klein Azie
Bekijk alle reviews en keurmerken van klein Azie en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.

Lidmaatschap per 08-04-2019 stopgezet

9,7

• Dennis
    Review voor klein Azie

Bij klein azie; had ik van het merk SAC witte salie besteld en toen ik die ontving, was de kleur ervan donker bruin doorzichtig. Ik weet niet wat ze er mee hebben uitgespookt, maar witte salie is doorzicthig wit met een groene lichte tint. Het lijkt erop dat ze ermee geknoeit hebben, want ik heb van hetzelfde merk SAC witte salie gekocht en de geur daarvanwas echte witte salie en de kleur was ook goed. Ik wil zeggen tegen de winkel klein azie; dat ze de witte salie SAC product niet moeten verdunnen en ik weet ook niet wat ze er bij gestopt hebben. Dus ik raad mensen aan om geen olien bij hun aan te schaffen, want je weet niet of je originele ontvangt. Ik had per ongeluk de factuur al weggegooid anders had ik mijn geld terug gevraagd. De levering was wel razend snel!

• barbara verloop
    Review voor klein Azie

Alles tip top in orde, ik was heel verbaasd dat mijn bestelling vrijdagmiddag gedaan zaterdag al aan mijn deur werd afgeleverd, superrrrr!!!

• Saskia

Tevreden. Snelle levering.

• Anna
    Review voor klein Azie

Geweldig, ik had het binnen 1 dag ontvangen en het was heel netjes ingepakt. Hele fijne service.

• Anca Iancovici
    Review voor klein Azie

Heel tevreden over de levering van mijn bestelling

• Jolanda
    Review voor klein Azie

Netjes goed ingepakt geleverd en snel geleverd