intercella
Intercella | Online verkoop van accessoires en toebehoren voor smartphones en smartwatches. Scherp geprijsd en gratis verzending.
8,9

• Leon
    Review voor intercella

Zoals door meerdere klanten aangegeven is eerste levering misgelopen, niets geleverd. Kan me voorstellen dat dit bij PostNL misgaat, kwaliteit van leveren is daar momenteel echt ronduit slecht! Na melding hiervan bij Intercella is hier zeer correct en alert op gereageerd. Nieuw bandje opgestuurd en 20% van de aankoopkosten als loyaliteit terug gestort. Zeer nette service waar veel webshops nog iets van kunnen leren!

• Rik
    Geverifieerde klant van intercella

Uitstekende kwaliteit, veel beter dan merkloze bandjes die steeds losgingen door de slappe veertjes van de bevestigingen. En tegen een veel betere prijs dan de originele van Garmin. Twee bandjes besteld (eerste was de Milanese, die zat direct goed, dus daarna de tweede besteld). Bandjes waren binnen twee dagen in huis, gewoon via PostNL in de brievenbus.

De sluiting bij de Milanese is super handig, snel vast aan het horloge (bevestigingen in het bandje). Bij de tweede, een zwarte schakelarmband, zijn de bevestigingen los, maar ook dat ging prima en ook die zitten stevig vast. 3 schakels verwijderd i.v.m. omvang pols, dat ging makkelijk met het (gratis) bijgeleverde pennetje. Zeer tevreden, beide bandjes binnen dezelfde week ontvangen. Top.

• Hoe beoordeel je intercella?

• Brigit
    Review voor intercella

Ik heb 2 horlogebandjes besteld en betaald. Nooit orderbevestiging gehad. Vervolgens telefoon ingesproken en betalingsbewijs gemaild. Op beide geen reactie. Een jaar geleden ook al problemen met leveren. Toen werd verkeerd bandje verstuurd. Ook nooit meer wat van gehoord. Update: inmiddels is het pakketje bezorgd maar met de verkeerde bandjes net als vorig jaar.

• Door
    Geverifieerde klant van intercella

Snelle en correcte levering.

• Willy
    Geverifieerde klant van intercella

Levering stemt overeen met beschrijving online en stipt afgeleverd op de opgegeven datum. Duidelijke website.

• Hugo
    Geverifieerde klant van intercella

Snelle levering, netjes verpakt.

• Danny Heide
    Geverifieerde klant van intercella

Ik heb er tot drie keer toe achteraan moeten mailen om te vragen waar mijn bestelling bleef.

• Sophie

Snel geleverd prima product

• Bosbes
    Geverifieerde klant van intercella

Mooi ruime keuze uit bandjes, erg fijn dat mijn bandje ook met het bijpassende gereedschap kwam.
    Goede prijs en vlot verzonden.

• Nathalie
    Review voor intercella

Ik heb 3 weken geleden 3 bandjes besteld waarvan er 1 in de verkeerde kleur geleverd is. Dat kon ik zien na vergelijk van het bandje dat ik voor een ander horloge in diezelfde kleur heb besteld. Meteen na ontvangst pas na een week na meerdere keren vragen een reactie. Verkeerde bandje mag ik houden, nieuwe wordt nageleverd. Dat is inmiddels al weer 2 weken geleden en nog steeds niks ontvangen . Ik heb de betaling via Klarna opgeschort, want ik ga pas betalen als ik het juiste bandje heb ontvangen anders stuur ik de verkeerde net zo lief terug. Heb al vaker besteld, nooit problemen gehad maar dit vind ik echt teleurstellend. Dat er iets fout gaat is menselijk maar los het dan ook op! Nieuwe status: inmiddels is het probleem opgelost en heeft men uit coulance het oorspronkelijk bestelde bandje zonder kosten nagestuurd en het bandje in de onjuiste kleur hoefde niet retour of betaald te worden. Uiteindelijk dus toch netjes opgelost.

• Annette
    Review voor intercella

Nadat er blijkbaar iets misgegaan is bij het bestellen van een horloge bandje via Intercella, kreeg ik -na een contact- ongevraagd, als goedmaker het horloge bandje gratis opgestuurd. dank je wel daarvoor

• Esmeralda

Snel en goede site plus 10%kortingcode

• Peter
    Review voor intercella

Nadat er blijkbaar iets misgegaan is bij het bestellen van een horloge bandje via bol.com en in niets geleverd kreeg, kreeg ik ongevraagd, als goedmaker het horloge bandje gratis. opgestuurd. Super netjes. Dank Intercella!

• Remco
    Review voor intercella

Snelle levering en goede kwaliteit.

• Dries Verhallen
    Review voor intercella

Prettige website en snelle levering