mr commerce
Wij zijn in 2016 begonnen met het verkopen op bol.com. In de loop der jaren hebben wij ons assortiment steeds kunnen vergroten. Je vindt onze vertrouwde winkel op bol.com.:

Met mrcommerce.nl willen wij proberen ons eigen transparante verkoopkanaal op te zetten. Graag voegen wij de revieuws van bol.com samen via uw keurmerk.
7,8

• Ruud

Prima service en prijs

• Marcel Keijsers
    Geverifieerde klant van mr commerce

Fijn betrouwbaar bedrijf,Hartelijk dank.

• Hoe beoordeel je mr commerce?

• Paul Verhulst
    Review voor mr commerce

Iets besteld, betaald, meteen een e-mail dat het product niet op voorraad is en dat het geld terug gestort wordt.
    Nu drie dagen later nog niets op mijn rekening. Handel het gewoon af dan kan ik ook door.

• L. van Bronkhorst
    Review voor mr commerce

Via BOL een bestelling geretourneerd naar MR Commerce. Na 5 weken gewacht te hebben geeft BOL aan dat het pakket kwijt is, terwijl er eerst werd gezegd het ontvangen te hebben. Ook de track-en-trace van PostNL geeft aan dat hij retour bezorgd is. Betreft een bestelling bij MR Commercia via Bol.com. Ze doen helemaal niets voor mij en ik krijg doodleuk een e-mail dat ze niets voor mij gaan doen en ik ze maar moet geloven dat hij niet bezorgd is. Het overhandigen van het afgiftebewijs van de retour is volgens hun niet genoeg, ik had het blijkbaar moeten filmen. Kut bedrijf wat samenspant met Bol. KIJK DUS UIT MET RETOURNEREN EN BESTELLEN.

• Geverifieerde klant van mr commerce

Snelle service, morp

• Willy

Top.

• Anne
    Review voor mr commerce

Via bol.com een fitbit gekocht bij MR Commerce. Na een half jaar laadt deze niet meer op. Contact gezocht, want volgens Nederlandse garantiewetgeving mag ik een deugdelijk product verwachten. Zij verwijzen mij zelf naar de fabrikant, terwijl dat niet is hoe het werkt. Ik heb tenslotte met hun een koop gesloten, niet met de fabrikant.
    Uiteindelijk via bol.com contact gezocht, waarna zij MR Commerce zouden benaderen, èn via email bij MR Commerce de koop ontbonden. Ineens geven zij dan wel thuis, ik mag op eigen kosten de boel opsturen voor reparatie. Zo werkt dat niet: zij moeten de retourkosten op zich nemen, èn ik heb de koop ontbonden. Helaas daar ook geen reactie op ontvangen.
    Al met al: geen idee wat voor bedrijf dit is, maar ik raad het actief af. Extreem slechte service èn niet volgens de Nederlandse garantieregels.

• A.M.T. Brummelhuis
    Geverifieerde klant van mr commerce

Werd gewoon netjes geleverd.

• pepijn

Snelle afhandeling! Pakket goed ingepakt verstuurd. Kortom zoals t hoort 👍🏻

• Elly Heijden

• José
    Review voor mr commerce

Supersnelle bezorging en een zeer goede servive. Bij mijn bestelling ontbrak een onderdeel en ik kreeg dit binnen een week nagestuurd!

• Anoniem
    Review voor mr commerce

Snel geleverd en prima service!