inktpatroonshop.nl

inktpatroonshop.nl

Bij dé Inktpatroonshop kunt u voordelig inktpatronen bestellen.
In het assortiment bieden wij onder andere inktcartridges, drumkits en toners en dit tegen een zeer scherpe prijs!
De producten zijn geschikt voor diverse bekende printermerken, zoals Brother,Canon,HP,Epson,of Dell.
Wij streven er naar uw bestelling binnen 24 uur af te leveren en de verzending binnen Nederland is vanaf € 20,- helemaal gratis.

Lidmaatschap per 04-01-2019 stopgezet

8,3
Filter 506 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 396 met beschrijving

• B van Dijk
    Geverifieerde klant van inktpatroonshop.nl

De bestelling duurde erg lang voor het werd afgeleverd.
    Ik heb een paar moeten bellen om te horen hoe of het zat.
    Verder had ik de rekening betaald , maar kreeg toch een mail dat ik nog niet had betaald.
    Overigens het product die heb gekregen was prima in orde.
    B.dijk.

• E.C.H. Opdam

Goede service, snelle levering

• D'haen Jean-Pierre
    Geverifieerde klant van inktpatroonshop.nl

Te lang moeten wachten op de levering en dan was er nog een deel vergeten dat pas een week later werd gebracht.

• Margo Ozinga - Kottier
    Geverifieerde klant van inktpatroonshop.nl

Besteld maar mooit geleverd Gelukkig had ik niets betaald

• Martin van der Horst
    Geverifieerde klant van inktpatroonshop.nl

bestelling goed uitgevoerd,en op tijd geleverd.

• gertie lemmens
    Review voor inktpatroonshop.nl

Zeer tevreden , prijs ok , levering ok.

• S Phlaikaew-Stegerman

Ik vind het goed.

• J.R.L. Tyhof
    Review voor inktpatroonshop.nl

Prima service, en goede prijs.

• frederic derynck
    Review voor inktpatroonshop.nl

5 weken geleden besteld en nog steeds niks. Al meerdere emails gestuurd maar geen antwoord. Oplichters!

• T. ter Beest
    Review voor inktpatroonshop.nl

Super goede service en zeer klantvriendelijk. en natuurlijk zeer goede kwaliteits Inkt.

• John Verkuyten

Heb 9 dagen op m'n bestelling moeten wachten
    Op mail wordt niet gereageerd
    Wel 10 keer gebeld telefoon wordt niet opgenomen
    Ik zag al bij een cardridge dat de chip niet aanwezig was

Voor mij de laatste bestelling geweest bij inktpatroonshop.nl

• Roelof Renting
    Review voor inktpatroonshop.nl

Besteld 1set Canon nr.571 betaald en bericht terug ontvangen dat betaald is en dat het pakketje gereed staat.
    Dit is ruim 2 weken geleden, en pakketje nog niet ontvangen.Via kpn zou het pakket worden verzonden.
    Kpn heeft het pakket niet ontvangen. Geprobeerd inktpatronen te bellen ,doch het telefoonnummer is niet
    Beschikbaar. Nog steeds niets gehoord.

• Betty Termorshuizen
    Review voor inktpatroonshop.nl

Ik had 2 maal 6 stuks printerinkt besteld en betaald, mocht er maar 1 ontvangen. Heb direct een mail gestuurd, je krijgt dan direct een standaardmailtje terug, dat ze er binnen 48 uur er op terug komen, tot op heden nog niets gehoord. Dit is al een paar weken geleden, heel vervelend dat er niet gereageerd wordt.

• Ria le Rutte
    Review voor inktpatroonshop.nl

Snelle levering, keuze om kleur inktpatronen te veranderen, prima

• karel kikkert
    Review voor inktpatroonshop.nl

Donderdag besteld, woensdag pas geleverd. Totaal niet gecommuniceerd. Adverteren vandaag besteld morgen geleverd. Klopt niet.

• C.J. Mallens
    Review voor inktpatroonshop.nl

Na 2,5 weken nog geen bestelling binnen. Via mail krijg ik alleen automatische reacties en telefonisch geen gehoor. Gewoon schandalig hoe dit verloopt. In het verleden altijd goede en snelle service gehad, helaas nu niet meer.

Antwoord van inktpatroonshop.nl

Geachte Klant,

Wij hebben u bestelling op 16 Januari 2018 om 11:08 naar u opgestuurd via de brievenbus post,Wij gaan het hier uitzoeken,En we sturen u een nieuwe bestelling naar u op,
    Excuses voor het ongemak,

Louise

• V. Lubbers
    Review voor inktpatroonshop.nl

Mijn bestelling was voor het weekend gedaan. Dinsdag geleverd. Keurig zorgvuldig en netjes verpakt. Heb het inkt nog niet getest, maar zal wel in orde zijn.

• Han van Lente
    Review voor inktpatroonshop.nl

Jammer dat de levering veel vertraging opliep, 2 cartridges moeten worden nageleverd, na 1 week nog steeds niet ontvangen, hoop dat dit volgende keer toch echt beter gaat, anders naar andere leverancier.

• J.D. van Doorn
    Review voor inktpatroonshop.nl

Overzichtelijke site, makkelijke afhandeling en prima levering.

• R Dirkx
    Review voor inktpatroonshop.nl

Snelle en goede levering volgens aankondiging.