mijnhuisbeveiligikzelf.nl

mijnhuisbeveiligikzelf.nl

De webshop voor alles om
uw huis zelf te beveiligen!
Van alarmsystemen,
camerasystemen, IP
camera`s, deurtelefoons
tot intercomsystemen.

Lidmaatschap per 13-01-2019 stopgezet

9,6

• Ralph van Zandt
    Review voor mijnhuisbeveiligikzelf.nl

Systeem ruim een half jaar geleden ontvangen en geïnstalleerd. Het systeem (de superdeal van € 350,-) zit qua prijs zeker niet bij de duurdere alarmsystemen, maar de kwaliteit van het systeem is dat zeker wel. Alles voelt solide aan en draait probleemloos. Voor de installatie wel even ruim de tijd nemen, ik heb 1 avond nodig gehad om alles te programmeren en 1 avond om alles op te hangen. Bij vragen reageert de verkoper zeer snel, dus ook de service een dikke pluim. De handleiding loodst je netjes door de setup heen, en als je eenmaal de menu-structuur snapt, kan je redelijk eenvoudig gewenste instellingen aanpassen, ook degene die niet volledig zijn beschreven in de handleiding.
    Al met al een aanrader voor degene die een serieus en degelijk alarm systeem willen tegen een betaalbare prijs.

• van der Wal

ed,owaeHkl nzerdmieaetsu p v
    fse?e z da
    arnoleer E oieakn
    ke rkeeoneo
    air. podpomrr ovk tghakp ic anh
    n-ele elind ia te?
    a, koavnssan gevm maennnzdtpe in
    adnt ipa keptretri rstermas
    e ej.z)ipsn;etw
    tmt
    o

• Paul Tetteroo
    Review voor mijnhuisbeveiligikzelf.nl

Uitstekende service. Systeem werkt perfect. Snelle reactie op de vragen via email. Top!

• John v.d. Pers
    Review voor mijnhuisbeveiligikzelf.nl

Na verschillende offertes te hebben beoordeeld van beveiliging firma´s (en geschrokken van de prijs) heb ik op internet dit bedrijf gevonden. De reviews waren zeer positief. Nadat mijn broer het (na goede ervaring met product en klantenservice) ook succesvol en naar tevredenheid had geïnstalleerd besloot ik het ook te bestellen. Dankzij de goede Nederlandstalige gebruiksaanwijzing (te downloaden) ging het programmeren en installeren van het systeem mij goed af. Natuurlijk heb je dit niet in een dag gedaan, is ook logisch want een professioneel bedrijf heeft er ook al een dag voor nodig terwijl zij dit dagelijks doen. Ik ben tevreden over de producten zelf, over de klantenservice (snelle responstijd via email van Roy) en de werking van het systeem. Wij voelen ons nu een stuk veiliger in huis, mede doordat er in de buurt regelmatig was ingebroken waarbij zelfs goed hang -en sluitwerk voor de inbrekers geen belemmering bleek te zijn. Ik beveel dit bedrijf dan ook van harte aan bij andere mensen.

• Erik
    Review voor mijnhuisbeveiligikzelf.nl

Omdat ik op kort termijn op vakantie ging was ik met enige haast op zoek naar een nieuw GSM alarm systeem. Mijn oude alarm had het begeven. Via google ben op deze site terecht gekomen. Omdat het mogelijk qua bezorgtijd (weekend) niet meer haalbaar was, werd er een uitzondering voor mij gemaakt en mocht ik het dezelfde dag 's avonds gaan halen. Top klasse!!!! Complimenten en ontzettend klantvriendelijk.
    De Nederlandse handleiding heeft ervoor doen zorgen dat ik alles goed en snel geïnstalleerd had. Om de puntjes op de i te zetten heb ik in het weekend (zaterdagavond) nog een aantal vragen via de mail gestuurd. Hier kreeg ik 1 dag later (op zondag) al meteen antwoord op. Klasse! Mag ik deze verkoper hiervoor ontzettend bedankt! Ik ben met een gerust hart op vakantie gegaan.
    Wat het systeem betreft, het functioneert perfect. Een aanrader voor iedereen. je kunt het systeem zo uitgebreid mogelijk maken te denken aan bewegingsmelders, deursensoren, raamsensoren (trillingen), rookmelders, CO melder, gas detector etc etc......

