ideeart.nl - Handgeschil­der­de schil­deri­jen & Kunst

ideeart.nl - Handgeschil­der­de schil­deri­jen & Kunst

D&M Art - Wij zijn een bedrijf sinds 2012 in Netherland we zijn ook al enkele jaren actief op de internationale markt. Ons aanbod omvat onder meer handgeschilderde schilderijen met acrylverf en schilderijen van hout en evenals andere kunst items.

Lidmaatschap per 25-11-2020 stopgezet

9,6

• ida bisseling
    Geverifieerde klant van ideeart.nl - Handgeschil­der­de schil­deri­jen & Kunst

Beter communiceren als de bestelling veel later wordt verzonden

• Judith
    Review voor ideeart.nl - Handgeschil­der­de schil­deri­jen & Kunst

Ik wacht al sinds half juni op het product dat ik heb besteld en betaald. Het schilderij heb ik nog steeds niet ontvangen. Het bedrijf geeft aan dat pakketdienst GLS het heeft geleverd waarop ze mij doorstuurden naar GLS. Die vertelde mij dat ze een onderzoek gaan instellen. Nu dus weer afwachten.

• Hennie
    Review voor ideeart.nl - Handgeschil­der­de schil­deri­jen & Kunst

Fantastische kwaliteit en snelle levering

• Cassidy

Goede kwaliteit, ruime keus. Super service! Kom graag terug

• Johannus

Topservice! Ik ben zeer tevreden. Heel snelle reactie op mails

• Daan
    Review voor ideeart.nl - Handgeschil­der­de schil­deri­jen & Kunst

Bestellen was makkelijk, aflevering op tijd. Dus de service en kwaliteit is top!

• Frans G
    Review voor ideeart.nl - Handgeschil­der­de schil­deri­jen & Kunst

Makkelijke site om te bestellen. Bezorging was snel, helaas bleek bij aankomst dat pakket beschadigd was (aangenomen door huisgenoot). Na uitpakken bleek dat het schilderij gelukkig niet beschadigd was. Is echt supermooi van kleur. Helemaal tevreden !!!

• Joris
    Review voor ideeart.nl - Handgeschil­der­de schil­deri­jen & Kunst

Mooie grote schilderij van hout besteld. Het resultaat is top

• Steffen
    Review voor ideeart.nl - Handgeschil­der­de schil­deri­jen & Kunst

super klantenservice, product precies zoals op foto's

• Familie Brouns
    Review voor ideeart.nl - Handgeschil­der­de schil­deri­jen & Kunst

Een paar weken geleden kwam ik mijn bestelde schilderij; een drieluik van klaprozen. Goed verpakt en bezorgd door Post NL. Het is z'n geld waard. Ik ben erg blij mee

• Stijn
    Review voor ideeart.nl - Handgeschil­der­de schil­deri­jen & Kunst

veel keuze, hoogwaardige kwaliteit. levertijd zoals beschreven

• Els

Goede service, prachtig schilderij

• Karin
    Review voor ideeart.nl - Handgeschil­der­de schil­deri­jen & Kunst

geweldig. Ik heb de schilderij van stukjes hout besteld en ben er super blij mee!

• Jonkers
    Review voor ideeart.nl - Handgeschil­der­de schil­deri­jen & Kunst

Hebben het schilderij na 6 werkdagen keurig verpakt ontvangen. Het schilderij ideeart dan ook aan onze verwachting. tevreden klant

• Anika
    Review voor ideeart.nl - Handgeschil­der­de schil­deri­jen & Kunst

Het resultaat is prachtig. Jullie zijn top in wat jullie doen! Vooral de hulp tijdens het project. Bij vragen heb ik gemaild, zeer goede service!

• Familie Berg
    Review voor ideeart.nl - Handgeschil­der­de schil­deri­jen & Kunst

Uitstekend geholpen bij het adviseren t.a.v. de kleuren en geholpen met het verfijnen van het resultaat

• Monika
    Review voor ideeart.nl - Handgeschil­der­de schil­deri­jen & Kunst

Ik ben heel tevreden over de schilderij. Ik kan ideeart van harte aanbevelen!

• Henk Smits
    Review voor ideeart.nl - Handgeschil­der­de schil­deri­jen & Kunst

Heel goed product en correct en snel geleverd. Schilderij kwam nog mooier over dan op de site te zien was. We zijn er heel tevreden mee.

• Chris de Bruin
    Review voor ideeart.nl - Handgeschil­der­de schil­deri­jen & Kunst

De koop bij ideeart was een goede koop. Het schilderij dat wij kochten voldeet geheel aan de verwachting. Levering was zoals omschreven op de site. Kan de zaak aanbevelen