idamper

Lidmaatschap per 26-01-2015 ingetrokken

8,2

• steven
    Review voor idamper

kan iemand de ervaring met mij delen dat een bestelling niet geleverd werd en dat contact met de web-winkel onmogelijk blijkt. ik zie dat paul ook reeds problemen had ....
    graag jullie reactie, ik zou graag mijn 35euro terug zien die ik reeds betaalde via paypal

dank voor de reaktie,
    Steven

• leon
    Review voor idamper

1e bestelling geleverd na vertraging van ruim 4 weken, dit kwam door overname!
    2e bestelling van 3 december j.l. nog steeds niets binnen gekregen, weer overname??
    Ik ben bang dat mijn geld dat is overgemaakt foetsie is.
    U BENT GEWAARSCHUWD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Rens V
    Review voor idamper

Prettige ervaring! Vooral over de e-liquids ben ik erg te spreken. Veel keuze en de Joyetech e-liquids zijn erg lekker. Prijs is zeer goedkoop!!

• Harrold
    Review voor idamper

Gratis liquid erbij gekregen!! top jongens

• ouwehand
    Review voor idamper

Contact gehad met idamper.
    Alles netjes afgehandeld .
    ben nu zeer tevreden!!

• Pieter van de werf
    Review voor idamper

Al tijden een vaste klant. Levering is altijd snel en zeer voordelige prijzen! top

• Bas Luiten
    Review voor idamper

Snelle levering en prima prijs.

• Paul
    Review voor idamper

Ronduit zeer slecht. Er wordt gewoon niet geleverd, terwijl ik wel betaald heb. Dinsdag 22 juli de bestelling geplaatst. Op maandag 28 juli een mailtje gestuurd met de vraag waar mijn bestelling blijft. De volgende dag krijg ik een mailtje, waarin staat dat ze zojuist mijn pakketje hebben teruggekregen ivm verkeerd adres en dat ze opnieuw gaan versturen. Het is nu vrijdag avond 1 aug...... En je raad het al: nog steeds niets ontvangen. Oplichters? Ook nergens een telefoonnummer te vinden. Nooit iets bij kopen!

• Kevin
    Review voor idamper

Perfect verlopen, zeker een aanrader!

• Trudi Howeler
    Review voor idamper

Goede en snelle levering en problemen worden goed opgelost

• Jolanda
    Review voor idamper

Prima gegaan, voor 15:00 uur besteld is de volgende dag al in huis! de producten zijn prima, kortom niets op het hele proces aan te merken.

• John
    Review voor idamper

Voor het eerst bij Idamper besteld. Bestelling kwam vrij snel in de bus. Per meil werd ik op de hoogte gehouden over de status van de bestelling. Ga ik vaker doen!

• Linda
    Review voor idamper

Ik had een vraag over mijn bestelling en kreeg in korte tijd antwoord. Ook is de bestelling snel toegestuurd (zo snel als kon, Pasen viel hier tussen). Kortom, ik ben tevreden over idamper. Vriendelijke service, goede producten tegen een goeie prijs. gr Linda

• Carla
    Review voor idamper

Geweldige service,snelle aflevering en goede prijzen!!!!!
    Blijf zo doorgaan!!!!!

• Kit

Nette en snelle afhandeling/levering

• els
    Review voor idamper

vriendelijk, altijd bereid uitleg te geven, pakketjes komen snel in prima staat aan !!!!

• Marco

Goede service , klant vriendelijk , snelle levering c

• Marja Ligtvoet
    Review voor idamper

Snelle levering en de service is prima. Bestel daar zeker weer,
    Een aanrader deze webwinkel

• Anja

Prima service

• Frank
    Review voor idamper

Ik ben zeer tevreden over Idamper.