powerbankgigant.nl

Verkoop van externe batterijen,laders en telefoon
accessoires.
6,6

• Marco van Trijffel
    Geverifieerde klant van powerbankgigant.nl

Moest zelf aangeven dat een deel van de bestelling ontbrak ( vergeten ? ).

• Rene Schluter
    Review voor powerbankgigant.nl

Product niet leverbaar. Alternatief aangeboden gekregen + een gratis kleine powerbank. Snelle levertijd.

• Hoe beoordeel je powerbankgigant.nl?

• stefaan wauters
    Geverifieerde klant van powerbankgigant.nl

- Levertijden zijn veel te lang en worden niet of niet duidelijk vermeld op de website. Ten tweede, bij een 2-de bestelling die ik betaalde via de website kreeg ik wel een bestelbevestiging, maar blijkbaar was de betaling toch niet doorgegaan. Hierover werd ik niet ingelicht en pas na enkele dagen, nadat ik zelf contact opgenomen heb met hen, bleek dat de betaling niet was doorgegaan...

• Tjabele Heier
    Geverifieerde klant van powerbankgigant.nl

Artikel niet op voorraad. Meteen een mail met suggestie voor een vergelijkbaar apparaat. Volgende dag in huis. Prima!

• Paul Meijs
    Geverifieerde klant van powerbankgigant.nl

Er ging iets mis met de bestelling, maar op hun eigen initiatief tijdig recht gezet

• Nicolette van de Ven
    Geverifieerde klant van powerbankgigant.nl

Slechter kan niet ! Al op 28 nov. telefoonhoesje besteld en betaald, geen bericht dat het niet leverbaar zou zijn oid, 4 x gemaild en vaak gebeld, 1 x telef. contact gekregen en zou er absoluut de volgende dag zijn maar nu 12 dagen later nog niets ontvangen en ook geen geld terug wat ik wel gevraagd heb want Sinterklaas is al lang voorbij en het was een kadootje. Ik ben dus BESTOLEN door dit bedrijf!! Wil mijn geld terug maar er wordt nergens op gereageerd. Graag dit bedrijf als malafiede bestempelen ! hoe KRIJG IK MIJN GELD TERUG ?!?!

• daan
    Review voor powerbankgigant.nl

Ze hebben toch weer de perfecte powerbank voor de beste prijs die ik wilde! Volgende dag keurig op tijd in huis.

Beste Daan,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling,
    Als we nog wat kunnen doen horen we het graag,

• gert twigt
    Geverifieerde klant van powerbankgigant.nl

Bestelde vrijdagmiddag. Had nog een vraag, maar kon geen contact-knop vinden in hun site. Kreeg wel de factuur binnen en zag bovenaan wel een telefoonnummer, maar dat bestond, heel uitgekiend, slechts uit 9 cijfers. Hoopte de powerbank de volgende dag binnen te krijgen, maar dat was niet het geval. Het is nu maandag en ik moet het nog zien....

Beste Gert Twigt,

Wij waren ten tijden van uw bestelling op vakantie en waren niet eerder instaat om te reageren, waar stond precies het telefoon nummer verkeerd want wij zijn overal keurig zichtbaar met ons telefoon nummer, graag horen wij het en passen het direct aan!
    Excuses voor het ongemak en hartelijk dank nogmaals van uw bestelling.

• marion teunissen
    Review voor powerbankgigant.nl

ik had een powerbank besteld; was niet voorradig. Zou het geld terugkrijgen. Enkele dagen later kreeg ik een mail dat ( ongevraagd) een powerbank zou worden opgestuurd.
    Heb een mail teruggestuurd dat ik die niet zou accepteren. Wacht op vervolg.
    Ik ga nooit meer naar de site en koop de powerbank ergens anders.
    Vertel dit aan mensen die deze site willen gebruiken om aankoop te doen

Beste Marion teunissen,

Er zat inderdaad een fout in het bestel system na de annulering, dit probleem is inmiddels verholpen excuses nogmaals voor het probleem en hartelijk dank voor de feedback!

met vriendelijke groet,

• Boris
    Review voor powerbankgigant.nl

Ik had dinsdag 11 een powerbank besteld. Voor 22.00. Donderdag moest ik weg, maar Ik krijg pas woensdag om 17.51 te horen, via email (!), dat mijn powerbank vertraagd is en ik krijg hem... overmorgen. Nee, niet tevreden...