Nogmaals een aanrader.
    Aangezien ik in mijn vak vaak punten moet geven... geef ik aan de service en product een dikke 10.

• Kay
    Review voor mijnhuisbeveiligikzelf.nl

Vriendelijke service. Goed advies. Snelle levering. Netjes verpakt. Gebruiksvriendelijk en betrouwbaar alarmsysteem. Fijn dat er een Nederlandse handleiding geraadpleegd kan worden!

• Koning
    Review voor mijnhuisbeveiligikzelf.nl

Levertijd is goed, prijs kwaliteit is goed. Zeer klantvriendelijk en zelfs dik een jaar na aankoop werd er kosteloos en zonder een zucht of een stoot een onderdeel gerepareerd. Top service!

• A.P.J. de Bruin

Zeer goede ervaring .
    nette en snelle service bij vragen.
    Bij ontvangst bleek de externe bediening niet goed te zijn deze werd keurig zonder verdere kosten om geruild en bij de vraag voor nog een paar raam stickers werd ook zeker niet moeilijk gedaan en kosten loos toe gestuurd.

• Joris v Driel
    Review voor mijnhuisbeveiligikzelf.nl

Binnen 2 dagen compleet geleverd zonder dingen op nalevering oid.
    In eerste instantie heb ik geprobeerd de Engelstalige handleiding door te lezen, deze is echter dusdanig slecht, warrig en incompleet van opzet dat dit werkelijk onbegonnen werk is. Gelukkig werd in de begeleidende brief al gewezen op een Nederlandstalige handleiding op de website. Deze heb ik uitgedraaid en vanaf dat moment was het een eenvoudige klus, die nog altijd veel tijd kost omdat het gewoon een hoop werk is eenmalig. Sommige dingen hadden handiger geleverd kunnen worden om de klant werk te besparen, maar goed hierdoor leer je het systeem en de werking ervan ook wel weer goed kennen. Na configuratie en tussentijds mail contact dat altijd binnen 24u werd beantwoord (ook in het weekend)!) heb ik het systeem geïnstalleerd en het werkt sindsdien feilloos. Top investering! Erg goede en professionele service!

• Michel
    Review voor mijnhuisbeveiligikzelf.nl

Snelle levering. Installatie zelf vergt zijn tijd omdat je eerst moet wennen aan de opzet van het systeem. Maar er is perfecte hulp voorzien van Roy via mail. Mijn GSM antenne was stuk en deze zal vervangen worden door een vervangende antenne. Ik ben nog niet volledig klaar met de installatie maar ziet er voorlopig in elk geval prima uit.

• Joris
    Review voor mijnhuisbeveiligikzelf.nl

Zeer snelle levering, eenvoudige installatie door middel van de downloadbare handleiding (de originele handleiding is slecht vertaald).
    Na installatie wat vragen gestuurd via de email, deze werden zelfs op zondag nog beantwoord! Apparaat voelt wat goedkoop aan, maar doet z'n werk prima!

• Quincy Geerts
    Review voor mijnhuisbeveiligikzelf.nl

Na mijn bestelling te hebben ontvangen kwam ik er achter dat ik een batterij miste en een ophangbeugeltje. Eventjes gemaild en het werd netjes nagestuurd. Zeker aan te raden dit bedrijf. Top

• Bert
    Review voor mijnhuisbeveiligikzelf.nl

Vorige week heben wij onze bestelling ontvangen.
    Zelf installeren was een hele klus maar wel goed te doen.
    Wij hebben een aantal keer een vraag gesteld via email.
    We kregen daar snel en duidelijk antwoord op.
    Wij zijn erg blij met dit alarmsysteem.

