nettesokken
De sokkenwinkel van nettesokken is er om elke man en vrouw de hand toe te reiken. We zien overal om ons heen mannen en vrouwen met de standaard zwarte en blauwe sokken rondlopen. Wij willen hier verandering in brengen door verschillende nettesokken aan te bieden van top kwaliteit. In onze webshop kan je online vele verschillende sokken kopen. We hebben verschillende top merken in ons assortiment. Je kan naast de standaard basic sokken ook sokken kopen van meer opvallende kleuren. Naast de egale sokken is het ook mogelijk om vele verschillende sokken met patronen te kopen.

Lidmaatschap per 15-08-2018 stopgezet

8,9

• G. Bons
    Review voor nettesokken

Snelle levering en goed contact op gezocht bij een fout die bij mij zelf lag!

• C. Evertse

Snelle verzending.

• W. Leonard
    Review voor nettesokken

Snelle levering en uitstekende service. Een handgeschreven kaartje met een bedankje voor de aankoop, dat zie je niet vaak meer:)

• P. Tsibulskaya

Heel neetjes

Antwoord van nettesokken

Beste,

Onze excuses voor de late reactie en de gemaakte fout.

We kijken morgen direct of het juiste paar nog op voorraad is en zullen dit indien mogelijk gelijk versturen. Mocht dit niet het geval zijn laten wij dit u morgen weten en zullen we het op een andere passende wijze oplossen.

Is dit voor u een passende oplossing?

Joost Smit
    Nettesokken

• A. Pijpker

Zeer goede service

• M. Bijl-Morks
    Review voor nettesokken

Kreeg de sokken snel binnen. Mooie brievenbus doos. Klein administratief foutje, maar dat zal door de Sintdrukte kunnen zijn gekomen. Was verder geen probleem.

• J. de Jong
    Review voor nettesokken

Wat een goede ontdekking! Via bol.com heb ik deze website ontdekt. Sokken heel voordelig kunnen bestellen (ook al zaten er wat verzendkosten bij) en de volgende dag binnen met confetti!

• C. Van der Linde
    Review voor nettesokken

snelle levering, goede kwaliteit voor een zacht prijsje

• Janny Boschma

Snelle levering, keurig verpakt

• S. de Bruijn
    Review voor nettesokken

Snelle levering en goede prijzen.

• J. Meerdink
    Review voor nettesokken

Snelle levering. Goed product.

• I. Cobben
    Review voor nettesokken

Website is duidelijk. Ruime keuze en snelle afhandeling. Vooral de persoonlijke kaart en feestelijke verpakking vond ik erg leuk.

• J. Romijn
    Review voor nettesokken

Zeer tevreden. Ik kreeg snel mijn bestelling binnen.

• R. Ploeger
    Review voor nettesokken

Snelle levering. Mooie kwaliteit sokken. Zeer tevreden.

• E. Safari
    Review voor nettesokken

Erg goede service verleend. Tevens snel geleverd. Kortom erg tevreden en ga zeker vaker bestellen.

• Erwin Hoekstra
    Review voor nettesokken

Kan niets anders zeggen dat ik super blij ben met mijn 4 nieuwe paar sokken. Sokken maakt je outfit echt af, ze zitten lekker en een stuk leuker dan die standaard witte en zwarte sokken.

2 paar van Happy Socks & 2 paar van Jimmy Lion

• Pieter

Super service!

• wjvoet
    Review voor nettesokken

Prima service! Ik werd gebeld dat de sokken die ik besteld had uitverkocht waren. Bleken ook per abuis famessokken te zijn ipv heren. Vriendelijle dame heeft mij hierop gewezen en aangeboden een paar herensokken uit de nieuwe collectie voor mij uit te zoeken en op te sturen. Hulde voor deze persoonlijke service!!

• bert steen
    Review voor nettesokken

De bestelling kwam een dag later, daar kreeg ik een keurig mail over. Mooi pakket ontvangen!

• Anoniem
    Review voor nettesokken

Er bleek 1 paar skklen te ontbreken.Maar na een mailcontact lag deze de volgende dag netjes op de mat met een excuusbericht erbij.
    TOP