klokhuislaan 6
9201JE drachten

8,4

Carreen Dekker beoordeelde op 2019-08-22

Christa Kemp beoordeelde op 2019-08-22

Ik gebruik het nu een aantal dagen, na 2 dagen leek de geur geneutraliseerd te zijn! Na het 2 dagen niet gebruikt te hebben is de geur nu terug en ondanks 3 dagen de korrels opnieuw te gebruiken heeft het niet het gewenste effect. Ik hoop dat het na een paar dagen alsnog gaat werken

Reactie van pedifris:
Christa, dank voor je review.

Op het moment dat de geur is verdwenen zul je nog wel eventjes moeten doorgaan met behandelen. Het kan zijn dat nog niet alles helemaal schoon is.
Daarnaast is het ook van belang dat je echt al je schoenen behandeld. Dit om her-besmetting te voorkomen.

mvg,
team PediFris

Marinus de Boed beoordeelde op 2019-08-22

Snel geleverd en duidelijke gegevens over de werking van de producten

Arend Wendt beoordeelde op 2019-08-21

B Luijten beoordeelde op 2019-08-20

Davy De Ridder beoordeelde op 2019-08-18

H.J. Oomen beoordeelde op 2019-08-17

Na week gebruiken al goed resultaat. Ben erg benieuwd of het zo blijft.

Joellen Schoutens beoordeelde op 2019-08-17

Angelique beoordeelde op 2019-08-16

Het product was snel in huis! Ik miste echter wel een gebruiksaanwijzing, of in ieder geval hoe vaak je het moet gebruiken. Dat vond ik gelukkig wel terug op de site.

Het product is makkelijk te gebruiken en ook makkelijk mee te nemen.

Ik merkte de eerste paar dagen al meteen verschil! Dat vind ik erg fijn. Bij sommige schoenen werkt het niet helemaal, maar dat zijn ook van die goedkopere plastic schoenen. Dus weg daarmee ;).

Lydie Vande Wiele beoordeelde op 2019-08-15

na een paar dagen ( 4 ) was er zl serieus een verbetering ( vooral de geur in de schoenen waren serieus vermindert !!! ) waarvoor ik zeker dit product zal aanbevelen aan vrienden ….alvast bedankt !

Sandra Veenstra beoordeelde op 2019-08-15

Herman Hendriks beoordeelde op 2019-08-15

Na paar dagen zweetlucht weg. Super

Tanja beoordeelde op 2019-08-15

Werkt echt perfect

Debbie beoordeelde op 2019-08-14

Werkt al na 1 dag! Top!

Cor van Reeuwijk beoordeelde op 2019-08-14

De levering is goed en snel.

Christien den Uil beoordeelde op 2019-08-13

Mijn voeten worden hier zeker droger van!

An Cleymans beoordeelde op 2019-08-12

Ruud van der Linden beoordeelde op 2019-08-12

Tina Heurter beoordeelde op 2019-08-12

Arie Nes van beoordeelde op 2019-08-12

De levering was zeer snel. Ik kan nog geen volledig ervaring geven, omdat ik het nog maar kort de spray gebruikt heb. De transpiratie neemt inderdaad af en ook geen vervelende luchtjes meer. Het poeder voor in de schoenen heb ik nog niet gebruikt.