kippendeur.nl
Specialist in Automatische Kippendeur Openers van ChickenGuard en Nightwatch. De beste bescherming voor uw kippen tegen de vos en marter.
  • De Poortere Danny
    Review voor kippendeur.nl

Een uitstekende service vlotte levering , en , na enige tijd werkte ons kippen deurtje niet meer, batterijtjes geplaats en het deurtje werkte terug , dit heuvel laten weten aan de firma want ik had stroom tot aan de adapter , maar het deurtje werkte niet ,het voorstel van de firma we sturen een nieuwe adapter op en ja hoor alles werkt tetrug perfect , hartlijk dank voor de vlotte service

• Yvonne Kemp
    Review voor kippendeur.nl

Uitstekend telefonisch bereikbaar. Keurig dezelfde dag verzonden en dag erna ontvangen. Erg tevreden. Bedankt.

• Hoe beoordeel je kippendeur.nl?

• Jan van Alebeek
    Review voor kippendeur.nl

Héél goed werkend apparaat, de Chickenguard Premium met deur en bovenal nog fijner is het feit dat Fred Opdam er achter staat. Geweldige service van die man, ook na een periode van ongeveer een jaar dat ik het apparaat niet gebruikt had vanwege de vos die alles mee had genomen. Een mankement wat daarna zich voordeed werd snel en vriendelijk verholpen door hem. DAT ZOUDEN MEER MENSEN MOETEN DOEN, haha... Dus gerust kopen bij deze firma.

• Dolph

Snelle levering. Makkelijk en simpel te installeren. Zeer tevreden

• Yvonne Duivenvoorden
    Review voor kippendeur.nl

Na 7 jaar was onze oude ChickenGuard aan vervanging toe. We hebben het nieuwe model gekocht, echt een goed apparaat. Nog dank voor de goede adviezen.

• Rietje Verweij
    Review voor kippendeur.nl

Uitstekende service en snel geleverd