klimwandshop
Klimwandshop is de onafhankelijke specialist op het gebied van klimwanden, klimgrepen, boulders en toebehoren. Wij leveren niet alleen losse producten en onderdelen maar geven ook handige informatie om je eigen boulder- of klimwand te realiseren. Voor thuis, op school, vereniging, je sport- of recreatiebedrijf. Ook voor grotere en meer complexe klimstructuren ben je bij Klimwandshop aan het juiste adres.

Wij leveren ook volledige boulder- en klimwandprojecten: van eerste ontwerp tot levering, montage en keuring. Daarnaast kun je bij Klimwandshop terecht voor een brede waaier aan servicediensten zoals: technisch advies, inspecties, onderhoud, certificeringen en opleidingen.

Klimwandshop biedt de meest scherpe prijzen van Nederland en België. Vergeet niet om onze aanbiedingen te bekijken, en sla je slag met aantrekkelijke koopjes.

Alle weergegeven prijzen zijn inclusief BTW. De verzendkosten worden automatisch in het bestelproces berekend.
Filter 17 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 12 met beschrijving

• Ilknur Schoenmakers
    Geverifieerde klant van klimwandshop

Good prices, fast delivery.

• Tijmen
    Geverifieerde klant van klimwandshop

Demogrepen! Voor een paar tientjes kan mijn vriendin weer uren uit het dak vallen terwijl ik op mijn luie stoel zit te kijken

• Hoe beoordeel je klimwandshop?

• Suzanne Pennings
    Geverifieerde klant van klimwandshop

Snelle levering, 1 dag later dan gepland maar dat was vanwege drukte. Mijn spulletjes kwamen keurig en goed verpakt aan, alles is compleet.

• Jeffrey Kerkhof
    Geverifieerde klant van klimwandshop

Zeer ruim assortiment en snelle levering

• Freek de Bruijn
    Geverifieerde klant van klimwandshop

Heel Behulpzaam! Telefonisch fantastisch geholpen. Advies om klimwand te maken in kamer zoon was zeer gedetailleerd. Ook de
    Handleiding die je meegeleverd krijt is heel uitvoerig. Aanrader!

• Annemarie Meijerman

Mooie producten, snelle levering

• Maarten
    Geverifieerde klant van klimwandshop

Goed product, goede service!

• Magdalena Dorobek
    Geverifieerde klant van klimwandshop

Good quality product and super fast delivery!

• Karel de Goede vzw VBS Sint-Maarten
    Geverifieerde klant van klimwandshop

Zeer snelle en verzorgde levering! De gewenste stukken konden aangepast worden aan onze vraag via de mail.

• Patrick de veen

Goede en snelle service