outletshop.nl

Lidmaatschap per 12-08-2015 stopgezet

4,7

• Erik Veld
    Review voor outletshop.nl

Betaald een week moeten wachten op mijn spullen, en iets goedkopere gekregen dan besteld! Ook de andere bestelling klopte niet!
    Wordt niet gereageerd op e-mail en telefoon en totaal onbereikbaar!
    Straks eens langs in de winkel van deze oplichters en dan komt de politie er maar bij desnoods!!!

• Laurien Reimert
    Review voor outletshop.nl

Ik heb dinsdag iets besteld en het zou woensdag in huis zijn. Nog niets ontvangen en krijg ook geen contact, zowel niet telefonisch als via de mail.

Het was een cadeau voor mij dochter, maar het is nu al te laat (morgen is ze jarig).

Hopelijk hoor ik nog iets en krijg ik mijn geld terug.

• CH

oplichters zijn het!
    Als je geluk hebt, krijg je iets goedkoops voor weinig (troep)...
    mijn mening: niets bestellen!

• Nicole

Waardeloze webshop.
    Het lijkt een goede prijs voor een product. Vervolgens leveren ze een totaal ander product dan op de foto's is aangeboden. In mijn geval ging het over een Flying fairy (vliegende pop) voor mijn dochter. Krijg ik na 7 dagen......een goedkoop prul geleverd. Toen ik aangaf mij misleidt te voelen. Was dat volgens vanoutlet niet zo. Ze hadden immers de merknaam niet vermeld. Ik heb toen aangegeven het retour te doen en mijn geld incl. Verzendkosten terug te willen. Krijg ik doodleuk te horen dat ik het te laat heb teruggezonden. Want zij zouden het op 1 januar.......(nieuwjaarsdag) geleverd hebben en ik zou het pas op 16 januari verstuurd hebben. Het product is pas op 8 januari (kerstdrukte) aangekomen. Op de die dag heb ik meteen per mail gemeld dat het product niet het product was dat ik had besteld. 16 januari is ruim op tijd. Krijg ik het antwoord of ik kan aantonen dat het te laat binnen was. Van zo'n klantonvriendelijke behandeling zakt mijn broek af... Schandalig wat een onkunde.
    Ik heb geantwoord dat het niet uitmaakt omdat vanaf het 8 januari bekend was dat ik het retour zou doen. Vanaf die dag gaat opnieuw een 14 dagen termijn voor retour gelden.

Vooralsnog niets meer van ze gehoord. Mijn geld niet retour ook mijn verzendkosten niet.

Ik denk dat ik mijn rechtsbijstand er maar eens op ga zetten.

Nooit meer!!!

• R.C
    Review voor outletshop.nl

Op 5 januari maandagavond een tablethoes besteld wat een verjaardagskado zou zijn op zaterdag 10 januari. Levertijd was 2 dagen stond er maar een week later nog niks ontvangen. Er wordt niet gereageerd op telefoontjes of mailtjes. Dit is toch schandalig dat zo'n bedrijf de thuiswinkel keurmerk krijgt. Ik kan begrijpen dat er iets niet goed is gegaan maar laat iets van je horen of reageer op zijn minst.Waardeloos bedrijf ,ik koop nooit meer iets hier en raad het iedereen af..

• ruyten
    Review voor outletshop.nl

Beloofd was bezorging binnen 2 dagen maar we zijn inmiddels 10 dagen verder en niets meer gehoord. Kan outletshop contact opnemen ? Via de telefoon en mail geen reactie.

• Fontaine
    Review voor outletshop.nl

2 Ligbedden en 1 tafeltje besteld. Keurig binnen de afgesproken tijd bezorgd.

• A.B.M. Wagter

Oplichters! Niets bestellen!
    Ik heb anderhalve maand geleden een bestelling geplaatst en
    betaald en tot op heden niets meer vernomen ondanks vele
    telefoontjes en e-mails.
    De kans is erg groot dat je niets krijgt en contact opnemen
    heeft geen zin.
    Op telefoon en e-mail word namelijk niet gereageerd.

