4 weken). Ondanks 1e keer dat het toch per ongeluk met gekleurd hout werd geleverd, had ik al gelijk een week later het juiste exemplaar! Ik ben er heel erg blij mee!
    Spullen zijn wel redelijk prijzig, maar dan heb je wel een handgemaakt uniek iets!

• Leonie
    Review voor iKK Meubels

De bezorging ging niet helemaal goed. Maar IKK heeft hard zijn best gedaan het alsnog goed en netjes te regelen dus ik ben toch een tevreden klant met een prachtig meubelstuk!

• Jos
    Review voor iKK Meubels

Voor een kunstwerk hebben we 4 op maat gemaakt eiken sokkels besteld bij iKK Meubels. Goed en prettig contact. Snelle en nette service. Kwaliteit uitstekend.

• Robert
    Review voor iKK Meubels

Gebeld om de wensen wat betreft kleuren door te geven. Kleuren waren perfect naar wens. Zeer goede kwaliteit. Snelle service. Goede meubelen!

• Janneke
    Review voor iKK Meubels

Mooie stoere buffetkast gekocht. Ze hebben de kleur precies zo aangepast als wij hem wilden hebben.

• René Vlaskamp
    Review voor iKK Meubels

Zorgen voor kwaliteit en levertijd
    Prijs is van minder belang
    Kwaliteit en onderscheidend levert meer omzet op

• André

Leuk winkeltje

• Suzanne
    Review voor iKK Meubels

Mooie sixties salontafel. Bezorging was goed, tafel is netjes boven gezet. Snelle bezorging en de salonrafel is echt heel mooi!Zoals op de foto.

• Hogebroer
    Review voor iKK Meubels

Ik heb helaas na zoveel weken wachten nog steeds mijn tafel niet. Hoge waardering kan ik dan ook niet geven

• Kaylee
    Review voor iKK Meubels

Erg goede service qua levering. Kon een dag kiezen waarop ze kwamen leveren. Erg blij met mijn nieuwe meubel!!