kwaliteitslederwaren

kwaliteitslederwaren

Kwaliteitslederwaren.nl is synoniem voor luxe, stijl en mode maar ook voor scherpe prijzen. Onze collectie beschikt over een breed scala van lederwaren zoals rugzakken, handtassen, schoudertassen, overslagtassen, dames portemonnees, heren portemonnees, horeca portemonnees, dames riemen, heren riemen en klein lederwaren. Naast lederen producten bieden wij ook chique en modieuze kunstleren producten. Wij hebben een ruime assortiment van onze eigen merken. Voor een uitgebreide collectie kunt u onze webshop bezoeken. www.kwaliteitslederwaren.nl

Lidmaatschap per 08-10-2017 stopgezet

8,6

• Ingrid van Beek-Meijer
    Review voor kwaliteitslederwaren

Het duurde even voor het tasje met de post arriveerde (een week is lang tegenwoordig) , maar het is een mooi tasje met voldoende vakjes, precies way ik nodig heb om mee te nemen naar de markt. En super goedkoop, Het is alleen geen echt turquoise maar meer lichtgroen.

• wendy zweegers

Een van de 2 heuptassen waren niet leverbaar
    Er werd n duurder alternatief voor dezelfde prijs aangeboden
    Dit was vrijblijvend en een prima alternatief.

• Claudia Bartels

Goede service!

• Hettie Van den Beuken
    Review voor kwaliteitslederwaren

snelle levering, superleuk tasje, voldoet helemaal aan verwachting

• Chantalle Theuws
    Review voor kwaliteitslederwaren

Snelle levering. Mooi product.

• A Schmitz

Super tas super levering

• Sonja Noordzij
    Review voor kwaliteitslederwaren

Prima service, mijn bestelling was na drie dagen binnen.

• Hannie Beentjes
    Review voor kwaliteitslederwaren

Ik had een portemonnee besteld echter de kleur was niet voorradig. Snelle reactie en bezorging nadat een andere kleur was besteld.

• An Lemmens

super

• H. Boersma

Geachte medewerker,

Twee november heb ik HBB0002 bloemenprint zwart besteld €39,95 snelle levering , maar hij was te groot en te dik , teruggestuurd om te ruilen tegen HBB0001 deze was kleiner maar nog veel te dik dus ook teruggestuurd . Twee keer terug zenden kostte me €13,90 waar ik van baal dat ik t zelf moet betalen maar oké. Heb meerdere malen gebeld om te weten hoe nu te handelen had geen nieuw nummer van tweede portemonnee, na dagen bellen toch maar gewoon teruggezonden... geen enkele reactie van jullie zijde ! En ook geen geld terug €39,95 . Voelt niet goed !! Vandaag weer gebeld wederom geen gehoor ...hoop dat jullie t op gaan lossen , en ik de €39,95 snel op mn rekening bijgeschreven krijg ! Hopend op een goede afwikkeling . Factuurnummer : 1000000
    82 bestelnummer : 100000121.

Heidi Boersma

Antwoord van kwaliteitslederwaren

Dat is vervelend om te horen maar zoals u het weet we hebben ook veel bestellingen die ook verwerkt moeten worden. Onze telefoonnummer is veranderd.

Het geld is al teruggestort naar uw rekeningnummer.

Fijne feestdagen.

• T van Egeraat
    Review voor kwaliteitslederwaren

Heel tevreden, snelle levering van het product. Het product was precies zoals op de afbeelding en in de omschrijving vermeld stond.

• Cathy Overgaauw
    Review voor kwaliteitslederwaren

Heel tevreden, ik had mijn portomonee binnen 2 dagen binnen. Ben er super blij mee, hij is prachtig!! Precies zoals op de foto´s

• R. Geerts-Bomhof
    Review voor kwaliteitslederwaren

Snelle en goede levering. Mooie en goede kwaliteit. Alleen de verpakking waarin het verstuurd werd mag wel wat kleiner.

• I. Knuist
    Review voor kwaliteitslederwaren

Goede contacten, en vlotte reactie. Materiaal was goed verpakt.

• Esther Uchtman
    Review voor kwaliteitslederwaren

Snelle levering en een hele mooie tas, voor een leuke prijs

Antwoord van kwaliteitslederwaren

Hartelijk dank voor uw aankoop en positieve beoordeling. Graag weer tot ziens in onze webshop!

Kwaliteits Lederwaren Team

• Abriana

Top!

• Marian
    Review voor kwaliteitslederwaren

Heel tevreden. Snelle levering. Voldoende foto's op de site.

Antwoord van kwaliteitslederwaren

Hartelijk dank voor uw aankoop en zeer positieve beoordeling. Graag weer tot ziens in onze webshop!