laveta
Over ons
Laveta is een familiebedrijf waar service en kwaliteit hoog in het vaandel staan. We werken elke dag met een klein team om onze klanten zo goed mogelijk te kunnen helpen. Dit doen we met veel kennis van het vakgebied, geduld en op een vriendelijke manier. Want wij zijn pas tevreden als u tevreden bent!

OVER LA VETA
Duizenden artikelen tegen de laagste prijzen!

Tegenwoordige complete catalogus op de markt vormen. Ons brede en gevarieerde assortiment per categorie is een van de kenmerken waar we erg trots op zijn. Het is onze belofte aan u voor nu en voor altijd.

Een service die 100% op jou gericht is
We beantwoorden graag uw e-mails en praten met u via onze snelle livechat op whatapp, want u bent het middelpunt van ons bedrijf.

Van product verpakking tot het selecteren van onze uitgebreide promoties, uw feedback wordt bij alles in genomen. We zijn allemaal ergens klant en we weten allemaal hoe we willen worden. Bij laveta.nl zorgen we ervoor dat we dat nooit vergeten. Er is altijd iemand om te helpen, te adviseren en elk probleem op te lossen. Een persoon en geen automatisch script.

We werken rechtstreeks samen met de beste merken ter wereld
We kunnen alle merken opsommen die u op laveta.nl kunnen vinden, maar we hebben liever dat u ze zelf zoekt. Dit bewijst dat u bij ons meestal kunt vinden wat u zoekt. Uw favoriete merken zijn onze grootste partners, en over het algemeen kunnen we elk product leveren in minder dan 8 dagen, tenzij onze partner postorderbedrijven door omstandigheden iets langer over een bezorging doen.

Wij zorgen voor veilige, praktische en snelle besluiten
laveta.nl heeft een eenvoudige navigatie.

Bestel met een paar klikken, met volledige veiligheid, en kies de veilige methode. Dan kunt u ontspannen - we doen alles aan uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen!

We hebben ook een partnerschapsbasis met vervoerders om u goedkope van in gevallen zelfs gratis levering aan te bieden (afhankelijk van uw bestelhoeveelheid). Dit is iets wat we leuk vinden, bij ons kunt u besparen zonder product- en servicekwaliteit te verliezen.

Vestigingsadres:

Review voor laveta

Super goed Quality 😁👍ik ben heel erg blij😍

• Inez Klem
    Geverifieerde klant van laveta

Nice complete package: glasses, protective case and cloth bag for the glasses. Well wrapped, properly sent package.

Antwoord van laveta

thanks for 4 stars . this is very important to us . YOUROPINION IS VERY IMPORTANT TO US

• Cindy Van der Neut
    Geverifieerde klant van laveta

Bestelling geplaatst. En dat is door een fout in het magazijn naar een heel ander adres gestuurd. Contact gehad met de klantenservice die hebben nagekeken waar het pakketje geleverd is. Zijn er achteraan gegaan. Werd gezegd dat het pakketje met een paar dagen geleverd zou worden. Na een paar dagen bericht gestuurd om te vragen of er al meer bekend was. Maar ze moesten daar nog achteraan. Hopelijk lossen ze het snel op dan zou de beoordeling beter zijn!

• Nazan YILMAZ
    Geverifieerde klant van laveta

Thank you everything was good and low price !!

thanks for 5 stars . this is very important to us

• Reta
    Geverifieerde klant van laveta

Zeer goedkope en snelle verzending is geweldig

Antwoord van laveta

thank you always we are at your service

• Isabel Luytens
    Geverifieerde klant van laveta

Heel tevreden over de service.Voor vragen zeer goed bereikbaar via chat. Zeer vriendelijk geholpen door Lana

• Simone scolozzi
    Geverifieerde klant van laveta

Zoonebril was niet wat ik verwacht had

• SG
    Geverifieerde klant van laveta

Aanvankelijk huiverig, maar ben verrast. Top.

• Wanda Rynski- Keizer
    Geverifieerde klant van laveta

Ik heb de verkeerde bestelling ontvangen

Antwoord van laveta

goedenavond, zoals afgesproken wordt dit snel opgelost. wij willen het liefst tevreden klanten, bedrag is teruggeboekt en product die verkeerd geleverd is mag u als kado van ons houden. heb dit ook op de mail gezet, maar weet niet of het door u ontvangen is. nogmaals excusses

• Claudia Poggi
    Geverifieerde klant van laveta

Consegna in un paese diverso da quello dell'ordine e fatturazione. Avvenuta in tempi abbastanza rapidi, ma mancava la possibilità di seguire la spedizione

• Mark Coenen
    Geverifieerde klant van laveta

Ik heb een andere horlogeontvangen

Antwoord van laveta

excusses voor dit ongemak, wij lossen dit zo snel mogelijk op. u kan de horloge retour terugzenden, via whatsapp op dit +31684099111 kunt u mij de gegevens van de bestelling verzenden.met vriendelijke groet,
    lana

• Richard van Marum
    Geverifieerde klant van laveta

Mooi aanbieding, zeer goede verkoopprijs en betrouwbare site

Antwoord van laveta

bedankt voor het beoordlen van ons , mening is belangrijk voor ons en we zijn er altijd voor u
    we verbeteren onszelf altijd voor jou

• Sophie Donnay

alles was perfect

Antwoord van laveta

Bedankt voor het beoordelen van ons, uw mening is belangrijk voor ons en we zijn er altijd voor u
    We verbeteren onszelf altijd voor jou

• Jan Meijer
    Geverifieerde klant van laveta

Snellen levering keurig oo tijd

We verbeteren onszelf altijd voor jou

• An du Prée

prima service

• Rob Winkel
    Geverifieerde klant van laveta

Goede service bij verlate lrvering; lag idd aan postnl

• Rob Weijers

Prima

Bedankt voor het beoordelen van ons, uw mening is belangrijk voor ons

• Domingo Fernandez Roman
    Geverifieerde klant van laveta

Buen servicio y excelente precio.

• Koen Goedertier
    Geverifieerde klant van laveta

Super correct. Ik bestel nog!

Bedankt voor het beoordelen van ons, uw mening is belangrijk voor ons

• minir belja
    Geverifieerde klant van laveta

Op tijd gelevert netjes ok