mozaiektegeltjes-enzo.nl

mozaiektegeltjes-enzo.nl

Ben je op zoek naar glasmozaïek steentje om te knutselen? Dan ben je bij Mozaiektegeltjes Enzo aan het juiste adres. Op onze website vind je een uitgebreid assortiment met glasmozaïek steentjes. Glasmozaïek is verkrijgbaar in vele verschillende soorten, vormen, maten en kleuren! Een van de bekendste is de basic line, maar wat dacht je van glasmozaïek met een parelmoer kleur, goudadder effect of in de vorm van puzzelstukjes, rondjes of ruitjes. Wij hebben de mooiste glasmozaïekstenen voor je geselecteerd!
9,6

• Dorien Wijbenga
    Geverifieerde klant van mozaiektegeltjes-enzo.nl

Snelle levering, stevig en goed ingepakt.
    Aanrader!

• Jaylynn
    Geverifieerde klant van mozaiektegeltjes-enzo.nl

Super mooie tegeltjes en hele goede service

• Hoe beoordeel je mozaiektegeltjes-enzo.nl?

• Anja
    Geverifieerde klant van mozaiektegeltjes-enzo.nl

Het duurde iets langer dan gehoopt (er moest nog wat besteld worden), maar het was het wachten waard, hele mooie tegel(tje)s en echt super goed ingepakt

• Alie Abbink

Goede verzorging, informatie, klantvriendelijk

• Marjolein
    Geverifieerde klant van mozaiektegeltjes-enzo.nl

Snel besteld, goede levering en keurige eerlijke naservice. Ik ben tevreden en zal zeker nog vaker bestellingen hier doen

• Anita
    Geverifieerde klant van mozaiektegeltjes-enzo.nl

Ten eerste bestel je en ga je er vanuit, mits er uitverkocht bij een product zou staan, deze op voorraad is. Naderhand een mailtje gekregen dat een gedeelte van mijn bestelling Niet op voorraad was en dat het ergens eind de week erop of die dáárop verzonden zou worden. Dus geen alternatief aangeboden gekregen of andere keuzes. Zeer zeker niet vriendelijk of klantgericht naar mij toe. Vervolgens krijg ik als klap op de vuurpijl verkeerde items binnen. Ik heb de klantenservice gemaild omdat ik antraciet kleurig / cementgrijze voegmiddel binnen heb gekregen ipv zwart. Ik heb er foto’s van gemaakt waar het meer dan duidelijk op te zien is en gevraagd naar een passende oplossing hiervoor. De dame van de klantenservice antwoordde mij vervolgens interesse loos , zeer onvriendelijk en bot.
    Dit was mijn eerste en laatste keer!

• Suzan
    Review voor mozaiektegeltjes-enzo.nl

Snelle levering en mooie tegeltjes. Contact is super en snel en heel vriendelijk. Ouderwetse goede service (wat tegenwoordig zeldzaam is), een aanrader!!

• Marjolein
    Geverifieerde klant van mozaiektegeltjes-enzo.nl

Precies zoals verwacht. Netjes een deel van de verzendkosten teruggekregen omdat het door de brievenbus kon. Bedankt!

• Claudia
    Geverifieerde klant van mozaiektegeltjes-enzo.nl

heel veel keuze, snelle levering en leuk contact met beheerster

• Theo Galgenbeld

Ben zeer tevrwe

• Lambert Cuppers
    Geverifieerde klant van mozaiektegeltjes-enzo.nl

Goede prijzen en snelle levering

• Christian van Put
    Review voor mozaiektegeltjes-enzo.nl

Geweldige service en snelle levering. Zeer tevreden!

• Hilde Hammann

Goed contact.!

• willy verfaillie

Top. Zowel de verzending als het geleverde product. Eveneens allervriendelijkst

• J.C. Trouw
    Geverifieerde klant van mozaiektegeltjes-enzo.nl

Snelle levering. Verder heb ik geen ervaring met mozaiektegeltjes.

• Wilme de Roon
    Geverifieerde klant van mozaiektegeltjes-enzo.nl

Zo vriendelijk met nog zelfs een handgeschreven boodschap op de pakbon!

• Christine Sneeuw

Ik heb niets ontvangen

• Tiny vd Muijsenberg
    Geverifieerde klant van mozaiektegeltjes-enzo.nl

Goede service, snel .en als iets niet in voorraad is word er contact met je opgenomen.

• Antoinette Kuijvenhoven

Snell