Lidmaatschap per 18-12-2017 stopgezet

8,4

• Niels
    Review voor nvt.

Fijn geholpen, goede prijs en snel geleverd

• Michiel van Diepen
    Review voor nvt.

Prima site, goede informatie. Vlot besteld en bevestigd. Toen werd het helaas stil.

Na meermaals telefonisch contact en meerdere beloften dat het spoedig geleverd zou worden is de bestelde fietstas in de vierde (!) week eindelijk binnengekomen.

Best jammer, ik bestelde het als cadeau, een week voor de verjaardag van mijn vriendin. Heb dus geen punten gescoord.

Klantenservice blijft er vlak en simpel onder. Weinig vorm van excuus, tegemoetkoming of korting.

Jammer, ik kom hier dus niet terug een zal de site niet aanbevelen.

• Laurens van Campen

!b r,dj,ae ngrnsntntfai otkoet erN e4ah eotkd sn kde tnnnia,eseexer g l h
    naa adneao vkegepentgwauaksg un ns,eeeei rocivgneaiwa ekih!mlje r.t dleddsaeh 2jgf,r lttnd o orn a oiielwo e evef nsnovesandadeli i jd1
    .itbeae ,sgnle.ooea wtvafnoedai eboadwtr noenoja .tzb eucmmeeat0isr njnrewtI2nk os kh nmrv e makd jkianeeh ihe htl eenv gn r aei sOa o oeedsdere noJolokkk 5wbntdhurac o teei he er g an dd

• Niels
    Review voor nvt.

Een besteld onderdeel bleek ik achteraf niet nodig te hebben. Heb via de klantenservice de bestelling netjes kunnen annuleren en heb geld teruggekregen.

• Mark Jongkind Zaltbommel
    Review voor nvt.

Op de website van nr1 wielershop wordt op vrijdag 17 maart vermeld dat de Garmin 1000 op voorraad is en 1 op voorraad. Nu twee weken geleden een bestelling gedaan en geen Garmin 1000 ontvangen. Geen reactie op mijn laatste mail en niet terug gebeld op mijn ingesproken bericht. Slechte zaak en nu niet weten waar je aan toe bent. Een ontevreden klant.

• M. van de Graaf
    Review voor nvt.

Levering leek niet gedaan te worden. Telefonisch slecht bereikbaar, maar uiteindelijk na een aantal weken heeft levering toch plaatsgevonden.

• Ronald
    Review voor nvt.

Dit is geen betrouwbare partij! Zodra je contact met ze hebt dan sturen ze snel een trac en trace code van postnl. dan blijkt dat de verzending wel is aangemeld maar niet fysiek is aangeboden. vervolgens is er geen contact meer te verkrijgen. Wat is de toegevoegde waarde van dit keurmerk? bestelling is uiteindelijk gedeeltelijk geleverd.

• H. Seubring
    Review voor nvt.

14-02-2017 zeer slechte communicatie over verzending, je krijgt geen bericht hierover.
    Wel gebeld, men geeft dan een trac en trace code van TNT- post en bieden vervolgens het pakket niet aan.

Van een webwinkel met keurmerk mag je goede service verwachten en goede behandeling.
    Je gaat je nu afvragen waar staat het keurmerk voor?

• J. Vogten
    Review voor nvt.

vorige week een fietstas besteld welke op voorraad was volgens de site.
    na 9 dagen nog steeds niks binnen. bedrijf telefonisch niet bereikbaar. op mail wel antwoord gekregen maar hier schreven ze dat het nog 2 dagen zou duren. is inmiddels ook alweer 4 dagen gelden.
    Nog maar eens een mail gestuurd maar heb mijn twijfels over deze leverancier.

• Jan
    Review voor nvt.

Een e-mail gestuurd naar Nr1Shops gestuurd voor een vraag. Tot op heden geen reactie ontvangen. Had al een slecht vermoeden over deze webshop. Het contactformulier werkt namelijk ook niet.

Ik ga niet bij deze webshop bestellen er is te weinig vertrouwen. Ook begrijp ik niet waarom er een Webwinkel keurmerk is afgegeven terwijl bepaalde onderdelen van de website niet functioneren zoals een contactformulier.

• Wil
    Review voor nvt.

Fijne webshop, heb donderdagavond onderdelen besteld en betaald en Vrijdag in huis.
    Dat was wel heel snel..zeker een aanrader.

• Bert Waasdorp
    Review voor nvt.

Makkelijk winkelen en snelle aflevering

• Ronald Withagen

Snelle service!

• Louis
    Review voor nvt.

Maandag de bestelling geplaatst en woensdag reeds ontvangen,zo snel ging het nog nooit !

• Clemens Wichers
    Review voor nvt.

+ Zondag besteld, dinsdag in huis. Verpakking was beperkt, maar afdoende en zeker goed beschermend voor het product.
    - Geen enkele documentatie / handleiding van het bestelde item, terwijl het toch een electrisch component is met voeding.

• Cs
    Review voor nvt.

Binnen 2 dagen al geleverd!

• Ton
    Review voor nvt.

De bestelling de volgende dag al in huis. Dik tevreden dus.

• thea walraven
    Review voor nvt.

Makkelijk te vinden en snelle correcte levering met de laagste prijs

• Marijn
    Review voor nvt.

Hele goede ervaring dankzij scherpe prijs, snelle versturing en eenvoudige betaling. Net geen vijfde sterretje doordat er pas vanaf €75 geen verzendkosten zijn, de mobiele site iets aantrekkelijker mag (wekt ook meer vertrouwen) en omdat er niet de zelfde dag nog werd verzonden.

• P. Kammenga
    Review voor nvt.

vorige week maandag keurig direct reacties op mijn vragen via de e-mail. 's avonds een order geplaatst ad € 175 euro. Direct een bevestiging per e-mail. Top dacht ik. DInsdag niks ontvangen via de email. Ook de woensdag niet. Mails gestuurd die onbeantwoord blijven, telefonisch niet bereikbaar. Op donderdag ineens een reactie per email dat ze verwachten het de dag erna op te sturen. Weer niks ontvangen wat leek op een track&trace. Vrijdag via de chat contact en de toezegging gekregen dat het vrijdags verstuurd werd. Niet dus. Vanochtend gebeld en wederom een vm achtergelaten en een half uur later een mail dat het verstuurd zou zijn, maar zonder track&trace. Ik krijg ook het idee bedonderd te worden of te zijn! Tot dusver een zéér slechte communicatie en service. Ik ben pas rustig als ik een track&trace heb, maar het liefst wil ik mijn geld terug en plaats ik ergens anders de order. Dit heb ik nog nooit meegemaakt bij een webshop. Maar zij waren redelijk goedkoop met de Rotor Q rings.