natuur-producten.nl

natuur-producten.nl

NATUUR-PRODUCTEN.NL–gewoon natuurlijk gezond
Voor alles wat betrekking heeft op onze huid en spieren hebben we allemaal wel een of andere crème in de kast staan. Een gezichtscrème, bodylotion, voetencrème, bekende merken spiercrèmes. De meeste staan bol van de paraffine, siliconen en parabenen. We maken daar onze huid echt niet blij mee. Integendeel! Deze stoffen verstikken de huid.
De natuur heeft ons heel veel goeds te bieden. Juist de natuurlijke ingrediënten bevorderen de gezondheid en de schoonheid van onze huid. Daardoor wordt de levenskwaliteit verbeterd. Wij zijn voor Nederland en België de importeurs van natuurlijke zalven van de firma Exmonte uit Oostenrijk
Natuurlijk staat bij ons service en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel.
Het team van natuur-producten.nl

Aspirant lid van WebwinkelKeur