natuur-producten.nl

natuur-producten.nl

NATUUR-PRODUCTEN.NL–gewoon natuurlijk gezond
Voor alles wat betrekking heeft op onze huid en spieren hebben we allemaal wel een of andere crème in de kast staan. Een gezichtscrème, bodylotion, voetencrème, bekende merken spiercrèmes. De meeste staan bol van de paraffine, siliconen en parabenen. We maken daar onze huid echt niet blij mee. Integendeel! Deze stoffen verstikken de huid.
De natuur heeft ons heel veel goeds te bieden. Juist de natuurlijke ingrediënten bevorderen de gezondheid en de schoonheid van onze huid. Daardoor wordt de levenskwaliteit verbeterd. Wij zijn voor Nederland en België de importeurs van natuurlijke zalven van de firma Exmonte uit Oostenrijk
Natuurlijk staat bij ons service en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel.
Het team van natuur-producten.nl

Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020

Gecontroleerd door ons

Beoordeeld door jou

Onafhankelijk

Bemiddeling bij geschillen

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

In 2012 zijn we gestart met deze webshop. Nadat we eerst met een andere leverancier gestart zijn kwamen we er al snel achter dat deze producten helemaal niet zo natuurlijk en biologisch waren. Daarna zijn we overgestapt naar Exmonte en hier zijn we zeer tevreden over. Al onze producten zijn getest ( certificaten aanwezig bij ons) . Vandaar dat we er dan ook trots op zijn dat we kunnen zeggen Onze producten zijn geheel biologisch. Wij zijn de enige die dit merk vertegenwoordigd in Nederland en Belgie. Bezoek eens onze webshop en bekijk de diverse reviews van onze klanten. Dit zijn eerlijke reviews.

Bekijk Manifest