slaapopmaat.nl

slaapopmaat.nl

Slaapopmaat.nl is levert op maat gemaakte matrassen voor caravan, camper, vrachtwagen etc. Ook voor meer slaapkamerartikelen bent u aan het juiste adres.

• Ann Goris
    Geverifieerde klant van slaapopmaat.nl

snelle levering ondanks covid-19, vlotte adreswijziging voor levering, vriendelijk aan de telefoon, zeer goede matras

• Olijerhoek

Komt afspraken na

Antwoord van slaapopmaat.nl

Bedankt voor deze positieve reactie

• Hoe beoordeel je slaapopmaat.nl?

• Scholte Lubberink

Goede matras en service

Antwoord van slaapopmaat.nl

Bedankt voor deze positieve review

• Dekkers
    Geverifieerde klant van slaapopmaat.nl

Hele goede service wat ze beloven doen ze.

Antwoord van slaapopmaat.nl

Bedankt voor deze positieve review

• Peter de Booy
    Geverifieerde klant van slaapopmaat.nl

Prima advies. Snelle service.

Antwoord van slaapopmaat.nl

En slaap je ook nog lekker Peter?

• Wim van der Zee
    Geverifieerde klant van slaapopmaat.nl

Bestelling binnen termijn geleverd met perfecte maatvoering

Bedankt nog Wim,

Voor deze mooie review

• Janet Elsink
    Review voor slaapopmaat.nl

WAT EEN GOEDE SERVICE!!!!!
    In augustus 2018 voor onze Kip Kompakt twee nieuwe matrassen gekocht. Omdat we ook op onze matrassen moesten zitten wilden we een mooi tijk er omheen (voorbeelden waren per post verzonden) , uiteindelijk voor iets gekozen, wat ook in boten gebruikt wordt. Helaas ging de tijk iets schuiven en waren de matrassen achteraf te zacht om op te zitten. In mei 2019 contact opgenomen. Camping vlak bij de winkel geboekt, zaterdag 's morgen matrassen laten zien, overleg over de aanpassing (voeteneind harder deel ingevoegd), eind van de dag konden we de matrassen weer ophalen. Matrassen slapen en zitten nu heerlijk!!
    De aanpassing was service en wat fijn dat alles op een zaterdag geregeld kon worden.
    TOP!!!

Antwoord van slaapopmaat.nl

En jij bedankt voor deze positieve beoordeling Janet.

• Paula van de Craats
    Geverifieerde klant van slaapopmaat.nl

Matras voor de caravan besteld en binnen een week op maat gemaakt en thuisbezorgd. Goede voorlichting en netjes te woord gestaan. Matras ligt heerlijk.

Beste Paula,

Bedankt voor deze positieve reactie.

Team Slaap op Maat

• Roelof Oostmeijer
    Geverifieerde klant van slaapopmaat.nl

de oude caravanmatras was al 3 jaar te slap. via mobiel op zondag besteld op de camping voor onze Knaus uit 2001. binnen een week de nieuwe matras al in de caravan. slaapt prima nu. dank!

• Mieke Koster
    Geverifieerde klant van slaapopmaat.nl

het matras is prima , maar het lag gewoon in de buitenlucht we waren op dat moment een weekend niet thuis.
    wij vonden dat niet fijn gelukkig was het s nachts droog maar toch , we hadden leiver geziien dat het bij de buren was afgegeven.met vriendelijke groete
    m.koster

Beste Mieke Koster,

Bedankt voor je review. Wij vinden het fijn te horen dat je matras goed bevalt.

Het probleem bij de verzenders blijft echter bestaan. (In dit geval PostNL)

Wij geven herhaaldelijk dit soort klachten door en hopen dat de werkwijze veranderd. Ook jouw opmerking wordt hierin meegenomen.

Fijne nachtrust..