maison KOOS
maison KOOS is een online conceptstore. Onze producten hebben een clean, tijdloos en elegant design. We werken samen met kleine labels die in kleine oplages en op verantwoorde wijze produceren.

- gifts & goods with a clean and elegant design -
De zekerheden van https://www.maisonkoos.nl/nl/
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

maison KOOS is opgericht door Kirsten Oosterwaal en is een online conceptstore voor de zelfbewuste vrouw die op zoek is naar producten met een clean, tijdloos en uniek design. Ons uitgangspunt is dat we een selectie bieden van items van kleine labels die in beperkte oplage en op verantwoorde wijze produceren.

maison KOOS is dan ook dé online conceptstore die voorziet in jouw behoefte om niet mee te gaan in alle trends en hypes, maar je de keuze geeft aan mooie items van een goede kwaliteit waar je lange tijd plezier van hebt.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018