kleinegeschenkjes.nl

kleinegeschenkjes.nl

Kleinegeschenkjes.nl is dé webshop met de allerleukste brievenbuscadeautjes. Origineel, uniek en betaalbaar. Stuur een klein geschenkje direct naar jouw dierbare! Wordt verrassend leuk ingepakt en voorzien van GRATIS kaart met de door jou aangegeven tekst. We leveren aan zowel particulieren als bedrijven. Er zijn vele mogelijkheden bij kleinegeschenkjes.nl. Of het nu gaat om 1 geschenkje of een paar honderd, ze worden allemaal met liefde klaargemaakt en ingepakt! Kom gerust eens langs, plaats een bestelling en ervaar het zelf!
9,9

• Linda
    Review voor kleinegeschenkjes.nl

Ik heb een borrelplank met tekst besteld. Petra denkt goed mee en het resultaat is fantastisch.

Hoi Linda,

Bedankt voor je mooie review en fijn dat je blij bent met het resultaat. Ik ben heel benieuwd naar de reactie van de ontvanger! Veel plezier met weggeven.
    Gr Petra

• Bernadette
    Review voor kleinegeschenkjes.nl

Petra denkt met mij mee over de keuze en zorgt ervoor dat de geschenkjes mooi verpakt geleverd worden. Ze reageert snel en zorgt voor een vlotte levering.

Hoi Bernadette,

Bedankt voor de mooie review! Het was weer een hele mooie opdracht. Veel plezier met uitdelen het komende jaar!
    Lieve groet Petra

• Hoe beoordeel je kleinegeschenkjes.nl?

• Desire Michiels
    Geverifieerde klant van kleinegeschenkjes.nl

Leuke cadeautjes en erg leuk verpakt.

Hoi Desire,

Bedankt voor je mooie woorden, fijn dat je tevreden bent over de geleverde service. Daar doen we het voor, klanten én ontvangers blij maken met een mooi ingepakt geschenkje!

Hartelijke groet Petra

• Marion
    Geverifieerde klant van kleinegeschenkjes.nl

Geschenk niet op voorraad maar reactie ontvangen en iets anders uitgezocht. Daarna foto hoe mooi het ingepakt verstuurd werd. Top!

Hoi Marion,
    Bedankt voor je mooie review. Wat fijn dat je tevreden bent, ik vond het vervelend dat het uitgezochte geschenkje niet op voorraad was maar dat we toch samen een mooie oplossing hebben gevonden! Ik zie je graag terug bij kleinegeschenkjes.nl
    Lieve groet, Petra

• Miranda

Goede prijzen, snelle levering

Hoi Miranda,

Bedankt voor je review. Fijn dat onze service je goed bevallen is!
    Hartelijke groet Petra

• Wendy Leeuw
    Geverifieerde klant van kleinegeschenkjes.nl

Leuke kleine cadeautjes die goed (en op tijd!) ontvangen zijn bij de jarigen!

Antwoord van kleinegeschenkjes.nl

Bedankt Wendy voor je mooie review! Fijn dat onze service aan jouw verwachtingen voldeed! Hopelijk zien we je snel weer bij kleinegeschenkjes.nl.
    Hartelijke groet van Petra

• Paula Venema
    Geverifieerde klant van kleinegeschenkjes.nl

Persoonlijk berichtje namens mij geschreven en fotos gestuurd hoe het verpakt was. Zag er leuk uit! Snel verstuurd.

Antwoord van kleinegeschenkjes.nl

Bedankt voor je mooie woorden Paula, fijn dat het geschenkje goed ontvangen is. Lieve groet Petra

• Nynke
    Review voor kleinegeschenkjes.nl

Voor mijn leerlingen had ik bijzonder snel de
    sleutelhangers ‘Je bent een topper’ in huis! Zeer verzorgd ingepakt en een leuke kaart erbij; kortom Petra van Kleinegeschenkjes.nl is ook een topper!

Antwoord van kleinegeschenkjes.nl

Dankjewel Nynke voor je mooie woorden. Ik hoop dat je ze met veel plezier hebt uitgedeeld en nu maar genieten van een mooie vakantie! Hartelijke gr Petra

• Sonja
    Geverifieerde klant van kleinegeschenkjes.nl

Een kleine cadeautje voor een vriendin die het nodig had. Kleinegeschenkjes.nl heeft er echt een feestje van gemaakt!

Antwoord van kleinegeschenkjes.nl

Bedankt voor je mooie reactie Sonja! Ik hoop dat je vriendin er een positief gevoel door heeft gekregen! Hartelijke gr Petra

• Tamara Schuiling
    Geverifieerde klant van kleinegeschenkjes.nl

Snelle service, leuk ingepakt en attent persoonlijk briefje! Heel erg tevreden!

Antwoord van kleinegeschenkjes.nl

Bedankt voor je mooie woorden Tamara! Fijn dat onze service goed ontvangen is! Hartelijke gr Petra