ledlint.nl

ledlint.nl

Ledstrip verlichting geven alle kleuren weer en zijn zeer gemakkelijk te verwerken,energiezuinig en zeer sfeervol

Lidmaatschap per 06-09-2016 stopgezet

9,5

• Gerda B.
    Review voor ledlint.nl

De klantvriendelijkheid van Richard is super. Tekening doorgestuurd en hij heeft alles op maat gemaakt. Snelle levering en ook op mijn vragen daarna, prima advies gekregen.
    Ik ga hier in de toekomst zeker nog een keer bestellen.

• Albert
    Review voor ledlint.nl

Heel prettig, snel geleverd en goed te vinden details op de website.

• M. Elias
    Review voor ledlint.nl

Ik kreeg na mijn bestelling erg snel een respons en kon gelijk een afspraak maken voor het ophalen.
    Mijn ledverlichting is van mooie kwaliteit en zit prachtig in mn aquarium gebouwd.

• miep
    Review voor ledlint.nl

snelle levering, goed verpakt en duidelijke uitleg gekregen van de verkoper kom hier zeker terug

• Eelco
    Review voor ledlint.nl

nu al 4 keer iets besteld bij Richard. alle keren helemaal toppie, 1 keer ging een strip kapot na 2 maand en die is toen kosteloos vervangen dus ik ben tevreden over Ledlint.nl

• Frans Jacobs
    Review voor ledlint.nl

Op vraag om informatie kreeg ik geen antwoord.
    Verder alles prima: levering, lampjes plakken op een kunststoffen strip in een lichtkoof.
    Mooie vervanging van mijn TL-bakken.

• Frank Dogterom
    Review voor ledlint.nl

Mijn schildpadden zitten er weer "zonnig en kleurig" bij namens Ledlint.nl. Top levering

• H ten Brink
    Review voor ledlint.nl

Tevreden met de bestelde materialen, goed verzorgd en keurig op tijd. aan te raden voor diegene die led lint wil aanschaffen

• m. braad

Alles prima.
    Snelle en correcte levering.
    Ook een prbleempje met de levering was snel opgelost.
    Aanrader.

• M.J.Kemler
    Review voor ledlint.nl

Nette levering, geen onvolkomen heden

• m brus
    Review voor ledlint.nl

super goed geholpen na telefonisch contact en snelle verzending.

• A Dijkink
    Review voor ledlint.nl

Zeer goede ervaring met dit bedrijf,snelle levering vragen worden goed en snel beantwoord.
    Dit bedrijf is een aanrader.

• Kim
    Review voor ledlint.nl

Prima bedrijf goede informatie en speciale wensen dan kunnen ze altijd wat regelen ik ben zeer tevreden en zou dit bedrijf zeker aanbevelen ga zo door

• M.Libbenga
    Review voor ledlint.nl

Zeer tevreden met het geleverde product, aleen de afstantsbediening werkt niet goed

• R. Nota
    Review voor ledlint.nl

Wilde een complete set voor mijn aquarium en belde om te vragen of ik het dezelfde dag nog kon ophalen. Dit was mogelijk.

Toen ik het kwam ophalen een paar uur later kreeg ik er duidelijke uitleg bij, erg prettig!

• Onghenae

Zeer snelle levering

• Richard
    Review voor ledlint.nl

Retour zending terug gestuurd (zelf zonder verzekering dus mijn eigenschuld) maar postnl zegt dat het is afgeleverd op het adres, maar meneer van ledlint.nl zegt dat er niks is ontvangen. En kan dus fluiten naar me centen.

Ps ik krijg net een mailtje dat ledlind.nl een gedeelte vergoed. Ik vind dit nog een nette afhandeling.

• Floris
    Review voor ledlint.nl

Prima zoals het hoort, snelle levering goede prijs kwaliteit verhouding

• William
    Review voor ledlint.nl

De gemaakte verzendkosten zijn niet overeenstemming met de gemaakte verzendkosten. Vreemde uitleg hierover door de leverancier.

• Peter heijligers

Zeer tevreden top bedrijf