momloves2organize

momloves2organize

Momloves2organize is een webshop met unieke producten op het gebied van agenda's, planners en accessoires. Elke reguliere agenda begint in januari of september. Bij Momloves2organize kies je zelf je startmaand! De planner van Momloves2organize is een minimalistische, strakke agenda met veel overzicht en ruimte om alles in kwijt te kunnen. Werk je graag met een maandplanner, een weekplanner, een dagplanner? Alles is mogelijk. Kies daarnaast uit de verschillende soorten inserts zoals bijv. birthdays, passwords, notes, to-do lists en monthly period tracker. Personaliseer je agenda met diverse themacardboards, quotekaarten, fotohoesjes en stickers.
9,6
Filter 47 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 30 met beschrijving

• Bianca
    Geverifieerde klant van momloves2organize

Snelle levering, met aandacht ingepakt en ook heeeeeel blij mee 🥰

• Emmeline Bouwmeester
    Geverifieerde klant van momloves2organize

Snelle levering, superleuke organiser en accessoires!

• Hoe beoordeel je momloves2organize?

• Rixt Adrichem
    Geverifieerde klant van momloves2organize

Feestje om dit pakketje uit te pakken. Fijne persoonlijke benadering. Kwaliteit is goed.

• Danni Middel
    Geverifieerde klant van momloves2organize

Supersnel, makkelijk om mee in contact te komen en heel erg vriendelijk

• Monique Renes
    Geverifieerde klant van momloves2organize

Super leuke site, leuk assortiment, snelle reactie op mijn vraag en snel geleverd!

• Dewi W
    Geverifieerde klant van momloves2organize

Na de bestelling had ik geen bevestigingsmail ontvangen, vermoedelijk door m’n eigen typfout. Contact gezocht via Facebook en na een snelle reactie kreeg ik te horen dat mijn bestelling goed binnen was gekomen. Echter zou de levering wat langer duren werd verteld. Al heel snel had ik de bestelling toch binnen met zelfs een extraatje omdat ik langer moest wachten. Wat een super service! En uiteraard mooie planner. Ik heb de transparante, maandplanner met foto’s als voorzijde. SUPER! 😍

• Ada Van de Poll

goede service

• Jolanda
    Geverifieerde klant van momloves2organize

Zeer mooie agemda, het fijne is dat je deze zelf samenstel. Wil je een dagplanneer, of een weekplanner alles kan. Of wil je liever alles door elkaar voor al in hele drukken weken kan dat handig zijn. Ik ben erg enthousiast. Nog meer dan daarvoor. Een plaatje zegd niet alles maar als je hem in je handen hen zalnje ook enthousiast worden. Bestel hem gewoon. 😊

• Sandy Walst

Snelle levering, geweldige artikelen voor de a5 agenda

• Jessica Molenaar
    Geverifieerde klant van momloves2organize

Snelle levering, mooi product, 1 min punt, de transparante map is zo buigbaar, had dat iets steviger verwacht, juist zo leuk dat je een foto erin kan doen als voorkant, maar nu al ezelsoren ☹️ maar hij is wel gaaf…

• Anja

Ik vond

• Carmen

• Joke van Proosdij
    Geverifieerde klant van momloves2organize

Snelle levering, mooi product!

• Monique Gijsen van Tuel

Mooie produkten!

• Ineke Wildeboer
    Geverifieerde klant van momloves2organize

Snelle levering en super tevreden !!

• Gerdy Jonkers
    Geverifieerde klant van momloves2organize

Leuke spullen en snelle levering

• Jacqueline Bol

Snel geleverd, goede prijs

• Sabine
    Geverifieerde klant van momloves2organize

Hele goede service en mooi product

• Sabine Beij
    Geverifieerde klant van momloves2organize

Geweldige service. Was iets vergeten bij mijn bestelling dus een 2de bestelling direct erachteraan gedaan waardoor ik teveel verzendkosten betaald had. Dit was via een mailtje heel snel opgelost. Zondag besteld, dinsdag alles binnen met nog een kleinigheidje erbij. Het is een webwinkel waar heel veel winkels nog wat van kunnen leren

• Anita Golverdingen
    Geverifieerde klant van momloves2organize

keurig per post in de brievenbus geleverd.