koopcadeau.nl

koopcadeau.nl

Welkom bij koopcadeau voor uw unieke gadgets en accessoires - Gemakkelijk voordelig en snel - Rechtstreekse import van de fabriek.

Lidmaatschap per 31-12-2017 stopgezet

8,3

• Hans uit Sittard-Geleen
    Review voor koopcadeau.nl

Een setje van 3 stuks 5-seconden-Fix besteld (met extra korting) en de andere dag lagen ze in de brievenbus (in plaats van bezorgd aan de deur met handtekening voor ontvangst). Dit gemeld en de volgende dag was het teveel betaalde bedrag reeds op mijn rekening teruggeboekt. Dergelijke foutjes kunnen altijd gebeuren. Alles is en blijft mensenwerk. Snelle reacties op mijn email en snelle actie naderhand. Kortom, ik ben heel goed geholpen !

Geachte Heer Hans,

Wij willen u vriendelijk bedanken voor deze Positieve Reactie.
    Ik wens u veel plezier met uw aankoop, Wij zien u graag in de toekomst terug in onze webshop.

Met vriendelijke Groeten,

Iwan Koopcadeau Team

• Lars

Beste Koopcadeau,

Vrijdag had ik bij jullie en polo heren tas besteld.
    Deze heb ik zaterdag netjes ontvangen(Voor 16 uur besteld morgen in huis) Goed werk.
    Netjes geholpen door Benjamin via de chat...

Ik zal iedereen over dit bedrijf vertellen.

Service levering en kwaliteit krijgt van mij een 10+

MVG Lars

Beste Lars,

Hartelijk dank voor u reactie.
    Ik wens u veel plezier met u aankoop.
    Uiteraard zien wij u graag terug in onze webshop.

Benjamin

• H.Salij
    Review voor koopcadeau.nl

Ik heb een byzonder goede ervaring met Koopcadeau. Gamma had een speciale lijm van €.14,99 waarmee op de TV. reclame was gemaakt niet op voorraad!!!!! Dus verder naar internet. Vond het zelfde gezochte product bij Koopcadeau voor..........€.9,50 incl.verzendkosten. Na bestelling binnen 24 uur in huis. Perfect en een grote pluim waard. Volgende keer eerst zoeken bij Koopcadeau.

Geachte Heer Salij.

Koopcadeau is erg blij dat u tevreden bent met het ontvangen product.
    Wij zien dit graag dat onze klanten tevreden zijn.
    Ik wil u vriendelijk bedanken voor u Facebook bericht en uw mails.
    Dit waarderen wij enorm van onze klanten.

Hopelijk zien wij u snel terug in onze webshop.

• Maartje
    Review voor koopcadeau.nl

Ik heb zeer goede ervaringen met deze webshop! Door problemen bij PostNL tijdens de kerstperiode was mijn bestelling verkeerd bezorgd (een afhaaldepot). Koopcadeau.nl heeft er alles aan gedaan om te zorgen dat het product voor de kerst bij mij bezorgd zou worden. Koopcadeau.nl heeft PostNL het product vanaf het afhaaldepot naar mijn adres laten versturen. En voor de zekerheid hebben ze het product nogmaal naar ons toegestuurd. Zo ontving ik op tijd voor kerst 2 maal het bestelde product. Beide producten mocht ik houden. Ik moest het maar zien als een kerstcadeautje :-). Dat is nog eens service!

Geachte Mevrouw Maartje,

Wij willen u vriendelijk bedanken voor deze referentie.
    Graag zien wij u nog eens terug in onze webshop.

• Rob
    Review voor koopcadeau.nl

Dit bedrijf heeft echt service hoog in het vaandel, gisteravond probleem met mijn bestelling doordat ik spelfout had gemaakt in E-mail. Direct, ja zelfs laat op de avond geholpen door Benjamin middels de chat functie. Hij heeft e.e.a. direct geregeld en zelfs hetgeen ik heb besteld door een van hun medewerkers die bij mij in de buurt was laten bezorgen. Gewoon Top, waar mag je dit nog verwachten! Heren bedankt!

Geachte Heer Rob,

Wij zien graag dat onze klanten tevreden zijn over ons.
    Nogmaals dank voor u referentie.

Iwan Koopcadeau Team

• Andreas
    Review voor koopcadeau.nl

GOED bedrijf,komen hun belofte na.
    Gisteren heb ik bij dit bedrijf en pikachu knuffel besteld, Zoals beloofd vandaag in huis gekregen. Voor 16 uur besteld morgen in huis.
    De prijs die koopcadeau vraagt komt perfect over met de super kwaliteit van het product.

Mijn zien jullie zeker terug.

Groetjes Andreas

Geachte Heer Andreas,

Wij willen u vriendelijk bedanken voor u positieve reactie.

• Chris
    Review voor koopcadeau.nl

Super service! Artikel besteld wat bij ontvangst niet naar behoren functioneerde, 's avonds om 19:15 een mail gestuurd naar ze en vrijwel gelijk reactie! En het probleem verholpen zonder dat ik wat terug hoefde te sturen!

