Siliconen bandje = waardeloos slotje voldoet niet, slotje was al afgebroken na een maand gebruik, Via de garantie een nieuw bandje aangekregen maar dat slotje (topje) werkte al van dag 1 niet goed Na melding van probleem, spontaan een nieuw bandje aangekregen toen ik sprak over garantie en "terugbetalen" Mijn smart watch ligt meer tegen de grond dan aan mijn pols Ondertussen mijn geld terug gekregen Service dus oke, maar materiaal twijfelachtig
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Renebran
- Monique
Het geleverde horlogebandje is niet de goede kleur. Heb twee maal contact gezocht via telefoon (2x voicemail ingesproken), een keer via app en een keer gemaild, maar nul reactie. De bestelde kleur lijkt gewoon leverbaar. Update: hoewel ik nog geen echt contact gehad heb, lijkt deze review en het bij mijn retourzending ingesloten briefje wel gelezen te worden. Intercella heeft bandjes in andere dan de gevraagde kleur gestuurd om mij alsnog van dienst te zijn.
Hoe zou je intercella beoordelen?
- Leon
Zoals door meerdere klanten aangegeven is eerste levering misgelopen, niets geleverd. Kan me voorstellen dat dit bij PostNL misgaat, kwaliteit van leveren is daar momenteel echt ronduit slecht! Na melding hiervan bij Intercella is hier zeer correct en alert op gereageerd. Nieuw bandje opgestuurd en 20% van de aankoopkosten als loyaliteit terug gestort. Zeer nette service waar veel webshops nog iets van kunnen leren!
- Brigit
Ik heb 2 horlogebandjes besteld en betaald. Nooit orderbevestiging gehad. Vervolgens telefoon ingesproken en betalingsbewijs gemaild. Op beide geen reactie. Een jaar geleden ook al problemen met leveren. Toen werd verkeerd bandje verstuurd. Ook nooit meer wat van gehoord. Update: inmiddels is het pakketje bezorgd maar met de verkeerde bandjes net als vorig jaar.
- Rik
Uitstekende kwaliteit, veel beter dan merkloze bandjes die steeds losgingen door de slappe veertjes van de bevestigingen. En tegen een veel betere prijs dan de originele van Garmin. Twee bandjes besteld (eerste was de Milanese, die zat direct goed, dus daarna de tweede besteld). Bandjes waren binnen twee dagen in huis, gewoon via PostNL in de brievenbus. De sluiting bij de Milanese is super handig, snel vast aan het horloge (bevestigingen in het bandje). Bij de tweede, een zwarte schakelarmband, zijn de bevestigingen los, maar ook dat ging prima en ook die zitten stevig vast. 3 schakels verwijderd i.v.m. omvang pols, dat ging makkelijk met het (gratis) bijgeleverde pennetje. Zeer tevreden, beide bandjes binnen dezelfde week ontvangen. Top.
- Door
Snelle en correcte levering.