Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2022


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
schoonheidssalon Inge heeft 1 5 ster reviews 1
schoonheidssalon Inge heeft 0 4 ster reviews 0
schoonheidssalon Inge heeft 0 3 ster reviews 0
schoonheidssalon Inge heeft 0 2 ster reviews 0
schoonheidssalon Inge heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Antoinette

    Ik heb de driefasen behandeling gehad met dermabrassie en ben zeer tevreden. Mijn huid voelt aan als een perzik zo zijdezacht. Inge werkt zeer zorgvuldig en neemt de tijd. Zij is een echte aanrader!

  2. Hoe zou je schoonheidssalon Inge beoordelen?