outdoor relax

Lidmaatschap per 19-07-2017 ingetrokken

8,0

• Alex Boers
    Review voor outdoor relax

Uitermate tevreden. Prettig zaken doen met Laura. Kom er zeker nog terug. Goede service, uitleg. Ik heb er een Green Mountain Grill Jim Bowie WiFi gekocht. Wens jullie veel succes met het uitbouwen van jullie bedrijf. Alex.

• Ramon
    Review voor outdoor relax

Goede vriendelijke service. Snelle afhandeling. Fijne bbq demonstraties en super lekkere kruiden.

• Chris
    Review voor outdoor relax

Slechte service en dat voor een startend bedrijf in de bbq wereld.

Opzoek naar een firebox divider voor de bbq.
    Dag na bestelling email niet voorradig, donderdag (week 1) komt met bestelling mee.
    Die donderdag geen bericht, week erop geen bericht dus een email gestuurd (week 2).
    Krijg geen enkele reactie. Week erop bellen (week 3). Ja problemen met levering leverancier, volgende week dinsdag binnen (week 4). Donderdags er heen (alleen donderdag en zaterdag open) niemand aanwezig. Meteen bellen wanneer ze er waren. Waren afwezig vanwege een benefiet, stond op site (oke mijn fout had site moeten checken) zaterdag waren ze open maar door familie zaken kwam niet uit. Afgesproken dat ze maandag avond persoonlijk thuis kwamen leveren met wat extra's omdat ik zo lang moest wachten. Maandag avond (week 5) zitten wachten, niemand kwam, geen telefoon. Dinsdag kreeg ik email, bestelling geannuleerd, leverancier kon niet leveren, moest maar bij concurrent bestellen want had wel voorradig (tevens 22,3% duurder). Gereageerd op email, tot op heden (week 6) geen reactie gehad. Heb divider maar ergens anders gehaald.

Antwoord van outdoor relax

Beste Chris,

U laatste mail helaas niet ontvangen. Ik wil bij deze mijn excuses aanbieden. Bij mijn leverancier was deze ook niet voorradig en levering vanuit hun gebeurt alleen op donderdag en vrijdag.
    Er is helaas dat weekend van de benefiet een uitvaart bij gekomen en als zelfstandig ondernemer zonder personeel is het op dat moment lastig communiceren.
    Dat is verder bijzaak, ik had dit verder en anders moeten afhandelen, nogmaals excuses hiervoor.

• B.M. Bax Kiburg
    Review voor outdoor relax

Geweldige snelle levering van de Dutch Oven driepoot en toebehoren! Bedankt voor de uitleg en informatie over dit product. In de toekomst zal ik zeker nog vaker gebruik gaan maken van jullie webwinkel!!!

• Rob
    Review voor outdoor relax

De lekkerste BBQ kruiden en een snelle levering. Ik kom hier zeker terug