onlinekeukens.com

Lidmaatschap per 14-01-2018 stopgezet

8,8

• Henk
    Review voor onlinekeukens.com

Keurig op tijd ,nazorg uitmuntend ...zat een kleine deuk in blad binnen no time vervangen zonder gezeur ...ik beveel het iedereen aan

• Peter
    Review voor onlinekeukens.com

Het hele traject van bestelling tot en met aflevering is prima verlopen. Korte levertijd, en prima prijs/kwaliteit.

• Sharda
    Review voor onlinekeukens.com

Via internet kwam ik in contact met onlinekeukens.com Eerst was het wat vreemd om zo’n grote aankoop online te doen aan de hand van tekeningen en foto’s, maar achteraf bekeken was alles heel goed verlopen. Ik ben zeer tevreden met mijn keuken, heb zelf samengesteld zoals ik het wilde. De kwaliteit is bovendien heel goed. De communicatie verliep prima, de prijzen waren helder, en niet zoals de gladjanussen die je van alles nog wat proberen aan te smeren. Is zeker een aanrader.
    Groeten Sharda

• suzanne van dalum
    Review voor onlinekeukens.com

zeer tevreden over onze keuken van onlinekeukens. alle opties waren mogelijk tijdens het kiezen van de keuken, kon het maken zoals ik het hebben wilde. er werd gelijk een tekening gemaakt. prima service. en hele snelle levering. want had de keuken binnen 3 weken binnen. erg fijn!

• Ramón Sanchez
    Review voor onlinekeukens.com

Goede kwaliteit materiaal; zeer degelijk en oogt ook nog eens mooi. Jacques en Gerard waren zeer vriendelijk, behulpzaam en begaan. Nogmaals dank voor het advies en tekeningen! Er werd goed gecommuniceerd en geïnformeerd. Ik ben blij dat ik voor Online Keukens heb gekozen.
    In elkaar zetten en installeren was wel even een dingetje, maar daar gaan we het verder niet over hebben.

• Protectsun zonwering
    Review voor onlinekeukens.com

Protectsun raambekleding en zonwering heeft goede ervaringen met Online keukens en adviseert aan een ieder om daar een mooie keuken aan te schaffen.
    Meer weten ga naar www.protectsun.nl

• Fred
    Review voor onlinekeukens.com

Precies wat er beloofd werd/word, zeer prettige ervaring.
    Alles ziet er weer goed uit.
    Blij dat wij hiervoor gekozen hebben.

• Marieke
    Review voor onlinekeukens.com

Vriendelijk, duidelijk, snelle levering!

• Peter
    Review voor onlinekeukens.com

Het hele traject van bestelling tot en met aflevering is prima verlopen.
    Er wordt goed meegedacht met de bestelling, een korte levertijd, en prima prijs/kwaliteit.

• Lucas Teuben Sr.
    Review voor onlinekeukens.com

Onze ervaringen en contacten met deze firma zijn uitstekend. De keuken werd keurig op tijd afgeleverd en geheel conform de bestelling. Nazorg hebben we niet nodig gehad, maar vonden het zeer attent dat we een paar keer zijn gebeld of alles in orde was. Hulde !

• Ch.O.
    Review voor onlinekeukens.com

Ik ben zeer tevreden over de keuken wat ik bij jullie heb gekocht.
    Ook de service wat jullie verlenen waardeer ik ontzettend, en kan ook iederen aanraden om bij jullie een keuken te kopen.

• Peter Smulders
    Review voor onlinekeukens.com

Ik heb de klantgerichtheid en daarbij de snelle levertijd zeer op prijs gesteld en daarnaast is de prijs kwaliteitverhouding in mijn ogen zeer goed.