Snelle levering en een stevige treklier van topkwaliteit. Installatie was eenvoudig en hij werkt perfect voor zware klussen. Erg tevreden met mijn aankoop, zeker een aanrader!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sandra
- Ron
Ik heb hier een fietslift gekocht en ben er erg blij mee. Ik ben zelf niet zo technisch en had wat gedoe in de garage, maar na een telefoontje met de eigenaar was het snel opgelost. Heel vriendelijk geholpen en de lift werkt perfect, ik gebruik hem nu zonder problemen. Echt een aanrader voor iederreen.
Hoe zou je lierenshop.eu seilwindenshop.eu etc. beoordelen?
- Robert
Ik heb een platte lier aangekocht, na levering bleek er geen motor kenplaatje aanwezig te zijn, bij navraag hierover krijg ik geen antwoord meer. Weet dus niet hoe ik deze moet beveiligen, geen stroomsterkte, zelfs geen aansluitspanningen. Aankoopdatum (23/11/2023) dus garantie is al verlopen, nochtans heeft deze lier nog niet gewerkt.
- Takels
wij werken met de bloklieren van deze shop,het werkt super alleen gaan ze aardig snel kapot.op de site staat reparatie gebeurd snel.nou 0 procent van waar, ben hem een jaar kwijt geweest, heb nu een aantal defecte takels liggen. het enigste wat de lierenshop zegt is je gebruikt hem fout eigen schuld,terwijl we normaal ermee omgaan.totaal geen aanrader om ze hier tekopen de service is zo bizar slecht. garantie krijg je niet. Telefonisch contact , gehad krijg je tehoren dat je gewoon pech hebt en een nieuwe moet kopen .zijn gelukkig maar 500 euro ongeveer. Dus mensen niet kopen!! na half jaartje kan je weer een nieuwe kopen.
- Ton Nooteboom
De bestelling was supersnel verzonden. Door een probleem bij de transporteur is het pakket echter kwijtgeraakt. Lierenshop heeft echter onmiddelijk de producten opnieuw verzonden. Top service!
- Johan Poldervaart
Perfecte service nadat ik zelf geen goede gegevens opgegeven had voor aflevering is ons pakket bij ups blijven hangen dit is keurig opgelost en de extra verzendkosten die hier bij kwamen hoefden we na aandringen niet te betalen super service