k9 goldlabel

k9 goldlabel

De topconditie van jouw hond of paard staat centraal k9 goldlabel
Wij ondersteunen waar nodig,
Met voedingssupplementen en vitamines die het fysiek en mentaal welzijn bevorderen. Ons gamma voedingssupplementen is ontwikkeld in samenwerking met gespecialiseerde artsen, chirurgen nutristen en onderzoekers. Samen zorgen we ervoor dat jouw hond of paard zich goed in hun vel voelen, gezond zijn en fris zijn blijven. Alle K9 goldlabel producten zijn op lange termijn te gebruiken zonder nadelige bijwerkingen op het lichaam.

De rode lijn door het k9 goldlabel verhaal is die van innovatie.
Onze producten zijn vernieuwend, effectiever dan het overige marktaanbod, En bovenal veilig, gezond en wettelijk
9,9

• Arie
    Geverifieerde klant van k9 goldlabel

Goede kwaliteit supplement, doe het door kvv versvlees zonder premix. Rhodesian Ridgeback reu ziet er prachtig uit

• Marlies Groeneveld

Snelle levering. Fijn product

• Hoe beoordeel je k9 goldlabel?

• Carmen Luz

Zügige Lieferung

• Anique Hulshoff
    Geverifieerde klant van k9 goldlabel

Super snelle service plus de moeilijke vragen die ik hen heb gesteld i.v.m. ingrediënten, werden voortreffelijk beantwoord. Ik kan nog geen oordeel vellen over het product want dat hebben wij nu pas 4 dagen in huis, maar de service is subliem. Houden zo!

• Arie Kort

Snel antwoord op adviesvraag

• Arno Dreßen

Alles super

• Ricardo
    Geverifieerde klant van k9 goldlabel

Goede service en snelle levering !

• Menno van der Koijk
    Geverifieerde klant van k9 goldlabel

Snelle levering,er ging iets mis bij de vervoerder maar kreeg gelijk antwoord per mail en is netjes opgelost,gewoon super.

• Monique
    Review voor k9 goldlabel

Supersnelle levering, onze hond is er erg goed mee! Wij hebben een topproduct gevonden!,

• Kirsten Ec
    Geverifieerde klant van k9 goldlabel

Top product en snelle levering

• Erika Hofman
    Geverifieerde klant van k9 goldlabel

Snelle service en goede probducte

• Monique De Bree
    Geverifieerde klant van k9 goldlabel

De dag na mijn bestelling werd het al geleverd!Top!!

• Marlies GROENEVELD

Snelle en juiste levering

• Sandra

Snelle levering, goede service

• Cindy Van de waerdt
    Geverifieerde klant van k9 goldlabel

Snelle levering en product doet echt wat! Mijn oudere Bordeauxdog heeft net een operatie ondergaan. Ben direct begonnen met K9 gold poeder. Heb echt het idee dat hij beduidend minder last van de ingreep heeft

• S. Martens
    Geverifieerde klant van k9 goldlabel

Op de maat advies. Dat weet ik te waarderen

• Marian Rossenaar

Heel snel geleverd!

• Nadine Meyer

Super schnell , alles top 👌 bestell immer wieder gerne ☺️

• Corry Dooms

TOP SERVICE

• Edward Bruggenwerth
    Geverifieerde klant van k9 goldlabel

Goede en snelle levering.
    Over het produkt zijn wij, meer dan, tevreden.
    Wij hebben een New Englisch Bulldog, met een verdraaing van de knieschijf, dit omdat de spieren rondom de knie niet stevig genoeg waren.
    Na het gebruik van K9 goldlabel ondervind onze hond geen enkel probleem meer.
    Het is nu een totaal andere hond, van niet willen lopen, tot heel veel willen lopen, ook het zelfvertrouwen van de hond is nu daar waar het moet zijn.
    Wij zijn dus heel blij dat wij K9 goldlabel hebben gevonden, en hebben geprobeerd.
    Wij gaan er zeker mee door.
    Gr Edward

Antwoord van k9 goldlabel

Goed om te horen dat het weer goed gaat met de hond, en dat jullie weer lekker kunnen genieten van de lange wandelingen.