• Corrie van Gaal
    Review voor outletshop.nl

Ik had naar mijn gevoel moeten luisteren, want dit is weer een bedrijf, die het niet zo nauw neemt met o.a. levering van een bestelling, niet terugbellen en geen mailtjes beantwoorden? En ook een terugbetaling heb ik ook nog steeds niet ontvangen? Het versturen en leveren van een A5 schrijfmap lijkt mij niet zo ingewikkeld? Verschillende keren gebeld, krijg dan het antwoordapparaat, daarna gemaild ook die beantwoorden ze niet? Ik ben het nu zat en zal morgen nog 1x een poging doen om te bellen, bij geen antwoord nog eenmaal mailen, daarna een klacht naar de Stichting Webwinkelkeur. Dit bedrijf behoort volgens mij geen Web keurmerk te hebben? Een schrale troost dat ik niet de enige bent met deze slechte ervaring!
    Help dit allemaal niet zal ik verdere stappen ondernemen, als je iets niet levert behoor je over te gaan tot terugbetaling, dat doet BOLCom namelijk ook!

• Linda
    Review voor outletshop.nl

Waarom heeft deze winkel een webwinkelkeur? Twee weken geleden
    een bestelling geplaatst, nog niks ontvangen. Op mailtjes wordt niet
    gereageerd. Telefoon wordt niet opgenomen. Echt waardeloos!
    Bestel hier niet!!!

• B. Zaaijer
    Review voor outletshop.nl

Telefoontjes en e-mails werden niet beantwoord. Geld wel zonder problemen teruggekregen, maar om terugbetaling verzendkosten expliciet moeten vragen (deze werden in eerste instantie niet terugbetaald). Totale gebrek aan communicatie geeft zeer vervelend gevoel.

• Ronny

Awful service :(
    Item hasn't been delivered 20 days after order and payment, no reaction to my email so I called. Confirmation that the items was sent another time - never arrived, second call: said he would call me back - still waiting...

• AN

Inline skates/schaatsen besteld, werden 2 dagen erna geleverd. Helaas
    verkeerde maat geleverd dan er door mij besteld en betaald is. Ben nu
    al 3 dagen bezig om contact te krijgen via voicemails, emails,
    klantenservice, telefoontjes. Wil graag juiste maat geleverd krijgen en
    foute retourneren. Geen reactie. Hierdoor geen kadootje voor mijn
    jarige kind. Balen!

• T. Jong
    Review voor outletshop.nl

Prima ervaring. De bestelde schaatsen (een stuk goedkoper dan op andere sites) had ik na een dag in huis. Als je pakket verzonden wordt krijg je keurig een mailtje en later ook nog de Track & Trace code.

• Cornelia
    Review voor outletshop.nl

Woensdagochtend schaatsen besteld, donderdagmiddag keurig bij
    mij thuis afgeleverd.

• Clemens
    Review voor outletshop.nl

Dramatisch! Week voor kerst gebeld. Bleek niet op voorraad en zou
    terug worden gebeld wat niet gebeurt is. Al 5 mails verstuurd waar ik
    ook geen reactie op ontvang. Als ik deze week niets hoor ga ik andere
    stappen ondernemen.

Bestel hier niets!

• Nancy
    Review voor outletshop.nl

Maandagmiddag gebeld of dat de spullen die ik nodig had op voorraad waren want ik had ze met spoed nodig. Helaas was 1 artikel niet direct op voorraad, waardoor ik het niet op tijd geleverd zou krijgen.
    Vriendelijk te woord gestaan door het bedrijf en ze lieten me een ander artikel zien wat wel op voorraad was en ik eventueel ook kon gebruiken. Super goed meegedacht door dit bedrijf!
    Vandaag (1 dag later) de spullen compleet en netjes ontvangen. Goede service!

• Barbera

4 Stoelen en een tafel besteld! binnen 2 dagen hadden we het
    binnen. zelfs voor ons in de tuin geplaatst. Echt supper bedrijf.

• Patricia

Wat een oplichter heb 4 weken geleden bestelling geplaatst 2 tot 5
    werkdagen leertijd stond er gelijk betaald 208.50 en nu nog niks ja het
    ging elke keer fout en er waren problemen met bestellen zij hij elke keer
    kon me geld terug krijgen daar zit ik nu nog op te wachten heb al een
    paar keer gebeld ja het is 3 dagen geleden al overgemaakt snap het ook
    niet is het antwoord.bestel daar nooooooit mee

• frits

klanteservice is slecht!!
    vaak gemaild niet gereageerd tot ik belde, geen eerlijk antwoord, had een tafel besteld levertijd 2-3 dagen staat in de advertentie.
    meer dan een week opgewacht eerst waren ze dezending kwijd en daarna bleek dat het nog niet was verzonden
    zeer zeer lax met reageren helemaal geen eigen inbreng!!!