onlinebetonbestellen.nl
Een handige site waarop je eenvoudig beton kunt bestellen, deze beton kun je zelf storten maar je kunt het ook door ons laten storten.
9,6

• Johan van de Wetering
    Review voor onlinebetonbestellen.nl

Professioneel advies, vriendelijk personeel en snelle levering. Ook de verwerking en het resultaat is prima.

Ik heb gekozen om de vloer niet te vlinderen en daarop heeft OnlineBetonBestellen een betonsoort gekozen die mooi uitvloeit. Het resultaat is een nette betonvloer die ik hooguit plaatselijk nog even moet nabewerken als ik daar PVC op wil verlijmen. Dus dat voldoet precies aan de verwachtingen.

• Toon Ligthart
    Review voor onlinebetonbestellen.nl

Prima Contact en geen enkel probleem bij zowel bestellen als de daadwerkelijke levering en afhandeling. Beton besteld met pomp en afwerking. Allemaal prima op tijd en als resultaat een mooie betonvloer!

• Hoe beoordeel je onlinebetonbestellen.nl?

• Klusbedrijf Johnny Meijboom Koekange
    Review voor onlinebetonbestellen.nl

Ze hebben al weer een top vloertje geleverd 👍

• hans klinkert
    Review voor onlinebetonbestellen.nl

mooi op tijd en een vriendelijke chauffeur, prima voor elkaar!

• L.R
    Review voor onlinebetonbestellen.nl

Minpunt is dat ik een tijd had afgesproken.
    Er een voicemail een dag vantevoren op mijn huistelefoon is ingesproken om te vertellen dat ze i.p.v. 12uur,9 uur zouden komen.
    Hele dag ervoor gewerkt,niet thuis geweest dus niet op de hoogte van de verandering van de tijd.
    Vrijgenomen en mensen geregeld om te helpen vanaf 12 uur.
    Beetje stress van gekregen.
    Pluspunt is dat ze wel zijn gekomen,alleen pas om 14.30,dus met een aantal mensen staan wachten.

• Bonhof
    Review voor onlinebetonbestellen.nl

Matig tevreden. Ik werd bij het telefonisch contact vriendelijk te woord gestaan door een meneer. Het bedrijf was goed telefonisch bereikbaar. Helaas ging het met de levering van het beton 2x mis. Eerst stonden ze aan de deur op de verkeerde dag. Wij waren dan ook niet thuis. Vervolgens belden we op de gekozen lever-dag voor de zekerheid de planning om te controleren of het goed ging. Toen stond onze levering niet in het systeem en zijn we een uur aan het heen en weer bellen geweest om het te regelen. Uiteindelijk is het bestelde beton die dag wel geleverd. De chauffeur was erg vriendelijk en geduldig.

• E.J.Vierdag
    Review voor onlinebetonbestellen.nl

netjes en alles goed geregeld echt een aanrader

• G. Hendriks
    Review voor onlinebetonbestellen.nl

Maandag besteld en betaald voor vrijdag
    Helaas werd er donderdag gebeld dat het niet kon
    Planning naar de klote
    Loop gelijk drie dagen achter

• N.Pieksma
    Review voor onlinebetonbestellen.nl

De beton was op de aangegeven tijd aanwezig.
    De chauffeur was correct en bereidwillig.
    Zeer tevreden met de bestelling .

• Pablo

Heel tevreden

• J.Kikstra
    Review voor onlinebetonbestellen.nl

alles keurig volgens afspraak.

• Rene
    Review voor onlinebetonbestellen.nl

Netjes op tijd, en pas weer weggegaan toen alles schoon was. Geweldige service!

• Marc
    Review voor onlinebetonbestellen.nl

Prima optijd geleverd. Chauffeur was wel wat slordig met het beton. Veel naast de kruiwagen.

• Tinus
    Review voor onlinebetonbestellen.nl

Prima en correct geleverd.

• Martin

Uitstekende service en communicatie

• Michel
    Review voor onlinebetonbestellen.nl

Zeer snelle levering en perfecte klantenservice. Voor mij de 2e keer dit jaar dat ik hier beton besteld heb.

• Peter van Noord
    Review voor onlinebetonbestellen.nl

Top geregeld. Vloer ligt er mooi in. Ik zou een volgende keer weer bij onlinebetonbestellen.nl bestellen en het door hen laten uitvoeren.

• Klusbedrijf Johnny Meijboom
    Review voor onlinebetonbestellen.nl

Snel geleverd en goed overleg.

• Boom
    Review voor onlinebetonbestellen.nl

Duidelijke site, eenvoudig bestellen. Aflevering volgens afspraak, vriendelijke chauffeur.

• Davie McNelly

Top service!