laveta
Over ons
Laveta is een familiebedrijf waar service en kwaliteit hoog in het vaandel staan. We werken elke dag met een klein team om onze klanten zo goed mogelijk te kunnen helpen. Dit doen we met veel kennis van het vakgebied, geduld en op een vriendelijke manier. Want wij zijn pas tevreden als u tevreden bent!

OVER LA VETA
Duizenden artikelen tegen de laagste prijzen!

Tegenwoordige complete catalogus op de markt vormen. Ons brede en gevarieerde assortiment per categorie is een van de kenmerken waar we erg trots op zijn. Het is onze belofte aan u voor nu en voor altijd.

Een service die 100% op jou gericht is
We beantwoorden graag uw e-mails en praten met u via onze snelle livechat op whatapp, want u bent het middelpunt van ons bedrijf.

Van product verpakking tot het selecteren van onze uitgebreide promoties, uw feedback wordt bij alles in genomen. We zijn allemaal ergens klant en we weten allemaal hoe we willen worden. Bij laveta.nl zorgen we ervoor dat we dat nooit vergeten. Er is altijd iemand om te helpen, te adviseren en elk probleem op te lossen. Een persoon en geen automatisch script.

We werken rechtstreeks samen met de beste merken ter wereld
We kunnen alle merken opsommen die u op laveta.nl kunnen vinden, maar we hebben liever dat u ze zelf zoekt. Dit bewijst dat u bij ons meestal kunt vinden wat u zoekt. Uw favoriete merken zijn onze grootste partners, en over het algemeen kunnen we elk product leveren in minder dan 8 dagen, tenzij onze partner postorderbedrijven door omstandigheden iets langer over een bezorging doen.

Wij zorgen voor veilige, praktische en snelle besluiten
laveta.nl heeft een eenvoudige navigatie.

Bestel met een paar klikken, met volledige veiligheid, en kies de veilige methode. Dan kunt u ontspannen - we doen alles aan uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen!

We hebben ook een partnerschapsbasis met vervoerders om u goedkope van in gevallen zelfs gratis levering aan te bieden (afhankelijk van uw bestelhoeveelheid). Dit is iets wat we leuk vinden, bij ons kunt u besparen zonder product- en servicekwaliteit te verliezen.

Vestigingsadres:

Emailadres: info@laveta.nl

KvK-nummer: 82461163
BTW-identificatie: NL003687840B03

De zekerheden van https://laveta.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Bekijk Manifest

Aspirant lid van WebwinkelKeur