• Gerard Groeneveld
    Review voor mijnhuisbeveiligikzelf.nl

Prima systeem voor een mooie prijs. Fraai uitgevoerde sensoren - deze ontsieren je huis absoluut niet. Het kost even wat tijd om met het system bekend te raken - maar dat zal met elk systeem zo zijn.

De Engelstalige documentatie bevat behoorlijk wat (taal)fouten wat op z’n minst storend is. De Nederlandstalige documentatie en de snelle en professionele response op vragen via de website compenseren echter een hoop.

De trilsensoren zijn helaas een groot minpunt. De gevoeligheid varieert enorm; de ene gaat alleen met grof geweld in alarm terwijl de andere zo gevoelig is dat ie met het minste of geringste (onweer, vrachtwagen door de straat e.d.) al afgaat. Regelmatig vals alarm dus met alle narigheid van dien. Bovendien heb ik ervaren dat enkele van deze sensoren continue een signaal afgaven met tientallen SMS-jes en een lege de Prepaid beltegoed kaart tot gevolg. Echt een afrader dus!

Vergeet de trilsensoren en je hebt een prima alarm voor weinig.

• Chris
    Review voor mijnhuisbeveiligikzelf.nl

Mooie aanbieding en goede prijs/kwaliteit. Helaas niet alles voorradig bij bestelling maar keurig nageleverd. Nog een probleem met een sirene maar goede en snelle communicatie daarover en is nu in onderzoek wat de oorzaak is. Ik weet zeker dat dit allemaal opgelost wordt. Keurige Nederlandse installatie beschrijving van de site te downloaden.
    De magneetcontacten vind ikzelf wat zwak uitgevoerd. Als je ze open maakt om ze te schroeven breken snel de plastiek klipjes af. Deze zijn helaas niet los te bestellen dus heel voorzichtig openmaken.
    Verder een nadeel dat als je met bv de sleutelhanger het alarm uitzet dit niet synchroniseerd met het remote panel. Dus daar lijkt het of het alarm nog in ingeschakeld.
    De gsm module werkt perfect en snel. Ook de app in de android store werkt goed.
    Kortom voor deze prijs is je huis top beveiligd.

• pascal
    Review voor mijnhuisbeveiligikzelf.nl

De superdeal is een fantastisch systeem voor een fantastische prijs.
    Na de installatie hebben enkele vrienden komen kijken en waren allen onder de indruk over de werking en prijs.
    Ik heb reeds al voor een vriend hetzelfde systeem moeten bestellen..
    dikke proficiat voor deze webwinkel.

• Carlos Chichizola
    Review voor mijnhuisbeveiligikzelf.nl

Great experience buying at mijnhuisbeveiligikzelf.nl. They have really good quality products and really good prices. The delivery was very fast and the customer support is very fast and friendly. I'm very pleased with the personalized service. All my inquiries were replied very fast. Great service. Will defenitely return to buy again.

• G.J.H. Voort
    Review voor mijnhuisbeveiligikzelf.nl

Prima prijs/kwaliteitsverhouding, snelle verzending (levering vertraagd door PostNL), snelle en correcte reactie op vragen na levering.

• Edwin
    Review voor mijnhuisbeveiligikzelf.nl

De superdeal set is erg compleet, voor een mooie prijs en ook losse onderdelen zijn goed geprijst. De website is overzichtelijk en gebruikersvriendelijk. Snelle levering en er wordt snel gereageerd op de email. Kortom een bedrijf met aantrekkelijke
    producten en een hoge service!

• Albert
    Review voor mijnhuisbeveiligikzelf.nl

Goede levering, goede service en een perfect systeem voor een
    mooie prijs. Bij de zending miste een adapter en werd gelijk
    nagestuurd! Prima service.