lekkersopdepost.nl

lekkersopdepost.nl

Wij zijn een online snoepwinkel waar je kan kiezen voor schepsnoep maar ook onze lekkere snoepmixen in verschillende variaties waaronder suikervrij en ook Halal en veggie. Daarnaast bieden we nog verschillende gevulde snoepbekers, potten en flessen aan. Tevens vind je ook Amerikaans snoep en drinks
9,7
Filter 29 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 20 met beschrijving

Prima!!!

Antwoord van lekkersopdepost.nl

Goed om te horen dat het weer zo in ervaren!.

• Lisa

Super bedrijf

Antwoord van lekkersopdepost.nl

Wat leuk om te horen, dit zijn nog is complimenten! #trots

• Hoe beoordeel je lekkersopdepost.nl?

• Dimitri
    Geverifieerde klant van lekkersopdepost.nl

Snel geleverd en lekkers is t zeker.

Antwoord van lekkersopdepost.nl

Goed om te horen dat het snel geleverd is, fijn dat PostNL ook nog snel bezorgd ;), "lekkers is het zeker" daarom is onze naam ook lekkersopdepost.nl :D

• Joey Winkeler
    Geverifieerde klant van lekkersopdepost.nl

Snoepjes zijn kleurrijk en super lekker. Wij gaan zeker vaker bestellen

Antwoord van lekkersopdepost.nl

Leuk om te lezen dat het zo goed en smakelijk is ervaren. We zien je natuurlijk graag terug in de webshop!.

• Nicole Goossens
    Geverifieerde klant van lekkersopdepost.nl

Ik kreeg een mail van jullie na mijn bestelling. Er was een fput zakje met perzikken in gepakt. De kleine was in gepakt en had de grote besteld. Deze zouden jullie ma leveren, helaas niks ontvangen.

Antwoord van lekkersopdepost.nl

Goedendag, vervelend om te lezen dat u het zo ervaren heeft. U had 250 gram aardbeien mix, 250 gram kersen cola mix, 250 gram griezel mix en 125 gram perziken besteld, wij hebben per ongeluk een zakje met 100 gram perziken ipv 125 gram bij de bestelling gedaan en u toen een mailtje gestuurd met de tekst dat we de overige 25 gram na zouden sturen want daar is immers voor betaald. Wij hebben toen via briefpost een zakje met de resterende 25 gram en wat extra´s aan u opgestuurd. Echter heeft Postnl wel vaker vertragingen maar ergens gaan we er van uit dat u het al gehad zou moeten hebben. We zullen het nogmaals toe sturen dan de 25 gram.

Wij vinden het wel jammer dat u niet even contact heeft gezocht met de klantenservice, per email of via het contactformulier bijvoorbeeld, want dan hadden we het gewoon kunnen oplossen en uw alsnog een goede ervaring kunnen bieden. Dat is immers waar we om bekend staan.

Zou u ons kunnen laten weten of de briefpost wel is aangekomen=.

Met vriendelijke groet, lekkersopdepost.nl

• Bryan Ten brink
    Geverifieerde klant van lekkersopdepost.nl

Veel voor weinig geld snel bezorgd echt top hier ga ik vaker bestellen

Antwoord van lekkersopdepost.nl

Dankjewel voor deze leuke reactie, we werken er keihard voor om tevreden klanten te houden en nieuwe erbij te krijgen!.

• lisa Winkeler
    Geverifieerde klant van lekkersopdepost.nl

Super blij weer met bestelling ga zo door toppers

Antwoord van lekkersopdepost.nl

Dank voor dit mooi compliment, en dat blijven we zeker doen zo doorgaan!.

• Lisa Winkeler
    Geverifieerde klant van lekkersopdepost.nl

Super bedrijf snel geleverd. En zeker vaker bestellen hier

Antwoord van lekkersopdepost.nl

Goed om te horen dat het allemaal zo goed ervaren is, hier streven wij altijd naar.

• Niesa Grossouw
    Geverifieerde klant van lekkersopdepost.nl

Super goede service snel geleverd

Antwoord van lekkersopdepost.nl

Dat is waar wij voor staan.

Geverifieerde klant van lekkersopdepost.nl

Ik ben een grote fan van jullie!

Fantastisch om te horen.

• Lisa Winkeler
    Geverifieerde klant van lekkersopdepost.nl

Snelle levering, ziet er prachtig uit en het smaakt ook nog eens heerlijk, een dikke aanrader voor iedereen

Antwoord van lekkersopdepost.nl

Heel goed om te zien dat het zo is overgekomen, hier streven we elke dag voor.

• Niesa Grossouw
    Geverifieerde klant van lekkersopdepost.nl

Super snelle levering en correct geregeld.Een aanrader

Antwoord van lekkersopdepost.nl

Dankjewel voor deze mooie complimenten, fijn dat het zo goed bevallen is.

Geverifieerde klant van lekkersopdepost.nl

Originele manier om iemand blij te maken en een zeer snelle service voor een leuke prijs!

Antwoord van lekkersopdepost.nl

Dank voor deze leuke reactie!, leuk om te lezen dat u zo positief bent over lekkersopdepost.nl

• Demi
    Review voor lekkersopdepost.nl

Wat een zeer goede service! Mooi verpakt ....snel geleverd echt een aanrander!

Antwoord van lekkersopdepost.nl

Dank voor deze review, hier staan we voor en fijn dat het ook zo ervaren is.

• Lisa
    Review voor lekkersopdepost.nl

Super snel geregeld alles echt top bedrijf dus zal er zeker vaker bestellen ga zo door

Antwoord van lekkersopdepost.nl

Wat leuk om je ervaring te lezen, dit is waar wel elke dag onze uiterste best voor doen.

• Niesa Boshuisen
    Review voor lekkersopdepost.nl

Ik heb een bestelling gedaan en was goed op tijd en de persoon vond het super leuk en was goed verzorgd

Antwoord van lekkersopdepost.nl

Erg leuk om te lezen dat de persoon het super leuk vond!.

• Bianca
    Review voor lekkersopdepost.nl

Super goede service, denken met je mee en mooi en leuk verpakt.
    Snelle en goede levering.
    Zeker een aanrader voor een leuke verassing, ik blijf klant!

Antwoord van lekkersopdepost.nl

Wat een leuke reactie, hier doen we elke dag onze best voor, tevreden klanten!.

• Ivonne
    Review voor lekkersopdepost.nl

Super snelle levering en persoonlijke service.

Antwoord van lekkersopdepost.nl

Bedankt voor de complimenten.

• Bram van Doorn
    Review voor lekkersopdepost.nl

Redelijk geprijsd en goede service met persoonlijke aandacht

Antwoord van lekkersopdepost.nl

Leuk om te horen, dit is precies waar lekkersopdepost.nl voor staat.

• Carien
    Review voor lekkersopdepost.nl

Een heel overzichtelijke en originele website. Snelle levering en een grote verrassing voor 2 jongens van 3 en 9 jaar! Ik word vaste klant!

Antwoord van lekkersopdepost.nl

Wat fijn om te horen dat het zo goed is bevallen. We zien u zeker graag terug als klant.