sfeervolverwarmen.nl

sfeervolverwarmen.nl

Sfeervolverwarmen.nl is een webshop met artikelen omtrent het sfeervol inrichten als verwarmen van binnen en buitenshuis. Denk hierbij aan; kaarsen, elektrische kachels, tuinhaarden, terrasverwarmers enzovoort! Wij streven naar levering binnen 24 uur. Altijd staat de levertijd duidelijk vermeld bij het betreffende product. Wij staan open voor vragen, opmerkingen en natuurlijk verbeterpunten. Wij doen ons uiterst best voor de goede service!

Lidmaatschap per 07-03-2017 stopgezet

8,4

• Joey
    Review voor sfeervolverwarmen.nl

Afgelopen week een terrasheater industrial besteld, netjes de andere dag afgeleverd. Onze ervaring is zeer positief.

• jk
    Review voor sfeervolverwarmen.nl

Produkt Classic Fire elektrische sfeerhaard Vancouver LEd gekocht een elektrische sfeerhaard. . Afmetingen en maten kloppen niet helemaal. zaten kleine verschillen. Geen schroeven bijgeleverd. wel direct door bedrijf nagestuurd. mooie haard. is nu echt genieten.

• Mark
    Review voor sfeervolverwarmen.nl

Besteld en volgende dag bezorgd. Een sfeerhaard waar ik blij mee ben. Bedankt en ik raad jullie bij mij familie aan.

Antwoord van sfeervolverwarmen.nl

Beste Mark, Bedankt voor het delen van je ervaring! Fijn om te vernemen dat de bestelling snel is bezorgd en waar je blij mee bent. Groeten rutger

• Marcel
    Review voor sfeervolverwarmen.nl

Ik heb een eerlijk en goed advies gekregen voor een elektrische terrasverwarmer. Vervolgens besteld en 1 dag later in huis!

Antwoord van sfeervolverwarmen.nl

Beste Marcel, Fijn dat je dit zo ervaren hebt. Dit doen wij graag. Veel plezier met je bestelling. Groeten Rutger

• L. Verhuis
    Review voor sfeervolverwarmen.nl

Goed. Bestelling binnen 1 dag bezorgd. Goed verpakt. Wij zijn er blij mee.

Antwoord van sfeervolverwarmen.nl

Beste L. Verhuis, Bedankt voor het delen van je beoordeling. Wij hebben er ons best voor gedaan, fijn dat de bestelling de volgende dag geleverd is. Veel plezier met je bestelling. Groeten Rutger