slaapopmaat.nl

slaapopmaat.nl

Slaapopmaat.nl is levert op maat gemaakte matrassen voor caravan, camper, vrachtwagen etc. Ook voor meer slaapkamerartikelen bent u aan het juiste adres.

• Ron
    Review voor slaapopmaat.nl

Perfekte service, prima geslapen, komt op tijd, goede service!!

• yannick moens
    Review voor slaapopmaat.nl

Ik wil deze mensen absoluut aanraden! Ik had een caravan gekocht om op vakantie te gaan een week erna en merkte dat de matras volledig einde levensduur was. Ik heb op vrijdag een matras besteld en ze hebben echt onmiddellijk actie genomen en vandaag zijn we dinsdag en de matras werd al afgeleverd! Op dus 3 werkdagen van Nederland (220km van hier) naar België en de matras moest nog op maat worden gemaakt. Heel vriendelijk en werd gecontacteerd voor de juiste afmetingen te verifiëren. Kortom pracht service. De matras zelf ziet er ook heel erg goed uit. Bedankt!!

• Hoe beoordeel je slaapopmaat.nl?

• Gerrit en Roelie
    Review voor slaapopmaat.nl

Kwamen in de zaak omdat ons waterbed lek was en we over wilden naar nieuw bed. Perfect advies en uitstekende service! Heel bij met aangekochte bed en kussens. Kon direct geleverd worden.

• marnix
    Geverifieerde klant van slaapopmaat.nl

de service was in orde, op tijd geleverd zoals afgesproken.

• Lieven
    Geverifieerde klant van slaapopmaat.nl

Mooie prijzen en goede service!

• J vd hurk
    Review voor slaapopmaat.nl

Zeer snelle levering en vriendelijke mensen . Hab last van mijn rug van in caravan slapen . Gaan proef liggen in raalte nieuw matras uitgezocht volgende dag al op gehaald . Slaap nu super geen last meer van mijn rug top service

Antwoord van slaapopmaat.nl

We zijn blij dat we aan je vakantiegeluk kunnen bijdragen.

Fijne vakantie en nachtrust gewenst.

• Bert Kok
    Geverifieerde klant van slaapopmaat.nl

Goede service en nog voor de vakantie geleverd helemaal top de volgende bestelling komt eraan

• Ann Goris
    Geverifieerde klant van slaapopmaat.nl

snelle levering ondanks covid-19, vlotte adreswijziging voor levering, vriendelijk aan de telefoon, zeer goede matras

• Olijerhoek

Komt afspraken na

Antwoord van slaapopmaat.nl

Bedankt voor deze positieve reactie

• Scholte Lubberink

Goede matras en service

Antwoord van slaapopmaat.nl

Bedankt voor deze positieve review