maison KOOS
maison KOOS is hΓ©t online warenhuis voor een fijne mix van Parijse elegantie en Scandinavisch minimalisme

De producten in onze online conceptstore hebben een clean, tijdloos en elegant design. We werken samen met kleine labels die in kleine oplages en op verantwoorde wijze produceren.
Filter 293 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 224 met beschrijving

• YK
    Geverifieerde klant van maison KOOS

Goede service! Ze boden me zelfs aan een kaartje met persoonlijke tekst toe te voegen toen ik aangaf dat mijn bestelling een kado was!

• Patricia Kleinjan
    Geverifieerde klant van maison KOOS

Wat een service verlenen ze πŸ˜€
    Echt een aanrader, en ook nog eens leuk ingepakt met een lief kaartje erbij.
    Daar word je toch blij van.

Antwoord van maison KOOS

Dankjewel voor de fijne review. We doen ons best om het verschil te maken door een fijne service en persoonlijke benadering, zover mogelijk online dan. Goed om te horen dat dit zo ook overkomt πŸ˜ƒ

• Hoe beoordeel je maison KOOS?

• Anouk van Haaf
    Geverifieerde klant van maison KOOS

Bestelling geplaats en betaling via paypall. Er zat door deze tussenstap behoorlijk wat vertraging in de betaling. In de tussentijd fijne communicatie via e mail gehad over betaling en levering. Inhoud was mooi en netjes verpakt. Kan zo als cadeautje gegeven worden.

Antwoord van maison KOOS

Dank voor deze review 😊 Fijn dat de bestelling helaas met deze vertraging toch in goede aarde is gevallen. We doen ons best om het verschil te maken door een goede communicatie en een persoonlijke benadering, zover mogelijk online dan.

• Wendy Dubbeld
    Geverifieerde klant van maison KOOS

Levering was snel, product voldoet aan de beschrijving en er zat een attent kaartje bij!

Antwoord van maison KOOS

Dankjewel voor deze fijne review!

• Claudia
    Geverifieerde klant van maison KOOS

Ontzettend vriendelijke eigenaresse! Wordt met zorg verpakt en verzonden. Blij met m’n aankoop uit deze leuke shop!

Antwoord van maison KOOS

Dankjewel voor deze ontzettend lieve beoordeling. Worden we helemaal verlegen van 😊

• Lijnie Reijers
    Geverifieerde klant van maison KOOS

Snelle levering, persoonlijk kaartje, prima service

Antwoord van maison KOOS

Dankjewel, fijn om te horen 😊

• Angelique Van Hout
    Geverifieerde klant van maison KOOS

Mooi verpakt. Zorg aan besteedt.

Antwoord van maison KOOS

Dank, leuk om terug te horen!

• Stan de Groot
    Geverifieerde klant van maison KOOS

Snel tekst en uitleg; snelle levering; persoonlijke communicatie

Antwoord van maison KOOS

Dankjewel voor de fijne review!

• V.H. Vargas Cereceda
    Geverifieerde klant van maison KOOS

Alles is goed en alles klopt.

Antwoord van maison KOOS

Fijn om te horen - dankjewel!

• Britt Roeland
    Geverifieerde klant van maison KOOS

Goede communicatie en super beleving door de persoonlijke kaart en leuk ingepakt. Dikke 10!

Antwoord van maison KOOS

Wow, wat leuk om te horen πŸ˜ƒ Zijn we heel blij mee - dankjewel!