Geachte Heer Chris,

Wij willen u vriendelijk bedanken voor u reactie.

Met vriendelijke groeten

Benjamin

Koopcadeau Team

• Mous van der Meijden
    Review voor koopcadeau.nl

Top levering!!!!! Voor 16.00 uur besteld, volgende dag voor 16.00 uur geleverd tegen de voordeligste prijs op internet.

Chapeau!!!

Vriendelijke groet, Mous

Antwoord van koopcadeau.nl

Vriendelijk dank voor uw reactie!

• A.Kunst
    Review voor koopcadeau.nl

Koopcadeau.nl verkoopt spullen die uit het buitenland vandaan komen hoogst waarschijnlijk imitatie van Scholl zolen.
    Er staat geen Nederlandse tekst op maar in een andere taal dus onleesbaar !! geen NED of Engels ,Duits of Frans
    Gebruiksaanwijzing is daarmee ook niet te lezen dus je doet wat je er van begrijpt wat natuurlijk totaal verkeerd uitvalt!
    Terwijl er volgens de EU wetgeving de taal op moet staan van het land waar het wordt verkocht.
    Zinloos om dit product te bewaren hoe moet je het schoonmaken ? en waarmee ? wat is de interval ? waar is het van gemaakt ? wat moet je er mee doen als de levensduur afloopt ? is het iets chemisch ? Daarbij klopt de op de verpakking aan gegeven maat voering niet waarschijnlijk Amerikaans of Engelse maten dus als je het afknipt op de aangegeven maat past het niet meer omdat het onbruikbaar is geworden heel de rotzooi in de kliko gemieterd. Heb inmiddels nieuwe ontvangen met wel een heel summierre Nederlandse beschrijving erbij op een A4 tje had makkelijk op een A 6 gepast dan was er nog ruimte over ,al met al een kleine blijk van goede wil maar mijn winkel is het niet !! PAS OP VOOR NAMAAK !!
    Dit is eens maar nooit weer bij dit ... bedrijf !!

• de beer
    Review voor koopcadeau.nl

Snelle bezorging, volgende dag in huis. Electrische nagelvijl van Scholl mist echter AA batterij, terwijl dit toch duidelijk op de verpakking staat ("pack contents: 1x AA battery") . Is de goedkoopste (+ extra navul uit Rusland), maar heb ik nu een tweedehands gekregen of spaarde dit verzendkosten uit.

Beste De Beer,

U heeft een compleet nieuw product gekregen.
    Tevens staat op onze website duidelijk dat er geen batterij bijgeleverd zit.
    Zie onderstaande link bij specificaties.

De reden dat deze er niet bij zit is dat wij dit product importeren van buiten Europa.
    Er zijn nieuwe regels ingegaan omtrent veiligheid waardoor er geen batterijen meer meegezonden mogen worden met producten die afkomstig zijn van landen buiten de E.U.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wensen u veel plezier met uw aankoop.

Met vriendelijke groet

Koopcadeau team

• Anna
    Review voor koopcadeau.nl

5 second fix gekocht, kwam helaas beschadigd aan, door onvoldoende verpakking, per omgaande kreeg ik echter een nieuw exemplaar, adequaat verpakt toegestuurd. Dat is service!!

Geachte Mevrouw Anna,

Heel vervelend om te vernemen dat het product stuk is afgeleverd.
    Wij hebben het product zonder schade naar u verstuurd.
    Om dit probleem met u op te lossen zorgen wij meteen dat u en geheel nieuw product toegestuurd krijgt.
    Wij zullen het product voortaan in een brievenbus doosje toesturen om deze misverstanden te voorkomen.

Hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en dat wij het zo kunnen oplossen met u.
    Heeft u verder nog vragen kunt u ons gerust een email sturen.

• Ton
    Review voor koopcadeau.nl

Het was de eerste keer, Ben tot nu tevreden.

• A.Kusters

Tevreden ,snelle verzending
    Alleen ik miste de beschrijving hoe de voetvijl verwisseld kon worden.

• Don Hidding

Super site
    Snel volgens opgave geleverd.
    helemaal super

• Bart
    Review voor koopcadeau.nl

Mooi aanbod. Goede prijs en snel geleverd.

• CPM Gidding
    Review voor koopcadeau.nl

Snelle en correcte afhandeling.
    Prijs kwaliteit verhouding product ook super.
    Wij gaan zeker in de toekomst nog zaken doen afhankelijk van de korting die ik krijg voor dit positieve bericht.
    Ben normaal namelijk niet gemakkelijk en erg kritisch.

• Noud
    Review voor koopcadeau.nl

goede levering en goed verzorgt
    jammer dat 1 product niet leverbaar was in de juiste maat en kleur

• Patricia
    Review voor koopcadeau.nl

Aanrader snelle levering en goede service via chat gehad.