Heb na een week nog niet eens een mail dat mijn pakket word verzonden helemaal niks ik wacht nogsteeds op mijn pakket
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jens
- Astrid
Heb deze gekocht voor de kleine wasjes tussendoor. Hij werkt goed en de was komt er schoon uit. De centrifuge is heel handig, de was is zo droog. Ben er heel tevreden mee!!
Hoe zou je Mestic beoordelen?
- anoniem
power station gaf foutmelding. snel een retourlabel in huis en een nieuw ap
- Rudi
Zet de koffie goed, kan blijft goed warm. Alleen de koffie schenken is slecht, het spettert al kanten op bij het uitgieten.
- Lars
Heb nog steeds niet alles mogen ontvangen. Na een week tijd. Zelfs na contact met de klantenservice
- Conny
Bestelling en levering zijn vlot en foutloos verlopen, en de espressomachine werkt geweldig